زمان مطالعه: 1 دقیقه
یونولیت سبک سقفی

یونولیت سبک سقفی

بلوک های سبک سقفی بلوک سبک نوعی بلوک متخلخل می‌باشد، که از ترکیب سیمان، ماسه‌ی ریزدانه و حباب‌های هوا با...
در این مطلب می خوانید : [بستن]

یونولیت سبک سقفی
یونولیت سبک سقفی

بلوک های سبک سقفی

بلوک سبک نوعی بلوک متخلخل می‌باشد، که از ترکیب سیمان، ماسه‌ی ریزدانه و حباب‌های هوا با اندازه‌های مختلف تولید می‌گردد. بلوک های پلی استایرن کند سوز ( E.P.S ) به جای بلوکهای سقفی سیمانی و انواع دیگر آن با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی خاص این محصول نظیر سبکی وزن، سهولت و سرعت بیشتر در اجرا نیاز کمتر به استفاده از تیرچه های نگهدارنده و نیروی انسانی میباشد. که باعث استقبال مهندسین, مشاوران و دست اندرکاران صنعت ساختمان در استفاده از بلوک های فوم شده است. یکی از مزایای بلوک های سبک سقفی در مقایسه با آجر و بتن، سبک‌ بودن آن است. که مسلما سبکی مصالح در مواجهه با زلزله، آسیب ها را کاهش می دهد .

بلوک های یونولیتی سقفی مدتی است که برای ساختمان سازی در کشور به دلیل سبکی و کم هزینه بودن مورد استقبال انبوه سازان قرار گرفته است. این بلوک ها در دو نوع «قابل اشتعال» و «غیر قابل اشتعال» در بازار عرضه می شوند. بلوک های سقفی به دلیل سبکی وزن خود، وزن نهایی ساختمان را کم می کنند، به همین دلیل در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. بلوک های یونولیتی نقش باروری ندارند. و به همین دلیل در برابر زلزله ایمن هستند.

ویژگی بلوک های سبک سقفی :

1. امکان جایگزینی یک عدد بلوک با وزن 2/5 کیلوگرم که می تواند جایگزین 10 عدد بلوک سفالی با وزن تقریبی (120) کیلوگرم گردد.

2 . کاهش هزینه ها و سرعت بالا در اجرای کار

3. کاهش حجم بتن و صرفه جویی در مصرف تیرچه

نظر خود را درباره «یونولیت سبک سقفی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره یونولیت سبک سقفی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.