زمان مطالعه: 1 دقیقه
لوستر سقفی | بهترین تولیدی لوستر سقفی

لوستر سقفی | بهترین تولیدی لوستر سقفی

امروزه توجه به نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل از اهمیت بالایی برخوردار است و استفاده از روشنایی های مصنوعی مانند انواع لوسترها ، آویزها ، چراغ های دی

لوستر سقفی
لوستر سقفی

لامپ سقفی

یکی از منابع نوری مهمی که در هر محیطی به آن توجه می شود، انواع چراغ های سقفی است که دارای شکل ها و اندازه های متفاوتی می باشند و از آنجا که نور مناسب به ایجاد آرامش کمک می کند بنابراین باید در انتخاب چراغ ها دقت کرد مثلا چراغ های سقفی ممکن است آویز دار یا بدون آویز باشند که در نوع آویزدار ارتفاع سقف محیط از کف اهمیت دارد زیرا در محل هایی که سقف کوتاهی دارند نباید از لوسترها یا انواع چراغ سقفی آویزدار بلند استفاده کرد و اگر سقف یک محل دارای ارتفاع زیادی است باید از چراغ سقفی بلندتر یا لوسترهایی با طبقات بیشتر استفاده کرد.

مزایای لامپ سقفی

یکی از مزایای استفاده از انواع لوستر سقفی نسبت به چراغ های قدیمی، نور و اشعه سالمی است که به وسیله این چراغ ها تولید می شود همچنین در ساخت چراغ های سقفی به اصول کیفی و استانداردها نیز توجه شده است به طور مثال در صورت وجود لامپ های زرد در یک چراغ سقفی به دلیل وجود شیشه و محافظ ، از آسیب رسیدن و اذیت شدن چشم جلوگیری می شود. چراغ های سقفی ساده را می توانید در هر فضایی به سادگی مورد استفاده قرار دهید و تنها لازم است محل نصب آن را مشخص نمایید و چراغ را با کمک اتصالات لازم روی سقف نصب کنید. این محصولات به دو صورت تولید می شوند یا بدون لامپ هستند و یا مجهز به تکنولوژی ال ای دی SMD می باشند که در حالت سرپیچ دار شما می توانید از انواع لامپ LED یا کم مصرف داخل چراغ استفاده نمایید. اگر از چراغ سقفی ال ای دی استقاده نمایید در این حالت هم مصرف انرژی کاهش می یابد و هم نوری زیبا بدون ایجاد خیرگی به صورت یکنواخت در فضا منتشر می شود.

انواع لوستر لامپ سقفی

  1. لامپ سقفی ساده
  2. لوستر سقفی
  3. لامپ سقفی سنسوردار
  4. لامپ سقفی پنلی توکار
  5. لامپ سقفی روکار
  6. لامپ دوکاره شبکه‌ای
  7. لوستر دیواری
  8. لوستر چوبی
  9. لوستر پنلی
  10. لوستر آویزی
  11. لامپ سقفی سرپیچ‌دار
  12. لامپ سقفی ضدآب
  13. لامپ خطی سقفی
 
نظر خود را درباره «لوستر سقفی | بهترین تولیدی لوستر سقفی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره لوستر سقفی | بهترین تولیدی لوستر سقفی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.