زمان مطالعه: 1 دقیقه
منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین

منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین

در این بخش آسمونی به معرفی منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین می پردازیم. اطلاعاتی که در این بخش در مورد...
منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین
منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین

در این بخش آسمونی به معرفی منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین می پردازیم. اطلاعاتی که در این بخش در مورد منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین منتشر می شود، شامل، معرفی، نامگذاری، مجمتع بندی منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین و اطلاعات تکمیلی دیگر در مورد بندر کاسپین است. از شما عزیزان دعوت می کنیم مثل همیشه ما را همراهی کنید.

منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین

بندر کاسپین یک بندر صادراتی در حال ساخت در پهنه آبی و ساحلی دریای خزر واقع در سواحل شهرستان رشت، بندر انزلی و بندر امیرآباد در ترازیت منطقه‌ای کالا و مسافر است.

مجتمع بندری کاسپین

مجتمع بندری این بندر دارای دو موج شکن و شامل 25 پست اسکله شامل بر چهار پست ترمینال کانتینری، سه پست ترمینال نفتی، دوپست ترمینال کالاهای فله خشک، ده پست ترمینال چندمنظوره، دوپست ترمینال کالاهای عمومی، یک پست ترمینال رو-رو و یک پست ترمینال اختصاصی و مسافری بزرگترین و کاملترین مجموعه بندری شمال ایران در سواحل شهرستان رشت، زیباکنار واقع در محدوده منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی در حال احداث است.

مجتمع مارینای بندر کاسپین

موج شکن و اسکله مارینای یک مجتمع بندری کوچک زیر مجموعه بندر کاسپین برای شناورهای سبک تفریحی و مسافری است. مارینای بندر کاسپین یک مجموعه گردشگری دریایی در حال ساخت است که دارای بخش‌هایی نظیر اسکله قایق‌های تفریحی، هتل، رستوران دریایی، مرکز ورزش‌های دریایی، امکانات تفریحی مرتبط با ساحل و دریا می‌باشد. اسکله مارینا بندر کاسپین امکان پهلوگیری 350 قایق مسافری تفریحی به صورت همزمان و کشتی کروز در این اسکله را فرآهم خواهد آورد.

پسکرانه‌های منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین

پسکرانه‌های بندر کاسپین شامل بر انبارهای سرپوشیده به مساحت افزون بر 10 هزار متر مربع با ظرفیت پذیرش و نگهداری سالانه یک میلیون تن کالا در فاز اول، سیلوهای غلات و سایر فضاهای لجستیکی مورد نیاز بندر کاسپین است.

محیط زیست منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین

بنا بر گزارش‌ها، و به گفته رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ساخت این اسکله، محیط زیست سواحل زیباکنار را با خطر جدی روبرو می‌کند. به طوری که حکم قضایی برای توقف ساخت آن نیز صادر شد که با انجام ملاحظات زیست‌محیطی ساخت این بندرگاه از سر گرفته شده است.

نظر خود را درباره «منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.