زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی کامیلا کابیو

بیوگرافی کامیلا کابیو

کامیلا کابیو با نام اصلی کارلا کامیلا کابیو استرابائو خواننده و ترانه سرای کوبایی-آمریکایی است. در ادامه با بیوگرافی کامیلا کابیو بیشتر آشنا میشویم.
نام و نام خانوادگی کارلا کامیلا کابیو استرابائو
لقب کامیلا کابیو
تاریخ تولد 3 مارس 1997
سن 25 سال
محل تولد هاوانا، کوبا
محل زندگی آمریکا
ملیت کوبایی-آمریکایی
حرفه خواننده و ترانه سرا
وضعیت تاهل مجرد

 

کامی کابیو (کارلا کامیلا کابلو اتربائو) خواننده و ترانه‌ سرا کوبایی-آمریکایی است. در ادامه بیوگرافی و تصاویر او را در آسمونی ببینید.

درباره کامیلا کابیو

کامیلا کابیو (Camila Cabello) 3 مارس 1997 در هاوانا، کوبا به دنیا آمد. در سن پنج سالگی خانواده وی از هاوانا به مکزیک مهاجرت کردند و سپس به میامی، فلوریدا آمریکا نقل مکان کردند. مادر او سینوئه و پدرش الهاندرو کبلو هستند. اوایل زندگی، کابیو و خانواده اش در هاوانا و مکزیکو سیتی بودند. کابیو در سال 2008 شهروندی آمریکایی را به دست آورد. او در دبیرستان میامی پالمیتو حضور داشت اما در سال تحصیلی 2012-2013، در حالی که او در کلاس نهم بود، تحصیلات آواز خود را ادامه داد. او بعدها دیپلم دبیرستان خود را به دست آورد.

زندگی هنری

عکس قدیمی کامیلا کابیو
عکس قدیمی کامیلا کابیو

او درگذشته عضو گروه فیفت هارمونی بود. درهنگام بزرگ شدن او به آهنگ لاتین زبان مانند آهنگ های سلیا کروز و الهاندرو فرناندز گوش داد. خواننده های مورد علاقه او اد شیرن، دمی لواتو و تیلور سوئیفت هستند. کابیو طرفدار گروه وان دایرکشن نیز است. او در نوامبر 2015 با خواننده ی کانادایی، شاون مندز همکاری داشت و تک ترانه ایی با نام "من میدانم تابستان گذشته چه کرده ایی" را منتشر کرد.

در اکتبر 2016 هم با رپر آمریکایی، ماشین گان کلی همکاری با عنوان "چیزهای بد" داشت. وی سرانجام در تاریخ هجدهم دسامبر 2016 اعلام کرد که از گروه فیفت هارمونی جدا شده است. آهنگ «هاوانا» تک‌آهنگی از کامیلا کابیو است که در 8 سپتامبر 2017 منتشر شد. این تک‌آهنگ در چارت‌های کانادا، اسکاتلند، لهستان، استرالیا، بریتانیا در رتبه اول و در چارت‌های والونیا، فرانسه، فنلاند، سوئیس، پرتغال، اتریش، فلاندرز، جزو ده ترانه اول قرار گرفت.

جوایز کامیلا کابیو کامیلا کابیو موفق به کسب جایزه موسیقی ام‌تی‌وی اروپا، جایزه موسیقی آی هارت ریدیو، سه جایزه ماچ موزیک ویدئو آی هارت ریدیو، و جایزه زن در موسیقی بیلبورد، شده‌ است.

کابیو در تاریخ 28 فوریه 2016، کابیو اعلام کرد که با صندوق نجات کودکان مشارکت داشته‌است تا یک نسخه محدود "Love Only" برای طراحی آگهی در مورد مسائل مربوط به دسترسی دختران به آموزش و پرورش، مراقبت‌های بهداشتی و فرصت‌های موفق را برای ایجاد یک تیرچه طراحی کند.

در ماه ژوئن سال 2016، کابیو تولید کننده بنی بلانکو و اعضای سازمان غیر انتفاعی OMG Everywhere به ایجاد یک خیریه "Power in Me" کمک کردند. کابیو همچنین با صندوق بهداشت کودکان، که غیر انتفاعی است که برای تأمین مراقبت‌های بهداشتی به خانواده‌های کم درآمد با کودکان مشغول است، همکاری می‌کند. در اواخر سال 2017، کابیو به لین-منیول میراندا و چندین هنرمند لاتین دیگر در آهنگ "تقریبا مثل دعا" پیوست تا به نفع آنهایی که در پورتوریکو تحت تأثیر توفان ماریا قرار داشتند کمک کنند.

  • آلبوم های کامیلا کابیو

2019 رمانس
2018 کامیلا
2017 فیفت هارمونی
2015 بازتاب
  • فیلم های سینمایی کامیلا کابیو

سال عنوان فیلم نقش
2021 سیندرلا سیندرلا
2018 تور استادیومی اعتبار تیلور سوئیفت خودش
  • فیلم های تلویزیونی کامیلا کابیو

سال عنوان فیلم
2018 رقص در یخ
2016 سوار
2015 زندگی باربی در خانه رویایی
2014 ادای چیزی را درآوردن
2012-2013 ایکس فاکتور

حقایق و حواشی

ماجرای جدایی کامیلا کابیو و شان مندز چیست؟

کامیلا کابیو و شان مندز، دو خواننده معروف آمریکایی در 18 نوامبر 2021، با انتشار پست هایی به صورت همزمان از تمام شدن رابطه شان خبر دادند. این دو پس از دو سال دوستی به رابطه شان پایان دادند و اعلام کردند دوست یکدیگر باقی خواهند ماند.

او به خاطر دوستی اش با تیلور سوئیفت طرفداران زیادی دارد.

این واقعیت جالب ممکن است شما را غافلگیر کند! وقتی کامیلا در سن 5 سالگی از مکزیک به ایالات متحده نقل مکان کرد، نمی توانست حتی یک کلمه انگلیسی صحبت کند. گفتنی است، ستاره درخشان با تماشای کارتون زبان را یاد گرفت. کی گفته تلویزیون برای بچه ها ضرر داره؟!

کامیلا ابتدا با دوست پسرش، شان مندز، آهنگ ترانه ای را نوشت. این زمانی بود که دوستی آنها برای اولین بار شکل گرفت. در آخر زمانی که این زوج روی سنوریتا کار کردند، متوجه شدند که احساسات عاشقانه ای نسبت به یکدیگر دارند.

مشخصات ظاهری

رنگ مو قهوه ای
رنگ چشم قهوه ای
قد 158 سانتیمتر
وزن 50 کیلوگرم

راه های راتباطی

گالری تصاویر

کامیلا کابیو
کامیلا کابیو
جدایی کامیلا کابیو و شان مندز
کامیلا کابیو و شان مندز
کامیلا کابیو در مسجد شیخ زاید ابوظبی امارات
کامیلا کابیو در مسجد شیخ زاید ابوظبی امارات
جدایی کامیلا کابیو و شان مندز
جدایی کامیلا کابیو و شان مندز
جایزه کامیلا کابیو
کامیلا کابیو، برنده جایزه موسیقی سال
کامیلا کابیو در فستیوال مت گالا
کامیلا کابیو در فستیوال مت گالا
کامیلا کابیو در جشنواره موسیقی آمریکا
کامیلا کابیو در جشنواره موسیقی آمریکا
کامیلا کابیو در حال اجرای آهنگ سینیوریتا
کامیلا کابیو در حال اجرای آهنگ سینیوریتا
کنسرت کامیلا کابیو
کنسرت کامیلا کابیو
کامیلا کابیو در مراسم جوایز موسیقی
کامیلا کابیو در مراسم جوایز موسیقی
کامیلا کابیو در گرمی
کامیلا کابیو در گرمی
کامیلا کابیو و شان مندز در حال مصاحبه
کامیلا کابیو و شان مندز در حال مصاحبه
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی کامیلا کابیو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کامیلا کابیو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.