زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهترین فروشندگان سررسید، سالنامه و تقویم

بهترین فروشندگان سررسید، سالنامه و تقویم

تقویم یک سیستم برای تقسیم زمان به روزها، ماه ها و سال ها است و اطلاعات جامعی به افراد ارائه می دهد.

تقویم و سر رسید همان دفتر یادداشت روزانه است که تاریخ و وقایع مهم سال را نشان می دهد. آسمونی در این بخش انواع تقویم و سر رسید و بهترین فروشندگان تقویم را برای شما تهیه کرده است.

تقویم

 

تقویم
تقویم

تقویم یک سیستم منظم برای تقسیم زمان به دوره های طولانی مدت می باشد. روزها، ماه ها و سال ها در تقویم مشخص می شوند. هم چنین مراسم های مذهبی، تاریخی، علمی نیز توسط تقویم تعیین می گردد. کلمه تقویم به لاتین Calendae  یا Kalendae می باشد که اولین روز ماه در تقویم جمهوری روم است.

انواع تقویم


سررسید یا سالنامه

 

سالنامه
سالنامه

سر رسید به یک دفترچه یا دفتر یادداشت روزانه گفته می شود که شامل تاریخ و وقایع مهم سال است. سالنامه کتاب یا جدولی است که شامل تقویم کامل یک سال و اطلاعاتی است که به صورت پیوست در ابتدا یا انتهای سررسید قرار میگیرد.

موسسات و سازمان های مختلفی برای کارایی و تبلیغات خود از سر رسید ها استفاده می کنند. استفاده از سر رسید برای هدیه تبلیغاتی تاثیر بسیاری در معرفی برند شما دارد. در سر رسید ها می توان ادعیه، جملات بزرگان و تصاویر دیدنی نیز به کار برد. سر رسید بر اساس نوع جلد، صحافی و سایز به دسته های متنوعی تقسیم می شوند.

انواع سر رسید

  • روز شمار
  • دو روز شمار
  • هفته شمار
  • ماه شمار

 

بهترین فروشندگان تقویم و سررسید در تهران

 

فروشنده تقویم
فروشنده تقویم

تقویم ها از مواد اولیه باکیفیت  و ماشین آلات اتوماتیک تهیه می شوند. فروشندگان تقویم و سالنامه محصولاتی با کیفیت عالی، مدل های  منحصر به فرد و قیمتی مناسب در اختیار موسسات و صاحبان مشاغل قرار می دهند. فروشندگان تقویم با ارائه طراحی متنوع سالنامه ها و استفاده از مواد اولیه با کیفیت سعی می کنند تا رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

مهمترین ویژگی تقویم یا سالنامه ها صحافی آن می باشد. صحافی باعث زیبایی و دوام تقویم می شود. فروشندگان تقویم با به کارگیری دستگاه های تمام اتوماتیک جلد سازی، دوخت و صحافی کحصولات خود را با ظرافت و دقت به افراد و صاحبان مشاغل ارائه می دهند.

چاپخانه ها خدمات چاپ و طراحی تقویم ها را ارائه می دهند. تقویم ها با مدل ها و طرح های مختلف در این مراکز تهیه و به فروش می رسد. مرکزاصلی فروش سالنامه و تقویم در تهران، میدان بهارستان است که انواع تقویم و سر رسید در اندازه ها و طرح های متنوع در این محل به فروش می رسد. 

  • همچنین ببینید:

تقویم 1400

نظر خود را درباره «بهترین فروشندگان سررسید، سالنامه و تقویم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین فروشندگان سررسید، سالنامه و تقویم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.