زمان مطالعه: 1 دقیقه
«کلسیم» خیلی هم خوب نیست

«کلسیم» خیلی هم خوب نیست

یک محقق طب سنتی گفت: مصرف بیش ازحد کلسیم، موجب رسوب آن در مفاصل شده واین مسئله، سبب بروزدردهای مفصلی شود.یک...

calcium
calcium

یک محقق طب سنتی گفت: مصرف بیش ازحد کلسیم، موجب رسوب آن در مفاصل شده واین مسئله، سبب بروزدردهای مفصلی شود.

یک محقق طب سنتی گفت: مصرف بیش ازحد کلسیم، موجب رسوب آن در مفاصل شده واین مسئله، سبب بروزدردهای مفصلی شود.

ابراهیم ایراندوست افزود: وجود بیش ازحد هر ماده‌ای مانند کلسیم در بدن باعث رسوب بیش از حد کلسیم در مفاصل و زانو می‌شود و تجمع آن در پاشنه پا، خار پاشنه، ایجاد می‌کند.

او گفت: در بهترین حالت ممکن، اگر این مواد در بدن رسوب نکند، از بدن دفع می‌شود و بدن سودی ازآن نمی‌برد.

این محقق طب سنتی اسلامی افزود: بهترین راه برای درمان پوکی استخوان استفاده ازغذاهای کشک‌دار است . بهتر است که از کشک‌های محلی استفاده شود، غذاهایی مانند کالجوش و مصرف شیر سویا و سویا برای برطرف کردن کمبود کلسیم،بسیارموثراست.

مصرف مکمل‌های کلسیم، کی و چگونه؟

ایراندوست، توصیه های دیگری هم برای مردم دارد به گفته او ماست‌، شیر، چای و غذاهایی با طبع سرد برای افرادی که طبع سرد دارند، خوب نیست.علاوه براین ،افرادی که فشارشان اُفت پیدا می‌کند، عموماً دارای دست و پای سردی هستند، هنگام خواب آب از دهانشان بر روی بالش می‌ریزد، دچار کم‌خونی، ترشحات پشت حلقی و یبوست هستند، غذاهای با طبع سرد به آنها آسیب وارد می‌کند.

او گفت: برنج که امروزه قوت غالب ایرانیان است، دارای طبیعت سرد می باشد که به همراه غذاهای سرد دیگرمانند ماست، سرکه وسس‌های صنعتی ،همگی ،عامل بروز بیماری است چراکه عامل افزایش رطوبت و سردی معده، روده، استخوان‌ها، رحم، دستگاه ارولوژی، مغز و کل بدن خواهد شد.

نظر خود را درباره ««کلسیم» خیلی هم خوب نیست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره «کلسیم» خیلی هم خوب نیست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.