زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرید و فروش ویلا در زیباکنار

خرید و فروش ویلا در زیباکنار

آب و هوای زیباکنار معتدل و مرطوب است و در تمام فصول سال از باران قابل توجهی بهره می گیرد.

شمال کشور به دلیل آب و هوای خوب و همچنین داشتن جاذبه های طبیعی مانند جنگل و دریا طرفداران زیادی دارد. یکی از شهرهای زیبای شمال ایران، زیباکنار است که در استان گیلان قرار دارد و زیباترین و بهترین ویلاهای شمال در زیباکنار هستند.

اگر قصد خرید و فروش ویلا در زیباکنار را دارید پس حتما به اطلاعاتی در مورد زیباکنار، نکاتی در مورد فروش ویلا در زیباکنار، راهنمای خرید ویلا در زیباکنار و ... نیاز پیدا می کنید.

آسمونی در این بخش نکات خرید و فروش ویلا در زیباکنار را برای شما عزیزان منتشر می کند.

خرید و فروش ویلا در زیباکنار
خرید و فروش ویلا در زیباکنار

راهنمای خرید و فروش ویلا در زیباکنار

زیباکنار ناحیه ای ساحلی در استان گیلان و از توابع شهرستان رشت است .

جمعیت کل زیباکنار و روستاهای آن در آخرین سرشماری حدود 9 هزار نفر اعلام گردیده است.

این جمعیت شامل روستاهای دوباج ، ملکده، نوده، جلیدان ، چالکش لات ، تازه اباد ، فخر آباد ، اژدها بلوچ ، خشک اسطلخ، شهمیرسرا ، امیلدان و چونچنان می باشد.

زیباکنار در سالهای اخیر خرید و فروش دهکده های ساحلی یا به اصطلاح ویلا شمال بسیار رونق پیدا کرده است.

شغل اکثر مردم در زیباکنار ماهیگیری، مشاور املاک و سوپر مارکت و کشاورزی است.

با توجه به ورود مسافران زیاد به این منطقه ساکنین زیباکنار نیز دست بکار شده اند ، ویلا های روستایی ساخته اند را از طریق کرایه به مسافران بتوانند امرار معاش کنند .

با توجه موقعیت مکانی منطقه زیباکنار ، ساخت شهرک های ویلایی و همچنین پیش فروش ویلا در این منطقه افزایش پیدا کرده است و  مسافران زیادی توانسته اند ویلا خریداری کنند .

buy-sell-villa-ziba-kenar
buy-sell-villa-ziba-kenar

موقعیت مکانی زیباکنار

فاصله زیباکنار تا تهران حدود 330 کیلومتر می باشد.

این ناحیه از شمال به دریای خروشان کاسپین (خزر) و از جنوب به شهر لشت نشاء و کوچصفهان ، از شرق به کیاشهر و چمخاله و از غرب به شهر بندر انزلی متصل است . به دلیل نزدیکی به منطقه آزاد انزلی و تازه تاسیس کاسپین این منطقه نیز در سال 93 جزء محدوده منطقه آزاد کاسپین اعلام گردیده است .

آب و هوای زیباکنار

آب و هوای زیباکنار معتدل و مرطوب است و در تمام فصول سال از باران قابل توجهی بهره می گیرد و از این رو در طول تاریخ طبیعتی زیبا و مثال زدنی در آن ریشه دوانده و باعث شده که همواره چهره این منطقه سرسبز و زنده نشان داده شود.

بندر ساحلی زیباکنار

بندر ساحلی زیباکنار امروزه به دلیل ساخت وساز و ویلا سازی های بی رویه توسط بعضی از افراد بومی و غیر بومی و همچنین بوجود امدن پادگانهای اموزشی نظامی و هتل های متعدد مقداری از بافت محلی و سنتی خود را از دست داده است به گونه ای که مثال پدران ما این است که زیباکنار زیبایش رفته و کنارش مانده است.

بناهای مهم زیباکنار

از جمله بناهای مهم زیباکنار در زمان گذشته می توان به هتل زیباکنار که در اوایل حکومت پهلوی برای سکونت و پذیرایی از خانهای امینی و مهمانان سرشناس داخلی و خارجی ساخته شده بود و عظمتی بسیار داشت اشاره کرد .

دیگر بنای معروف زیباکنار کاخ قطبی بود که با معماری مدرن و با گران قیمت ترین مصالح و سنگ های مرمر در زمان اواخر دوره پهلوی توسط شخصی بنام رضا قطبی دایی شهربانو فرح ساخته شده بود و برای تفریح شاهزاده ها و مهمانان بزرگ استفاده می شد . البته هیچکدام از بناهای نام برده شده دیگر وجود نداشته و بعد از انقلاب سال 57 جای هتل زیباکنار را مرکز اموزشی سیدالشهدا و کاخ قطبی هم به بخشی از مجتمع اموزشی رفاهی صداوسیما اضافه و تبدیل شده است.

خرید و فروش ویلا در زیباکنار
خرید و فروش ویلا در زیباکنار

جاذبه های طبیعی زیباکنار

یکی دیگر از جاذبه های طبیعی زیباکنار رودخانه اوشمک می باشد که به طول 8 کیلومتر از دل زیباکنار گذشته و طبیعتی زیبا را در کنار خود بوجود آورده و مکانی مناسب برای ماهیگیری محسوب می شود . هر روزه مسافران و افراد زیادی از دیگر شهرها و روستاهای اطراف برای تفریح لذت بخش ماهیگیری به این منطقه می ایند.

پارک ملی بوجاق زیباکنار

پارک ملی بوجاق که لاگون زیباکنار را به عنوان تالاب بین المللی به مجامع جهانی معرفی نموده است و دلتای رودخانه سفیدرود را در خود جای داده است یکی از زیستگاههای مهم پرندگان و آبزیان می باشد .

از گونه های مهم پرندگان پارک ملی بوجاق : غاز خاکستری ، عروس غاز ، فلامینگو ، پلیکان ، آوست چوب پا ، باکلان ، انواع حواصیل ، اکراس ، کله سبز ، خوتکا ، اردک ارده ای ، کفچه نوک ، آنقوت ، تنجه ، نوک پهن ، کشیم ، قو ، طاووسک ، بحری ، لیل ، سنقر تالابی ، خروس کولی ، چنگر ، آبچلیک ، گیلانشاه ، کاکایی ،اردک سرحنایی و گیلار . و گونه های گیاهی بسیاری هم در این پارک موجود می باشد.

مکانهای تفریحی زیباکنار

مکانهای تفریحی که از زیباکنار می توان دسترسی اسان به انجا داشت ؟ - ساحل زیبای حاجی بکنده زیباکنار - ساحل مروارید زیباکنار - منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین زیباکنار - موزه و مردابهای زیبای انزلی زیباکنار - پارک جنگلی کیاشهر زیباکنار - پل چوبی کیاشهر زیباکنار - ساحل چمخاله زیباکنار - آستانه اشرفیه زیباکنار و ...

تفریحاتی که هر ساله توریست ها و گردشگران داخلی و خارجی را به زیباکنار می کشاند عبارت است از شنا ، قایق سواری ، جت اسکی ، اسکی روی اب ، ماهیگیری ، چهارچرخ سواری ، فوتبال و والیبال ساحلی و ...

نظر خود را درباره «خرید و فروش ویلا در زیباکنار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خرید و فروش ویلا در زیباکنار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.