زمان مطالعه: 1 دقیقه
خرید شارژ سیم کارت

خرید شارژ سیم کارت

آموزش خرید شارژ بدون استفاده از اینترنت و تنها با اسنفاده از یک کد می توانید سیم کارتتان را شارژ کنید.

آموزش شارژ کردن سیم کارت اعتباری

اگر شارژ تلفن همراه تان تمام شده و به اینترنت دسترسی نداشته و امکان مراجعه به فروشگاه ها یا دستگاه های خود پرداز را ندارید این بخش آسمونی را تا انتها مطالعه نمایید چرا که آموزش خرید شارژ بدون استفاده از اینترنت و تنها با اسنفاده از یک کد می توانید سیم کارتتان را شارژ کنید.برای استفاده از سرویس‌های USSD نیازی به نصب اپلیکیشن نیست و تنها کافی است رمز دوم کارت بانکی خود را در اختیار داشته باشید.

برای استفاده از این سرویس مراحل زیر را طی کنید:

خرید شارژ سیم کارت
خرید شارژ سیم کارت

1- در تلفن خود ابتدا عبارت  *733# را شماره گیری نموده و دکمه سبز رنگ تماس را فشار دهید. توجه داشته باشید که در کل روند استفاده از این سرویس باید اعداد را بصورت انگلیسی وارد نمایید، نه فارسی.

buy-recharge-sim-card
buy-recharge-sim-card

2- در این مرحله، منوی امکانات این سرویس از جمله نمایش موجودی حساب بانکی، خرید کارت شارژ، پرداخت، خرید، نیکوکاری یا تنظیمات نمایش داده می‌شود. برای خرید شارژ عدد 2 را وارد کنید.

خرید شارژ سیم کارت
خرید شارژ سیم کارت

3- در این مرحله می‌توانید شماره موبایلی که از طریق آن به سرویس *733# متصل شده‌اید را انتخاب نموده یا شماره موبایل دیگری که قصد شارژ آن را دارید، وارد کنید. اگر قصد شارژ همین موبایل خود را دارید عدد 1 را شماره گیری کنید در غیر اینصورت شماره کامل موبایل مد نظر خود را وارد نمایید.

buy-recharge-sim-card
buy-recharge-sim-card

4- در این مرحله 4 مبلغ 10 هزار، 20 هزار، 50 هزار و 200 هزار ریال برای شارژ نمایش داده می‌شود که با عداد 1 تا 4 قابل انتخاب هستند. عدد مربوط به مبلغ مورد نظر خود شماره گیری کنید.

خرید شارژ سیم کارت
خرید شارژ سیم کارت

5- سپس شماره کارت بانکی شما درخواست می‌شود، شماره 16 رقمی کارت خود را بدون درنظر گرفتن خط تیره وارد کنید و در مرحله آخر نیز رمز دوم خود را وارد کنید. برای دریافت رمز دوم تنها کافی است یک بار به دستگاه‌های خود پرداز بانک مراجعه نمایید. مرحله خرید شارژ به پایان رسید و حالا مبلغ خریداری شده از حساب‌تان کسر گردیده و بلافاصله به شارژ سیم کارتتان اضافه شده است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «خرید شارژ سیم کارت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره خرید شارژ سیم کارت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.