زمان مطالعه: 5 دقیقه
خرید زمین در شمال

خرید زمین در شمال

هنگام خرید زمین در شمال، به بسیاری از نکات توجه کنید و هیچگاه عجله نکنید.

خرید و فروش ملک و ویلا در شمال روز به روز رونق می گیرد که دلیل اصلی آن، توریستی بودن مناظق شمال ایران است. آسمونی در این بخش برای کسانی که قصد خرید زمین در شمال را دارند نکات مهمی را آماده کرده است که دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید.

خرید زمین در شمال
خرید زمین در شمال

راهنمای خرید زمین در شمال

خرید ملک در شمال فروش ویلا در شمال، توسط بسیاری از أفراد حرفه ای و غیر حرفه ای یا وابسته به سایت های اینترنتی فروش ویلا ، آپارتمان ، زمین ، ملک تجاری ، ساحلی و جنگلی در شمالعرضه و برای فروش معرفی میشود ، که توجه به نکات زیر در جهت خرید درست و ایمن برای خریداران ویلا و ملک و زمین در شمال حائز اهمیت است .

مهمترین نکته در خرید زمین در شمال از طریق سایت های اینترنتی این مطلب است که ، سایت مربوطه املاک باید دارای شناسنامه املاک و مجوز رسمی از اتحادیه و صنف املاک در مناطق خرید و یا فروش ویلا در شمال باشد، که بتوان با اعتماد کامل و مشاوره درست در هدایت و خرید ویلا به اشخاصی که قصد خرید ویلا ، زمین ، آپارتمان ساحلی و یا جنگلی در شمال را دارند داشته باشد .

نکته دیگر که به أشخاصی که قصد خرید زمین در شمال در مناطق پرفروش ویلا در شمال را دارند این نکته است که ، بسیاری از سایت های موجود و غیر فعال در مناطق شمال کشور ، خصوصا غرب مازندران از نمک آبرود و متل قو و کلارآباد تا چالوس و نوشهر و رویان و روستاهای توریستی منطقه شمال کشور ، موارد و فایل هایی در سایت ثبت و به خریداران آرائه میدهند که ، بیشتر این موارد با قیمت های کذائی و غیر منطقی و در بعضی موارد زیر قیمت برای جلب نظر خریداران میباشد که ، این امر در بسیاری موارد غیر واقعی و به روز و یا موجود نبوده و فقط برای ارتباط با مشتری و هماهنگی برای آمدن خریداران به شمال میباشد ، و توصیه ما به خریداران این نکته است که ، با پرسش و سوْال از سایت مربوطه و مشاور مربوطه وارد سایت هایی شوند که از نظر معرفی و شناساندن ویلا و ملک و زمین به مشتریان و خریداران ، به روز و به قول معروف آپدیت باشند . تا مشتریان و متقاضیان با انتخاب درست و راحت تر با صرفه جویی در زمان و وقت تصمیم به خرید ویلا و ملک و زمین در شمال را داشته باشند .

خرید زمین در شمال که از هر نظر خوب و ایده آل باشد حق تمام افرادی است که اقدام به خرید ملک در شمال را دارند.

خرید زمین در شمال : متریال کاربردی در ویلاهای شمال کسانی که قصد خرید زمین در شمال را دارند به فکر سرمایه گذاری از طریق ساخت و ساز ملک و آپارتمان و ویلا در شمال هستند.

برای ساخت خانه، ویلا یا آپارتمان در شمال نکاتی را باید در نظر داشته باشید که در زیر اشاره می کنیم. ساخت ویلاهای عرف و معمول که در شمال با طرح و نقشه های مدرن و کلاسیک در نماهای متنوع و متعدد در سبک و نوع معماری رومی ، اسپانیش ، کانادایی ، انگلیسی ، اروپایی و دیگر طرح های متداول ساخت ویلا در شمال با سازه های پرفروش و پرطرفدار که معمولا دوبلکس با 3 تا 4 خواب داخل شهرک ساحلی و یا شهرک جنگلی بوده و در بیشتر موارد اگر با یک خواب در پایین و طبقه فلت قرار داشته باشد موردی عام پسند در بین خریداران ویلا در شمال خواهد بود .

در مورد اجرائ و احداث ویلا و نوع متریال عمده که در ساخت ویلا شخصی ساز و یا ویلاهای فروشی بساز و بفروشی در شمال خواهید دید ، بیشتر در مرحله نازک کاری که بعد از مرحله سفت کاری ویلا میباشد در معرض دید بوده و به چشم میخورد ، که ما در اینجا توضیح مختصر در مورد نوع جنس و مصالح و متریال با مارک های بیشتر دیده شده در ویلاهایی که در شمال ساخته و برای فروش ویلا به خریداران معرفی میشود اشاره خواهیم داشت .

buy-land-north
buy-land-north

مرحله سفت کاری ویلا در شمال ، که میتوان به صراحت اعلام داشت که در بیشتر ویلاهای ساخته شده از بلوک و آجر و آلماتور به تعداد مشخص و ایزوگام و سیمان و ماسه بادی و شکسته و تیرچه بلوک و فوم یا همان چوب پنبه و سیاه کاری دیوارها و سفید کاری دیوار با پودر سنگ و سیمان سفید و لوله کشی آب و رادیاتورها و برق کشی کف خواب و دیواری و در آخرین مرحله آهن کشی و جوشکاری سقف ویلا با قوطی فلزی به ابعاد و تعداد مشخص و در نهایت سقف بیرونی ویلا که بیشتر در شمال از جنس و نوع ایرانیت ، حلب رنگی ، آندولین ، آندوویلا و سفال استفاده میشود .

بیشتر مصالح و متریال که در ساخت ویلا به چشم هر بیننده ای در مرحله نخست بازدید از ویلا فروشی در شمال می آید در مرحله نازک کاری میباشد که متریال و اجناسی چون درب ها که در مورد درب اتاق ها و درب ورودی ویلا در بیشتر موارد از نوع درب چوبی دست ساز ، درب آهنی و آلمنیومی و درب ضدسرقت و درب های از نوع اچ دی اف میباشد ، در مورد جنس و نوع پنجره ها نیز یا از نوع چوبی و یا پنجره های آلمنیومی دوجداره ویستابست و یا وینتک و یا پنجره های معمولی فلزی و آلمنیومی میباشد . متریال دیگر که در ویلا و نوع ساخت ظاهری و متریال کاربردی و اجرا شده بیشتر به چشم می آید کف پوش میباشد که در بیشتر موارد با توجه به هزینه ی انجام شده از نوع سرامیک و کاشی و یا پارکت و لمینت در طرح ها و نقش های متنوع و متفاوت میباشد.

جنس شیرآلات استفاده شده در آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام نیز در بیشتر موارد با احتساب هزینه از نوع و جنس شیرآلات مطرح کشور نظیر شیرآلات قهرمان ، شیرآلات شیبه ، شیرآلات kwc ، شیرآلات شودر و شیرآلات کارخانه درخشان و گرانا و دیگر شیرآلات متفرقه و چینی موجود در بازار استفاده میگردد . در مورد متریال کاربردی در آشپزخانه با کابینت های معمول ام دی اف ، کابینت ممبران ، کابینت دست ساز چوب ، کابینت هایکلاس و کابینتهای مدرن و کلاسیک ، در مورد هود و گاز و سینگ مارک و مدل های متنوع اخوان ، أستیل البرز ، ایلیا استیل ، کن ، بیمکث ، فرامکو ، تابان ، لتو ، داتیس و دیگر مارک های موجود در بازار با قیمت های متعدد خواهید دید .

در مورد سیستم روشنایی شامل کلید و پریز و چراغ های نصب شده در تمامی قسمت های داخلی و بیرونی ویلا و پکیج رادیاتور در ویلا که در بیشتر موارد با مارک ها و انواع متعدد در بازار وجود دارند نصب میگردد و در بعضی موارد نیز هزینه خرید و نصب سیستم گرمایشی شامل شوفاژ رادیاتور و بخاری و شومینه که بیشتر نوع و جنس شومینه تلفیقی از سنگ و چوب و آجر و یا شومینه دیواری و شومینه پیش ساخته و سیستم سرمایشی شامل کولر اسپیلت اجنرال ، سامسونگ ، ال جی ، و روشنایی شامل لوستر و چراغ های داخل و بیرون ویلا با مارک ها و جنس متنوع موجود در بازار به عهده خریدار خواهد بود .

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «خرید زمین در شمال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره خرید زمین در شمال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.