زمان مطالعه: 6 دقیقه
چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت وسیله ای برای معرفی شما و همچنین ارائه راه های تماس با شما است. کارت ویزیت برای تبلیغات و...
چاپ کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت وسیله ای برای معرفی شما و همچنین ارائه راه های تماس با شما است. کارت ویزیت برای تبلیغات و بازاریابی شما به طور مستقیم استفاده نمی شود. اما به طور غیر مستقیم بخشی از کار بازاریابی و تبلیغات شما را برعهده خواهد داشت. آسمونی در این بخش اطلاعاتی در مورد کارت ویزیت و انواع آن و کاربرد و مشخصات هر کدام از آن ها را به طور کامل برای شما همراهان عزیز تهیه و تنظیم کرده است.

تاریخچه کارت ویزیت به آنجا برمی گردد که شاهزادگان و اشراف زاده ها برای دیدار با اشخاص مهم دیگر، کاغذ یا پوستین و یا چیزی شبیه آن را جلوتر برای شخص ملاقات شونده، می فرستادند تا خود را به او معرفی کرده، از سوابق اشرافزادگی خود نوشته و قرار رسمی ملاقات را با او بگذارند. در واقع این همان تعامل اول با مخاطب بوده که شخص ملاقات کننده از خود به مخاطب ارائه می داده است و اهمیت معرفی ابتدایی را نشان میدهد.

در ایران کارت ویزیت آخرین چیزی است که تجار و صاحبان مشاغل به آن توجه می کنند و گاهی حتی کارت ویزیت خود را تلفنی و بدون هیچ ایده درطراحی، سفارش می دهند و متوجه اهمیت بازاریابی غیر مستقیم توسط کارت ویزیت نمی باشند. اما ما در اینجا توصیه می کنیم، طراحی کارت ویزیت خود را به یک متخصص گرافیک بسپارید و آن را جدی بگیرید.

business-card-printing
business-card-printing

چرا باید کارت ویزیت داشته باشیم ؟

کارت ویزیت اگر به خوبی و خلاقانه طراحی شده باشد می تواند فرصت های شغلی جدیدی را برای شما فراهم کند، تبلیغات صحیح باعث رشد و گسترش تجارت شما خواهد شد. کارت های ویزیت یا کسب و کار ( Business Card ) یکی از ارزان ترین و موثر ترین اشکال بازاریابی به شمار می رود.

در یک نگاه کلی می توان مزایای زیر را برشمرد:

یکی از مهم ترین ، آسان ترین و ارزان ترین روش های معرفی شغل، تخصص، مهارت و یا مشخصات فردی، ارائه کارت ویزیت می باشد.

در پاره ای از موارد، کارت ویزیت نشانه شخصیت حرفه ای و اجتماعی محسوب می شود، طراحی حرفه ای،منحصر به فرد و با کیفیت کارت ویزیت می تواند سهم بسزائی در امر بازاریابی و رقابت داشته باشد. کارت ویزیت حرفه ای می تواند در حافظه مخاطب ثبت شود.

کارت ویزیت، روش های تماس با شما را به ساده ترین شکل ممکن در اختیار مشتریان و مخاطبان شما قرار می دهد. این کار سبب حفظ مشتریان شما خواهد بود.

در هر فرصتی (جلسه ، سمینار ، مهمانی ، محل کار و …) شما می توانید کارت ویزیت خود را به دیگران عرضه کنید، این کار سبب توسعه شبکه کسب و کار و فعالیت های اجتماعی شما خواهد شد !

چاپ کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت

انواع کارت ویزیت به همراه مشخصات آنها

کارت ویزیت لمینت برجسته

مشخصات کارت ویزیت لمینت برجسته (موضعی استخوانی) :

این کارت به صورت دورگرد بوده و دارای ضخامت بسیار بالایی نسبت به کارت های معمولی می باشد که همین امرموجب زیبایی این نوع کارت شده است.

از دیگر موارد این کارت قابلیت ایجاد uv موضعی در دو طرف کارت در قسمت های مورد نیاز شما می باشد که زیبایی این کارت را چند برابر می کند.

(uv موضعی یک لایه براق و برجسته بوده که در مکان های تعیین شده در کارت شما قرار می گیرد)

کارت ویزیت لمینت برجسته / کارت ویزیت لمینت برجسته ویزیتی / کارت ویزیت لمینت برجسته مربع / کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب

کارت ویزیت لمینت مات و کارت ویزیت لمینت براق

مشخصات کارت ویزیت لمینت مات و کارت ویزیت لمینت براق :

این کارت به صورت دورگرد بوده و دارای ضخامت بسیار بالایی نسبت به کارت های معمولی می باشد که همین امرموجب زیبایی این نوع کارت شده است.

روکش این کارت در لمینت مات، مات بوده و در لمینت براق، براق می باشد و به دلیل استحکام بالای این روکش ، دوام و ماندگاری آن نسبت به کارت های دیگر بسیار بیشتر می باشد.

کارت ویزیت لمینت مات / کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی / کارت ویزیت لمینت مات مربع / کارت ویزیت لمینت مات طلاکوب / کارت ویزیت لمینت مات نقره کوب / کارت ویزیت لمینت مات موج

کارت ویزیت لمینت براق / کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی / کارت ویزیت لمینت براق مربع / کارت ویزیت لمینت براق طلاکوب / کارت ویزیت لمینت براق نقره کوب / کارت ویزیت لمینت براق موج                    

business-card-printing
business-card-printing

کارت ویزیت سلفون موضعی

مشخصات کارت ویزیت سلفون موضعی :

این نوع کارت بر روی کاغذ گلاسه 300 گرم چاپ می شود. سپس بر روی آن روکشی از سلفون مات قرار می گیرد . نکته حائز اهمیت این نوع کارت که موجب زیبایی هرچه بیشتر این کارت می شود امکان ایجاد UV موضعی در مکان هایی از کارت که مد نظر شما است، میباشد. UV موضعی در این نوع کارت موجب چندین برابر شدن جذابیت این نوع کارت نسبت به کارت سلفون مات شده است.

کارت ویزیت سلفون مات موضعی / کارت ویزیت سلفون مات موضعی دورگرد

کارت ویزیت سلفون مات مخملی

مجموعه جدید کارت ویزیت سلفون مات مخملی :

این مجموعه شامل : کارت ویزیت سلفون مات مخملی / کارت ویزیت سلفون مات مخملی دورگرد / کارت ویزیت سلفون مات مخملی طلاکوب / کارت ویزیت سلفون موضعی مخملی / کارت ویزیت سلفون موضعی مخملی طلاکوب / کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی / کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی طلاکوب می باشد.

این مجموعه از نظر ابعاد و سایز مانند هم نام های خود می باشد با این تفاوت که روکش این مجموعه از نانو بوده که فوق العاده نرم و لطیف می باشد و هنگام لمس این کارت ها نرمی خاصی را حس می کنید و علاوه بر این خصوصیت موجب زنده شدن رنگ های چاپی می شود.       

کارت ویزیت آهنربایی

مشخصات کارت ویزیت آهنربایی ( مگنت ) :

این نوع کارت بیشتر برای مشاغلی استفاده می شوند که به مشتریان خود شماره اشتراک می دهند مانند رستوران ها، پیک ها و آژانس ها. زیرا می توان این کارت ها را بر روی یخچال یا هر سطح فلزی دیگر چسباند تا همیشه در دسترس باشند.

چاپ کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت گلاسه روکش

مشخصات کارت ویزیت گلاسه روکش UV:

سایز این کارت 8.5x4.8 میباشد. این کارت روی کاغذ گلاسه 300 گرم واقعی چاپ شده و یک لایه UV بصورت روکش روی آن قرار می گیرد.

این نوع کارت به عنوان یک کارت معمولی و ارزان در بازار چاپ مطرح است و جهت تیراژهای بالا مقرون به صرفه می باشد.

کارت ویزیت سوسماری

مشخصات کارت ویزیت سوسماری:

سایز این کارت 8.5x4.8 میباشد. روکش این کارت دارای بافت می باشد. همین موضوع موجب زیبایی این نوع کارت شده است. این کارت از نظر نوع بافت مانند کارت های کتان می باشد با این تفاوت که یک روکش مانند سلفون روی آن قرار دارد که موجب استقامت و ماندگاری و شفافیت بیشتر این نوع کارت از کارت های کتان می باشد.

ارت ویزیت کتان

مشخصات کارت ویزیت کتان:

سایز این کارت 8.5x4.8 میباشد. این کارت، از جمله کارت های پر طرف دار میباشد. علت علاقه مندی زیاد به این کارت بافت موجود بر روی خو کاغذ و همچنین مقرون به صرفه بودن آن می باشد. اگر به دنبال یک کارت شیک و مقرون به صرفه می باشد می توانید از این نوع کارت استفاده نمایید.

کارت ویزیت کتان آلمان 350 گرم / کارت ویزیت کتان امباس 300 گرم / کارت ویزیت کتان پلاستیک

توجه : در کارت های کتان آلمان و کتان امباس به علت وجود بافت در هنگام چاپ رنگ مانند کاغذ گلاسه روی کار نمی نشیند. به همین دلیل کارهایی که دارای زمینه های روشن و سفید می باشند هنگام چاپ روی کارت کتان زیبا می شوند ولی کارهایی که دارای زمینه های تیره و مشکی می باشند بر روی کاغذ کتان خوب نشده و بهتر است از کارت ویزیت کتان پلاستیک استفاده شود.

مشخصات کارت ویزیت سلفون مات و کارت ویزیت سلفون براق :

این نوع کارت بر روی کاغذ گلاسه 300 گرم چاپ می شود. سپس بر روی آن روکشی از سلفون مات یا براق قرار می گیرد که موجب استحکام بیشتر کارت می شود. این نوع کارت از جمله کارت های مقرون به صرفه و شیک می باشد.

کارت ویزیت سلفون مات / کارت ویزیت سلفون مات دورگرد / کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب

کارت ویزیت سلفون براق / کارت ویزیت سلفون براق دورگرد

نظر خود را درباره «چاپ کارت ویزیت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چاپ کارت ویزیت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.