زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان می پردازیم.

عنوان: نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مجری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان: اتاق تعاون ایران محل برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان: تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان: از تاریخ 1402/05/12 تا 1402/05/115

معرفی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران یکی از بزرگترین نمایشگاه های ساختمانی در سطح کشور و یکی از معتبرترین نمایشگاه ها در خاورمیانه است. این نمایشگاه با نام Iran Confair در سطح بین المللی و در 4 روز توسط اتاق تعاون ایران در شهر تهران برگزار میشود. این نمایشگاه در هجدهمین دوره برگزاری خود پذیرای شرکت کنندگان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف دنیا خواهد بود و رویدادی مهم برای فعالان و متخصصین حوزه ساختمان سازی به شمار می آید.

نمایشگاه ایران کانفِیر با محوریت موضوعاتی نظیر تجهیزات و ماشین آلات راه و ساختمان سازی، آسانسور و بالابر، معماری و دکوراسیون داخلی، آهن آلات، محصولات بهداشتی، تکنولوژی های صنعتی نوین، درب های اتوماتیک، درب و پنجره، لوله و اتصالات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، مصالح ساختمانی، دیوارپوش و کفپوش، فلزآلات، تجهیزات ایمنی، تجهیزات سونا، جکوزی و استخر، عایق های صوتی و حرارتی، سنگ، چسب، رزین، نماکاری ساختمان و پوشش های سقف برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه ساختمانی در سطح بین المللی پذیرای مهندسین سازمان های نظام مهندسی کشور، انجمن انبوه سازان و شرکت های ساختمانی، جامعه مهندسین شهرساز، انجمن بتن ایران، مشاورین و معماران، صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران، شرکت های پیمانکاری، مهندسین عضو جامعه مهندسین مشاور ایران و … میباشد.

نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.