زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدل های زیبای بوفه و ویترین

مدل های زیبای بوفه و ویترین

بوفه و کمد از جمله مبلمان ضروری هستند که معمولا در خانه اکثر ما ایرانی ها قرار دارند. مانند هر مبلمانی دیگری...

بوفه و کمد از جمله مبلمان ضروری هستند که معمولا در خانه اکثر ما ایرانی ها قرار دارند. مانند هر مبلمانی دیگری برای دکوراسیون خانه، انواع بسیار مختلفی از بوفه ها و کمدهای ذخیره سازی مناسب اتاق غذاخوری و پذیرایی در بازار وجود دارند. پورتال آسمونی در ادامه این مقاله مدل های زیبایی از بوفه و ویترین را برای شما عزیزان به نمایش می گذارد. همچنان آسمونی را همراهی کنید.

sofaa1
sofaa1

اگر در خانه تان دیواری دارید که نمی دانید از فضای جلوی آن چطور استفاده کنید می توانید با قرار دادن کمدی هویت جدیدی به آن فضا دهید.

در فضای محدود آپارتمان ها استفاده از بوفه های بزرگ و جاگیر اصلا انتخاب مناسبی نیست. باید دقت کنید تا مبلمان و کمد هایی را برای منزل تان انتخاب کنید که با اندازه فضای موجود هماهنگی داشته باشد.

sofaa2
sofaa2

هر چقدر هم که وسایل شما مناسب و زیبا باشند در فضای محدود خود را نشان نمی دهند و به نوعی اغراق شده به نظر می رسند اما ویترین در ابعاد کوچک تر دست شما را برای استفاده از بقیه فضای منزل تان باز می گذارد.

گذاشتن شمعدان یا مجسمه هایی که رنگ شان کاملا با رنگ تیره کمد متضاد است جلوه خاصی به آن می بخشد.

سعی کنید تا در یک فضا از همه طیف های رنگی چوب استفاده کنید چون تنوع خاصی به فضا می بخشد و چشمان تان بعد از مدتی از دیدن آن ها خسته نمی شود.

استفاده از کمدهایی که از خطوط ساده و صاف ساخته شده اند نظم خوبی به فضای سالن یا اتاق می دهند.

برای تمیز کردن وسایل چوبی مثل میز تلویزیون، کمد و ویترین می توانید از روغن برزک برای شفافیت و جلای آن ها استفاده کنید.

چند قطره از روغن برزک را روی پارچه نرمی بچکانید و بعد روی میز یا وسایل دیگر بکشید، خب در این حالت خواهید دید که چقدر وسایل چوبی تان براق و تمیز می شوند. این کار باعث می شود که اشیای چوبی، خاک به خود نگیرند.

sofaa3
sofaa3

نظر خود را درباره «مدل های زیبای بوفه و ویترین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدل های زیبای بوفه و ویترین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.