زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه کرم بروله دسر فرانسوی

طرز تهیه کرم بروله دسر فرانسوی

دسر فرانسوی کرم بروله، نرم و کرم مانند است و در کافه ها هم بسیار پرطرفدار است.

کرم بروله (brulee cream) دسر خوشمزه فرانسوی است که طعم دلپذیری دارد. دسر فرانسوی کرم بروله، نرم و کرم مانند است اما لایه رویی آن ترد و کاراملی است و ویژگی اصلی کرم بروله روکش کاراملی آن است که حالت سوخته دارد. بروله (brûlée) در زبان فرانسه به معنی سوخته است. در ادامه با آسمونی باشید تا طرز تهیه دسر فرانوس کرم بروله را آموزش ببینید.

کرم بروله-brulee cream
کرم بروله

مواد لازم برای تهیه کرم بروله

  • خامه صبحانه: 300 گرم
  • وانیل شکری: یک چهارم ق چ
  • شکر: یک هشتم پیمانه
  • زرده تخم مرغ: 3 عدد
  • شکر قهوه ای: یک هشتم پیمانه
کرم بروله-brulee cream
brulee cream

طرز تهیه کرم بروله

تابه ای را روی حرارت پایین قرار داده، خامه را در آن بریزید تا حباب‌هایی در اطراف تابه ایجاد شود. بعد از روی حرارت برداشته کنار بگذارید. شکر، زرده تخم‌مرغ و وانیل را با همزن برقی بزنید. مخلوط زرده تخم مرغ را به خامه افزوده و با لیسک مواد را مخلوط کرده سپس آن را از صافی رد کنید.

مایه را در قالب‌های سرامیکی (قالب سوفله) که قابلیت تحمل دمای فر را داشته باشند (یا کاسه نسوز) بریزید و در طبقه وسط فر از قبل با دمای 160 درجه سانتی گراد گرم شده، به مدت 30 دقیقه قرار دهید تا روی آن کمی سفت شود. قالب را از فر بیرون آورده و روی آن شکر قهوه‌ای بریزید. قالب را به مدت 3 ساعت در یخچال قرار دهید، سپس سرو کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طرز تهیه کرم بروله دسر فرانسوی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه کرم بروله دسر فرانسوی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.