زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدل های سرویس جواهر عروس

مدل های سرویس جواهر عروس

برای انتخاب سرویس طلای عروسی، مد روز بودن، تنها معیار نیست؛ خوب است این چند نکته را هم گوشه ذهن تان داشته باشید.

برای انتخاب سرویس طلای عروسی، مد روز بودن، تنها معیار نیست؛ خوب است این چند نکته را هم گوشه ذهن تان داشته باشید تا زیباترین سرویس جواهر عروس را انتخاب کنید. آسمونی در این بخش راهنمای انتخاب و خرید سرویس جواهر عروس به همراه مدل های سرویس جواهر عروس را برای شما عزیزان منتشر می کند.

راهنمای خرید سرویس جواهر عروس

 

یکی از عوامل مهم برای انتخاب رنگ سرویس طلای مورد نظر، رنگ پوست بدن‌تان است که باید با رنگ طلای انتخابی شما هماهنگ باشد. برای انتخاب طلا براساس رنگ پوست باید به این نکات دقت کنید:

  •  اگر پوستتان خیلی سفید است، به جای طلای زرد از طلای سفید استفاده کنید. درخشندگی طلای سفید، زیبایی و جلوه پوستتان را بیشتر می‌کند.
  • اگر پوستتان گندمگون (رنگی مابین سفید و برنزه) است، از طلای زرد و ترکیب آن با طلای قرمز استفاده کنید چون به پوست شما جلوه بیشتری می‌دهد.
  • اگر پوستتان برنزه یا سبزه تیره است، از زیورآلاتی استفاده کنید که ترکیبی از طلای سفید و زرد باشند

گردنبند اسپرت

گردنبند اسپرت
گردنبند اسپرت

جواهر عروس جدیدها

هرگز خودتان را محدود نکنید و حتما طرح های جدید طلا و جواهر را هم ببینید شاید پسندیدید مثلا طرح‌های شوپارت که در آن‌ها چندین جواهر در یک محفظه شیشه‌ای به صورت معلق قرار می‌گیرند یا کارهای مرصع کاری پنهان که یک نگین بزرگ از به هم پیوستن چندین نگین کوچک‌تر تشکیل می‌شود به نحوی که از دور فقط یک تکه بزرگ نگین به نظر می‌رسد و البته توری‌های بسیار نازک و ظریف که برگرفته از طرح‌های ایتالیایی و سوییسی است.

بودجه

برای خرید حلقه هم به جیبتان نگاه کنید. می‌توانید یک رینگ ساده بخرید که هم خیلی شیک و امروزی است و هیچ وقت از مد نمی‌افتد، هم یک حلقه پر نگین و گران قیمت. ما انتخاب حلقه را به عهده جیبتان می‌گذاریم! 

عکس مدل های سرویس جواهر عروس

سرویس جواهر عروس
سرویس جواهر عروس
سرویس جواهر عروس
سرویس جواهر عروس
سرویس جواهر عروس
سرویس جواهر عروس 
مدل های سرویس جواهر عروس
مدل های سرویس جواهر عروس
سرویس جواهر عروس
سرویس جواهر عروس
سرویس جواهر عروس 2023
سرویس جواهر عروس 2023
سرویس جواهر عروس جدید
سرویس جواهر عروس جدید
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مدل های سرویس جواهر عروس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مدل های سرویس جواهر عروس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.