زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه کیک های خوشمزه صبحانه

طرز تهیه کیک های خوشمزه صبحانه

کیک به همراه چای یکی از بهترین صبحانه ها برای تمام سنین است. روش های مختلفی برای تهیه کیک صبحانه وجود دارد که...

کیک به همراه چای یکی از بهترین صبحانه ها برای تمام سنین است. روش های مختلفی برای تهیه کیک صبحانه وجود دارد که آسمونی در این بخش طرز تهیه یک نوع کیک خوشمزه صبحانه را منتشر می کند.



طرز تهیه کیک های خوشمزه صبحانه

مواد لازم برای کیک صبحانه

 تخم مرغ  : 4 عدد

شیر   : 1 لیوان

 شکر  : 1 لیوان

 روغن  : نصف لیوان

آرد  : 2 و نیم لیوان

بکینگ پودر  : 2 قاشق چایخوری

وانیل : یک چهارم قاشق مرباخوری

طرز تهیه کیک های خوشمزه صبحانه
طرز تهیه کیک های خوشمزه صبحانه

طرز تهیه کیک صبحانه

ابتدا تخم مرغ ها را با همزن کمی می زنیم تا کرم رنگ شوند بعد شکر را افزوده و به صورت دورانی در یک جهت آنقدر هم می زنیم تا داخل آن حباب هایی تشکیل شود سپس روغن را افزوده و کمی هم می زنیم سپس شیر را اضافه کرده و دوباره کمی هم می زنیم و وانیل یا هر اسانسی که دوست داشتیم را می افزاییم در آخر آرد را اضافه کرده و فقط مخلوط می کنیم قالب را چرب کرده و کیک را به مدت سه ربع با دمای 180 درجه سانتیگراد در فر که از ابتدای آماده نمودن مواد کیک روشن کرده ایم می پزیم برای اطمینان از پخته شدن چنگال را در کیک فرو می بریم اگر مواد به چنگال نچسبید کیک آماده است. بعد از سرد شدن از قالب جدا می کنیم.

کیک ساده با تاپینگ زردآلو:

وقتی مواد کیک بالا آماده شد داخل قالب 30 در 40 بریزید زردآلوها را که از وسط باز کردید و هسته آن را درآوردید روی کیک بچینید اگر زردآلوها شیرین نبود کمی پودر قند روی آن بپاشید بعد از پخت هم می توانید روی آن پودر قند و کمی دارچین الک کنید فوق العاده است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طرز تهیه کیک های خوشمزه صبحانه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه کیک های خوشمزه صبحانه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.