زمان مطالعه: 3 دقیقه
تور برزیل

تور برزیل

برزیل کشوری زیبا و توریستی در امریکای جنوبی محسوب می شود. تور برزیل همه ساله مشتاقان زیادی در بین تورهای بین...

برزیل کشوری زیبا و توریستی در امریکای جنوبی محسوب می شود. تور برزیل همه ساله مشتاقان زیادی در بین تورهای بین المللی دارد.



تور برزیل
تور برزیل
تور برزیل

جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های تور برزیل

فوتبال

در این کشور به فوتبال مانند یک آیین مقدس احترام گذاشته می‌شود و رفتن به یک مسابقه‌ی فوتبال یکی از سرگرم‌کننده‌ترین کارهایی است که می‌توانید در برزیل انجام دهید. استادیوم ماراکانا در برزیل با ظرفیت 100000 نفر یکی از بزرگترین استادیوم‌های جهان است و بد نیست تماشای مسابقه‌ای را در آن امتحان کنید. با نزدیک شدن المپیک 2016 توجه جهان به این کشور جلب شده است و تب قوتبال همه را فرا گرفته، اگر می‌توانید با این تب همراه شوید.



تور برزیل
تور برزیل
تور برزیل

کارنیوال ریو در برزیل

در تور برزیل کارنیوال ریو را از دست ندهید. کارنیوال ریو یکی از مشهورترین جشن‌ها در سرتاسر جهان است.

این جشن که درست پیش از آغاز ماه روزه‌ی مسیحی‌ها برگزار می‌شود، هزاران نفر را به جشن و پایکوبی وامی‌دارد. قیمت‌ها در این دوران سه برابر می‌شوند و شما باید از ماه‌ها قبل رزروهایتان را انجام دهید. اما اگر توانایی پرداخت هزینه‌های بالا را دارید، مطمئن باشید از هزینه کردن برای آشنایی با فضای بومی این کارناوال پشیمان نخواهید شد.



تور برزیل
تور برزیل
تور برزیل

ریو دو ژانیرو شهری در برزیل

ریو پنجمین شهر بزرگ جهان است و آن‌قدر جاذبه‌های مختلف دارد که هفته‌ها طول می‌کشد تا تنها بخشی از آن‌ها را بررسی کنید. بازدید از مجسمه‌ی مسیح نجات‌دهنده در کورکووادو را فراموش نکنید. علاوه بر این، ریو بیش از آن‌چه فکر می‌کنید موزه، ساحل، جشن، غذا، بومیان پرشور و جذابیت‌هایی از این دست دارد، از این شهر فوق‌العاده اما گران غافل نشوید.



تور برزیل
تور برزیل
تور برزیل

برزیلیا در تور برزیل

برزیلیا اگرچه مانند ریو دو ژانیرو از شهرت زیادی برخوردار نیست، اما ارزش دیدن را دارد.

این شهر که در سال 1960 ساخته شد شاهکاری از معماری مدرن است.

و هنردوستان سراسر جهان را به خود جلب می‌کند.

برزیلی ها به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

پانتانال در تور برزیل

پانتانال شامل برزگترین تالاب‌های جهان است که در غرب واقع شده‌اند و بخش‌هایی از بولیوی و پاراگوئه را هم در برمی‌گیرد. همان‌طور که توقع می‌رود، پانتانال رویای محقق دوستداران حیات وحش است. بیش از 11000 گونه از حیوانات از گونه‌ی کمیاب آهوی مرداب گرفته تا مورچه‌خوار غول‌پیکر و سنبل طوطی در این تالاب‌ها یافت می‌شوند.



تور برزیل
تور برزیل
تور برزیل

آبشار ایگواسو در برزیل

آبشار ایگواسو که در زبان آرژانیتینی ایگوازو تلفظ می‌شود، آبشار شگفت‌انگیزی است که در مرز بین آرژانتین و برزیل واقع شده و یکی از میراث جهانی یونسکوست. این آبشار مرتفع‌تر از آبشار نیاگارا و دو برابر عریض‌تر از آن است و یکی از جاذبه‌های طبیعی برزیل محسوب می‌شود.

در هر ثانیه حدود 12800 متر مکعب آب از 275 آبشار آن به پایین می‌ریزد.

پارک ملی آمازونیا د برزیل

آمازون با اینکه تنها 8درصد سطح کره‌ی زمین را پوشانده است اما 50 درصد تنوع زیستی آن را داراست. پارک ملی آمازونیا که 40درصد سرزمین برزیل را شامل می‌شود، کاملاً مناسب فعالیت‌هایی چون تماشای پرندگان، راهپیمایی و کایاک‌سواری است. این منطقه ورودی‌های بسیاری دارد که هر کدام از آن‌ها مخصوص یکی از تورهای پیاده‌روی، کمپینگ و رودخانه‌گردی است.

هیچ سفری به برزیل بدون بازدید از آمازون کامل نمی‌شود.

سالوادور در تور برزیل

حتماً از اولین شهر برزیل و پایتخت فرهنگی آن که در سواحل شمال شرقی این کشور قرار دارد، دیدن کنید. بازدیدکنندگان این شهر که به "پایتخت شادی" معروف است، از فضای آرام و معماری سبک استعماری آن لذت خواهند برد. مرکز مستعمراتی پلورینهو واقع در این شهر در سال 1985 از سوی یونسکو به عنوان میراث جهانی اعلام شد.



تور برزیل
تور برزیل
تور برزیل

سائو پائولو شهری در برزیل

سائو پائولو با جمعیت 17 میلیون نفر سومین شهر بزرگ جهان و بزرگترین شهر آمریکای جنوبی است.

بازدیدکنندگان این کلان‌شهر از زندگی شبانه، موسیقی و غذاهای با کیفیت جهانی لذت خواهند برد.

با اینکه این شهر به اندازه‌ی ریو جذابیت ندارد، اما شهری دوست‌داشتنی است.

ریسیف شهری در کشور برزیل

ریسیف (رسیف) مرکز تعدادی از زیباترین سواحل برزیل و دومین شهر بزرگ در ناحیه‌ی شمال شرقی آن است. مرکز تاریخی شهر با تعداد زیادی رستوران و ساختمان‌های عجیب و غریب از زیبایی خاصی برخوردار است. حتماً به شهر همسایه‌ی آن یعنی اولیندا هم سفر کنید، شهری استعماری که در سال 1982 به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

سالن اپرای مانائوس در برزیل

سالن اپرای مانائوس مرکز اصلی تئاترهایی است که در منطقه‌ی آمازون اجرا می‌شوند. این بنا که در سال 1896 ساخته شده، بازتابی از تأثیر رنسانس ایتالیایی بر معماری آن دوران است. از این سالن در ساخت تعدادی از فیلم‌های مطرح استفاده شده است.



تور برزیل
تور برزیل
تور برزیل

ورزش کاپوئرا در برزیل

این هنر رزمی آفریقایی-برزیلی نوعی "رقص جنگی" است که توسط هزاران نفر در سطح کشور انجام می‌شود.

اگر از انجام آن خجالت نمی‌کشید، مطمئن باشید تجربه‌ای خاطره‌انگیز برایتان خواهد بود.

بازار شهری مانائوس در برزیل

این ساختمان که دقیقاً در کناره‌ی رود نگرو (ریو نگرو) در مانائوس واقع شده است، 12000 متر مربع مساحت دارد. بسیاری از افراد بومی برای خریدهای روزانه‌شان به این بازار مراجعه می‌کنند. شما تقریباً هر چه را که فکر می‌کنید می‌توانید در این بازار پیدا کنید،

مانند: ماهی، سوسمار کایمان، لاک‌پشت، میوه، نوشیدنی و انواع خرت و پرت‌ها.

تور برزیل - اختصاصی آسمونی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تور برزیل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تور برزیل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.