زمان مطالعه: 3 دقیقه
کشور برزیل

کشور برزیل

برزیل، سرزمین فوتبال، قهوه و رنگ، سال‌ها است که تبدیل به یکی از مراکز محبوب گردشگری در سطح جهان شده است....

کشور برزیل
کشور برزیل

برزیل، سرزمین فوتبال، قهوه و رنگ، سال‌ها است که تبدیل به یکی از مراکز محبوب گردشگری در سطح جهان شده است. تورهای برزیل معمولا هزینه‌های سرسام‌آوری دارند، اما آیا سفر به برزیل واقعا این‌قدر پرهزینه و لوکس است؟ آسمونی در این بخش راهنمای تور برزیل، جاذبه های تور برزیل، دیدنی های تور برزیل، هزینه های تور برزیل و ... را برای شما عزیزان منتشر می کند.

برزیل، بزرگترین کشور آمریکای جنوبی که شامل تعدادی از کلان‌شهرهای جهانی می‌شود، برای گردشگران جذابیت‌های فراوانی دارد و وسعت این کشور تنها بخشی از جذابیت آن است. برای مثال جشن کارنیوال که دارای شهرتی جهانی است هر سال در این کشور برگزار می‌شود و در ایام آن مردم به شادی و پایکوبی می‌پردازند. طرفداران حیات وحش هم به برزیل علاقه‌مند خواهند شد و از ماجراجویی در تالاب‌ پانتانال و جنگل‌های آمازون لذت خواهند برد. علاوه بر این، کسانی که به معماری دوران استعمار و شهرهای تاریخی علاقه دارند، نیز باید از سالوادور دیدن کنند. به طور کلی با وجود سواحل فراوان، مردم زیبا و قیمت‌های ارزان، نیازی به دعوت از گردشگران برای بازدید از این کشور نیست. برزیل بهترین‌ها را برای شما حاضر کرده است. چمدان‌هایتان را ببندید و از این راهنمای سفر برای برنامه‌ریزی کمک بگیرید.

هزینه‌های معمول تور برزیل

هزینه‌ی اقامت تور برزیل

اقامت در برزیل با انتخاب مناسب می‌تواند برای شما بسیار ارزان تمام شود. قیمت یک اتاق خوابگاهی در یک متل از حدود 12000-24000 تومان شروع می‌شود. اتاق‌های خصوصی بیش از 30000 تومان هستند. هتل‌های کوچک و خانوادگی نیز در مقیاس گسترده در برزیل یافت می‌شوند و حدود قیمتشان از 55000-78000 تومان شروع می‌شود. اما اگر خارج از هتل و در کنار یک خانواده زندگی کنید (homestay) هر شب بین 25000-40000 تومان هزینه خواهید کرد.

brazil
brazil

هزینه‌ی خورد و خوراک تور برزیل

هزینه‌ی غذا در برزیل هم مقرون به صرفه است. قیمت یک وعده غذا که شامل یکی دو نوع غذا و یک نوشیدنی می‌شود در رستوران‌های محلی کوچک حدود 10000 تومان است. غذای اعیانی‌تر در رستورانی با دکور زیباتر حدود 27000 تومان برایتان خرج بر‌می‌دارد. خرید مواد غذایی خام در برزیل بسیار ارزان است و هزینه‌ی یک هفته‌تان حدود 80000 تومان می‌شود. البته تمام این قیمت‌ها در ریو بیشتر می‌شوند.

هزینه‌های حمل و نقل و جابه‌جایی تور برزیل

اتوبوس‌های بین راهی، وسیله‌ای راحت، اقتصادی و مناسب برای سفر بین مناطق مختلف هستند. قیمت بلیط اتوبوس ساعتی 6000-8000 تومان است. همیشه مسافت و فاصله‌ی زمانی بین شهرها را قبل از سفر بررسی کنید زیرا برای مثال سفر از ریو دو ژانیرو تا نواحی جنوبی 24 ساعت طول می‌کشد، بنابراین استفاده از هواپیما مقرون به صرفه تر است.

کشور برزیل
کشور برزیل
خدمات ریلی تنها به مسیر پرتردد گردشگری محدود است و قطارها فقط در خط بین دو شهر گردشگری مهم برزیل یعنی سائو ژائو دل ری و تیرادنتس حرکت می‌کنند.

هزینه‌ی فعالیت‌های تفریحی تور برزیل

هزینه‌ی هر بلیط مسابقات فوتبال بسته به مکان صندلی شما از 27000 تومان شروع می‌شود. ورودی آبشار ایگوازو حدود 33000 تومان است. هزینه‌ی سفرهای دریایی (کروز) در رودخانه‌ی آمازون نیز بسته به طول و میزان لوکس بودنشان بین چند صد دلار تا چند هزار دلار در نوسان است.

نکته‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های تور برزیل

در فصول غیرشلوغ سفر کنید

در زمان کارنیوال ریو، هزینه‌های اقامت سه برابر می‌شود. همچنین از ماه دسامبر تا مارس نیز که ساکنین نیم‌کره‌ی شمالی به قصد فرار از زمستان به این مناطق سفر می‌کنند نیز از سفر به برزیل اجتناب کنید تا هوای جیبتان را داشته باشید.

brazil
brazil

تنها سفر نکنید

در برزیل باید برای یک اتاق یک نفره بیش از اتاق دونفره و حتی گاهی دو برابر آن هزینه کنید. اگر مشتاق اقامت در خوابگاه‌ها نیستید، حتماً با یکی از دوستانتان همسفر شوید تا هزینه‌هایتان نصف شوند.

با راننده تاکسی‌ها چک و چانه بزنید

قبل از سوار شدن در تاکسی با راننده چک و چانه بزنید و سر قیمت توافق کنید. بعضی از راننده‌ها تاکسی‌مترشان را روشن نمی‌کنند و تلاش می‌کنند سر شما کلاه بگذارند. اغلب بهتر است که به جای تاکسی از اتوبوس استفاده کنید.

کشور برزیل
کشور برزیل

کوشینیا بخورید

کوشینیا خوراک مختصر فوق‌العاده‌ای است که شما را برای سفرهای اتوبوسی طولانی در برزیل سر پا نگه می‌دارد. این غذا یک نان حاوی ران مرغ سرخ‌شده است که تنها چند سنت قیمت دارد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کشور برزیل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کشور برزیل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.