زمان مطالعه: 4 دقیقه
برندهای معروف سرویس خواب

برندهای معروف سرویس خواب

یک تختخواب مناسب نقش مهمی در داشتن خوابی آرام برای ما خواهد داشت پس باید در انتخاب تختخواب دقیق بود و به...
در این مطلب می خوانید : [بستن]

یک تختخواب مناسب نقش مهمی در داشتن خوابی آرام برای ما خواهد داشت پس باید در انتخاب تختخواب دقیق بود و به موارد زیادی توجه کرد. اگر قصد خرید سرویس خواب دارید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که نکات خرید سرویس خواب را عنوان می کنیم و برندهای معروف سرویس خواب را معرفی می کنیم.

نکات سرویس خواب

برای انتخاب تختخواب مناسب اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که چه کسی قرار است از آن استفاده کند.

تختخواب بزرگ راحتی شما را تضمین می کند ولی باید به ابعاد اتاق خوابتان هم توجه کنید. یک تخت بزرگ می تواند تمام فضای اتاق را بگیرد و رفت و آمد شما را مشکل کند. پس در زمان خرید و انتخاب تخت، اول به جثه فرد استفاده کننده و بعد به ابعاد اتاق خواب توجه کنید.

برای امتحان اندازه تخت باید در نظر گرفت که شخص به راحتی بتواند در آن دراز بکشد و فضای کافی در بالای سر و قسمت پایین تخت داشته باشد. تخت های دو نفره نیز باید به اندازه ای بزرگ باشد که هر دو در آن احساس راحتی کنند.

برای تخت های یک نفره عرضی بین 90 تا 110 سانتی متر مناسب است. اگر چاق هستید یا در خواب زیاد غلت می زنید و حرکت می کنید بهتر است تختی با عرض 110 سانتی متر انتخاب کنید. تخت های دو نفره هم باید عرضی بین 135 تا 150 سانتی متر داشته باشند.

بهتر است طول تختخواب یک نفره برای جوانی بلند قد 2 متر باشد. برای بزرگسالانی با جثه متوسط، طولی به اندازه 190 سانتی متر کافی است.

ابعاد تخت های کودکان و نوزادان هم به سن و قد کودک بستگی دارد. نکته مهم دیگر، ارتفاع تختخواب است. تختخواب نباید خیلی بلند یا خیلی کوتاه باشد، ارتفاعی بین 35 تا 40 سانتی متر برای تختخواب مناسب است تا رفتن به تخت و خارج شدن از آن و همین طور مرتب کردن روتختی و ملحفه ها برای شما راحت باشد.

اگر شخصی که می خواهد تختخواب بخرد، در تخت کم تحرک است این ارتفاع می تواند بین 50 تا 55 سانتی متر نیز باشد. برای چیدمان تختخواب هم باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. تخت را باید در اتاق به گونه ای قرار دهید که قسمت سر به سمت دیوار باشد تا خارج شدن و داخل شدن از آن راحت باشد. قسمت بالایی تخت هم که معمولا مرتفع ترین بخش تختخواب است و همان قسمت سر یا قسمت بالش می شود، می تواند جدا یا چسبیده به دیوار باشد که با توجه به راحتی تان می توانید یکی از این 2 را انتخاب کنید.

برندهای معروف سرویس خواب
برندهای معروف سرویس خواب

برندهای معروف سرویس خواب

سرویس خواب Baby Appleseed یکی از برندهای معروف سرویس خواب

Baby Appleseed یکی معروف ترین برند های سرویس خواب در جهان است. محصولات این برند شامل تخت و کمد و موارد مربوط به دکوراسیون اتاق خواب هستند، سرویس های خواب این شرکت دارای طراحی ساده، شیک، با کلاس و فوق العاده هستند و در عین سادگی بسیار هم خاص و جذاب و منحصر به فرد هستند. اولویت های این برند خاص بودن در عین سادگی و کیفیت بالا و امنیت است.

سرویس خوابی که در تصویر زیر می بینید 2260 دلار قیمت دارد که همین موضوع باعث می شود خریدن این سرویس خواب تقریبا به اندازه خرید یک دستگاه پراید برای شما خرج بتراشد!

سرویس خواب Million Dollar Baby Classic یکی از برندهای معروف سرویس خواب

این برند در سال 1989 با هدف تولید محصول درجه 1 برای نوزادان شروع به کار کرد. یکی از دلایل محبوبیت این برند، گوش دادن به مشتریان و طراحی بر اساس سلیقه ی آنهاست که باعث شده بسیار محبوب و پرطرفدار باشد. این برند مثل بقیه برند های برتر در دنیا اولویت خود را روی امنیت و کیفیت گذاشته است.

بد نیست بدانید سرویس خواب با مارک Million Dollar Baby Classic ممکن است تا 2160 دلار قیمت داشته باشد.

سرویس خواب Eden Baby یکی از برندهای معروف سرویس خواب

دلیل معروفیت این برند کیفیت بالا و طراحی مدرن و بسیار زیبای آن می باشد. تمامی وسایل تولید شده توسط این برند علاوه بر این که بسیار زیبا و خاص هستند، از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند.

اولویت های برند Eden Baby کیفیت، امنیت، و طراحی مدرن و جالب آن است.

قیمت متوسط یک تخت معمولی از این برند 738 دلار است.

سرویس خواب بامبینو یکی از برندهای معروف سرویس خواب

در سال 1361 شرکت بامبینو با عنوان صنایع چوب میثم شروع به کار کرد و و از همان شروع کار رویکرد خود را نسبت به ساخت صندلی و مبل کودک و سرویس خواب نوزاد تغییر داد و روند جدیدی در تولید محصولات خود در پیش گرفت.

صنایع چوب میثم ابتدا محصولات خود را در سایت نی نی سالن، سایکل و مدرن می فروخت. اما بعد از وارد شدن صنعت MDF به ایران، از سال 81 بعد اسم این شرکت به بامبینو تغییر کرد و شروع به تولید محصولات خود با سبک جدیدی کرد که بسیار با سلیقه ی مشتریان و استفاده کنندگان ایرانی متناسب بود.

اولویت های بامبینو استفاده از شیوه های نوین در ابعاد کالا ، یراق آلات جدید و همچنین تنوع رنگی بالا و طراحی خاص و منحصر به فرد است.

سرویس خواب یاسمین یکی از برندهای معروف سرویس خواب

شرکت یاسمین از سال 1382 شروع به تولید محصولات اتاق خواب کرد. شرکت یاسمین همیشه سعی داشه که با تجهیزاتی جدید و به روز محصولاتی با کیفیت و با دوام بسازد. شرکت یاسمین یکی از شرکت های خوب و تقریبا نو پا در زمینه کالای خواب است. اولویت های محصولات یاسمین ایمنی، استحکام و زیبایی است.

سرویس خواب ماما یکی از برندهای معروف سرویس خواب

شرکت تولید محصولات چوبی ماما بیش از 10 سال است که تولید محصولات مربوط به سرویس خواب را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت همچنین محصولات دیگری مانند ویترین و دراور نیز تولید می کند.

اولویت سرویس خواب های تولید شده توسط شرکت ماما کلاسیک بودن، زیبایی و امنیت است.

نظر خود را درباره «برندهای معروف سرویس خواب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره برندهای معروف سرویس خواب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.