زمان مطالعه: 1 دقیقه
برند وت اند وایلد

برند وت اند وایلد

همه ما خانم‌ها دوست داریم که با آرایش کردن، زیبایی چهره خود را دوچندان کنیم. اما همزمان، نگران حفظ سلامتی و...

همه ما خانم‌ها دوست داریم که با آرایش کردن، زیبایی چهره خود را دوچندان کنیم. اما همزمان، نگران حفظ سلامتی و شادابی پوست صورتمان خراب شود. به همین دلیل، بهتر است همیشه از لوازم آرایش با کیفیت استفاده کنیم. خوشبختانه امروزه برندهای مشهوری وجود دارند که لوازم آرایش با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌دهند. محصولات این برندها بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید به راحتی آنچه را که می‌خواهید از میان آن‌ها پیدا کنید. آسمونی در این بخش به معرفی برند وت اند وایلد Wet & Wild می پردازد.



برند وت اند وایلد

برند وت اند وایلد
برند وت اند وایلد

برند وت اند وایلد یک رژ گونه با کیفیت تولید کرده است که تمام مدت روز روی پوست صورت شما باقی می‌ماند و قیمت آن تنها 3٫49 دلار است! یکی دیگر از محصولات محبوب این برند خط لب آن است که رنگبندی متنوع و زیبایی دارد و بسیار هم روی لب ماندگار است. قیمت این خط لب‌ها تنها 1٫29 دلار است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به برق لب‌های درخشنده و اکلیلی علاقه دارید،می‌توانید برق لب مورد نظر خود را در میان محصولات برند وت اند وایلد پیدا کنید. این برق لب‌ها ماندگاری بسیار بالایی دارند و همچنین، اصلا چسبناک نیستند. قیمت این برق لب‌ها نیز تنها 2٫99 دلار است.

brand-wet-wild
brand-wet-wild

Wet n Wild photo focus foundation

این استوری وت اند وایلد، به دلیل قیمت مناسب و رنگبندی زیبا، در سراسر جهان به فروش قابل توجهی دست یافته است. این کرم‌پودر بافت مایع دارد و بدون آزار به حیوانات تهیه می‌شود و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه است. کاور مدیوم (پوشانندگی متوسط) و فینیشینگ (جلوه‌ی نهایی) مات دارد. یکی از جالب توجه‌ترین خصوصیات این محصول، نداشتن فلش‌بک است که آن را برای عکاسی تبدیل به یک انتخاب هوشمندانه می‌کند.

نظر خود را درباره «برند وت اند وایلد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره برند وت اند وایلد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.