طی تحقیقات یک کلینیک درمانی در امریکا، بوتاکس ثابت کرده است که میتواند به درمان افسردگی کمک کند!


این روش درمانی با استفاده از خاصیت فلج کنندگی یک سم باکتریایی طبیعی (به نام کلستریدیوم بوتولینوم) چند دهه است درتمام جهان برای درمان چروک، پیشگیری از چروک، درمان میگرن و جلوگیری از اسپاسم عضلانی رایج شده است.

اما در چند روز اخیر، محققان دانشگاه کالیفرنیا، به این نتیجه رسیدند که کسانی که تزریق بوتاکس انجام میدهند نسبت به افرادی که بوتاکس نمیکنند، کمتر افسرده میشوند؛ و این نتیجه را از یک مطالعه ی آماری بر تقریباً 40000نفر گرفته اند.

آنها متوجه شدند افرادی که به طور منظم، جدای از ناحیه ی پیشانی، در 6قسمت مختلف از صورتشان خدمات بوتاکس دریافت میکنند، کمتراز بیمارانی که نواحی کمتری در صورتشان را بوتاکس میکردند افسرده شده اند.


اما دلیل این موضوع شگفت انگیز چه میتواند باشد؟

ساده تر آنچه فکر میکنیم است:


بسیاری از ما ایرانی ها این روزها به دلایل نامشخص اخم میکنیم، چهره های نسبتاً عبوثی به خود میگیریم و این در حالیست که همانقدر که روحیات افراد در ظاهرشان مؤثر است، برعکس این موضوع هم صدق میکند. یعنی اینکه ما با اخم کردن و کمتر لبخند زدن در چرخه ای فزاینده از احساسات منفی و افسردگی خواهیم افتاد، چراکه مغز بسیار ساده فکر میکند که در شرایط سخت هورمون ناراحتی (مونوآمین) ترشح کند بهتر است! پس یا لبخند بزنید یا با توجه به شرایط کنونی که اخم کردنمان ناخودآگاه و نسبتا غیرقابل کنترل، برای تزریق بوتاکس اقدام کنید!
البته اینکه کجای صورت تزریق شود تا چنین اثری داشته باشد هنوز گزارش نشده است اما تمام بیمارانی که بوتاکس دریافت کردند تا 88% کمتر دچار افسردگی اند! اکثر این خدمات برای خطوط پیشانی و خط اخم هستند که با اشاره به همان دلیلی که بالاتر گفته شد میتوانیم بپذیریم که درمانی جدید برای افسردگی کشف کرده ایم.

برای دسترسی بهتر هم، بهترین مراکز تزریق بوتاکس و استارتاپ هایی که دسترسی و نوبت دهی بوتاکس را آسان میکنند را همینجا در آسمونی میتونید پیدا کنید.

 

نظر خود را درباره «بوتاکس و درمان افسردگی، مگر میشود؟!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بوتاکس و درمان افسردگی، مگر میشود؟! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.