زمان مطالعه: 2 دقیقه
دکتر خوب بوتاکس

دکتر خوب بوتاکس

با بالا رفتن سن در نقاط مختلف صورت خطوط چروک ظاهر می شه . این خطوط بیشتر در ناحیه پیشانی ، خط اخم و خطوط...
botox
botox

با بالا رفتن سن در نقاط مختلف صورت خطوط چروک ظاهر می شه . این خطوط بیشتر در ناحیه پیشانی ، خط اخم و خطوط دور چشم به خاطر انقباض عضلانیه و اگر بموقع درمان بشه،از تبدیل شدن خطوط موقت انقباض به خطوط دائم (که در حالت استراحت هم وجود داره)میشه .با تزریق بوتاکس که نوعی پروتئین حاصل از یک باکتریه می تونیم از انقباض این عضلات و ایجاد چروک پیشگیری کنیم و چروکهای موجود رو درمان و چهره ای شادابتر و جذابتری داشته باشیم . کاربردهای بوتاکس 1- برای پیشگیری از چروک بعد از 20 سالگی و درمان چروک در سنین بالاتر کاربرد داره 2- برای درمان خطوط ناحیه پیشانی ، اطراف چشم و خط اخم توصیه میشه 3- برای بالا بردن ابرو ( لیفت ابرو ) یک روش غیر جراحیه. 4- برای درمان تعریق بیش از حد زیر بغل و کف دست بکار میره اثر بوتاکس از دو ساعت بعد از تزریق شروع میشه و طی 3 الی 5 روز قابل دیدنه و بعد از 14 تا 21 روز به حداکثر میرسه. دوام تاثیر بوتاکس حدود 4 الی 6 ماهه و بعد از این مدت اثر اون از بین می ره. چه کسانی نباید بوتاکس تزریق کنند؟ 1- خانمهای باردار و شیر ده 2- بیماران با نارسایی حاد کلیوی 3- بیماریهای عصبی عضلانی مثل : میاستنی گراویس ، سندرم ایتون لامبرت و ALS 4- مصرف کنندگان داروهای ضد انقعاد مثل هپارین و وارفاین 5- کسانیکه آمینو گلیکوزید (مانند جنتامایسین و آمیکاسین) طی یک هفته قبل از بوتاکس مصرف کرده باشن.این افراد بعد از یک هفته از قطع دارو می تونند بوتاکس بزنن. تزریق بوتاکس معمولا در مطب پزشکان یا درمانگاه ها به‌ صورت سرپایی انجام می‌شه و نیازی به بستری شدن نداره. از آنجا که این تزریق با سوزن‌های بسیار ظریف انجام می‌شه، اصلا دردناک نیست و نیازی به بی‌حسی نداره. برای این کار پزشک پس از ضد‌عفونی کردن پوست صورت ، با استفاده از سرنگ انسولین مقادیر کمی از بوتاکس را در بالای ابروها، پیشانی و اطراف چشم تزریق می‌کنه. البته ممکنه در محل تزریق، سوزش و قرمزی خفیفی ایجاد ‌بشه که ظرف چند ساعت برطرف می‌شه . معمولا بوتاکس با دوزی که برای باز کردن چروک ها به کار می ره تقریبا هیچ عوارض مهمی نداره اما اگر به روش و میزان درست تزریق نشه ممکنه باعث ایجاد فقدان جلوه عضلات صورت و ایجاد حالت انجماد در افراد بشه، پس برای داشتن تزریق بی عارضه و مطمئن باید این کار توسط متخصص انجام بشه. اگر شما هم به دنبال رفع چین های پیشانی و صورت هستین شاید اولین چیزی که به ذهنتون میرسه اینکه پیش کدوم دکتر برم. قطعا در این زمینه متخصصان زیادی فعالیت دارن اما اینکه پیش کدوم دکتر بریم تا بتونیم نتیجه ی بهتری بگیریم ما رو یکم به فکر فرو میبره .  

  • ما تو سایت آسمونی این بخش رو ایجاد کردیم که کسایی که قبلا تزریق بوتاکس رو انجام دادند و دکتر خوبی رو تو این زمینه می شناسند اینجا به بقیه ی مردم معرفی کنند.
  • برای اعلام نظرات خودتون در مورد بهترین دکتر بوتاکس از بخش نظرات همین مطلب استفاده کنید.
نظر خود را درباره «دکتر خوب بوتاکس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دکتر خوب بوتاکس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.