زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه آش ماسوا

طرز تهیه آش ماسوا

آش ماسوآ یکی از آش های بروجرد است.
در این مطلب می خوانید : [بستن]
طرز تهیه آش ماسوا (آش بروجرد)-boroujerd ash
طرز تهیه آش ماسوا (آش بروجرد)

 

شهرهای مختلف ایران، غذاهای خوشمزه ای طبخ می کنند و مردم در استان ها و نواحی مختلف، دستور آشپزی متنوعی برای این غذاها به کار می برند. یکی از این غذاها آش ماسوا در بروجرد است.

مواد لازم

بلغور گندم 1 کیلو اسفناج خرد شده 800 گرم نخود پخته 300 گرم پیاز متوسط  3 عدد روغن 4 قاشق سوپخوری کشک ساییده غلیظ  500 گرم نمک و فلفل قرمز و زردچوبه به مقدار دلخواه

طرز تهیه

پیازها را خرد و سرخ کرده و به میزان دلخواه زردچوبه به آن اضافه کنید. بلغور گندم را با 17 لیوان آب با پیاز مخلوط کرده و با حرارت ملایم بپزد.( به طور مرتب هم بزنید تا ته نگیرد) اسفناج خرد شده را به آن اضافه کنید. نخود پخته شده را داخل آش ریخته و بگذارید آش جا بیفتد.(نخود را شب قبل در آب خیس کنید) کشک را همراه 4 قاشق سوپخوری روغن به مواد اضافه کرده و چند جوش بزند. روی آش را با نعنا داغ تزیین کنید.

نظر خود را درباره «طرز تهیه آش ماسوا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه آش ماسوا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.