زمان مطالعه: 1 دقیقه
کتاب آسمانی ترین مهربانی

کتاب آسمانی ترین مهربانی

کتاب آسمانی ترین مهربانی مجموعه ای است از احادیث قدسی و نبوی و سخنان معصومین علیهم السلام درباره ی حضرت جواد...

کتاب آسمانی ترین مهربانی مجموعه ای است از احادیث قدسی و نبوی و سخنان معصومین علیهم السلام درباره ی حضرت جواد الأئمه (ع) که توسط سید مهدی شجاعی جمع آوری شده است. اگر به خواندن کتاب علاقه دارید و به دنبال جالب ترین کتاب ها هستید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که کتاب آسمانی ترین مهربانی را معرفی می کنیم.

کتاب آسمانی ترین مهربانی
کتاب آسمانی ترین مهربانی



کتاب آسمانی ترین مهربانی

در کتاب آسمانی ترین مهربانی برای سهولت کار خواننده، منبع هر حدیث یا روایت ذیل مطلب همراه با توضیح (در صورت نیاز) درج شده است. بخش های پایانی کتاب اختصاص دارد به ذکر چند نمونه از نامه هایی که امام جواد به افراد مختلف نوشته اند، مشخصات ظاهری امام، نام ها و کنیه ها و القاب حضرت، زیارت نامه ی حضرت جواد به نقل از سید بن طاوس به همراه ترجمه و در آخر چند حدیث از سخنان گهربار امام آمده است.

book-the-heavenly-kindness
book-the-heavenly-kindness

به گزارش آسمونی در مقدمه ی این کتاب می خوانیم: می خواستم تو را خورشید بنامم. از روشنایی منتشرت. دیدم که خورشید، سکه صدقه ای است که تو هر صبح از جیب شرقی ات درمی آوری، دور سر عالم می چرخانی و در صندوق مغرب می اندازی. و بدین سان استواری جهان را تضمین می کنی. می خواستم نام تو را ابر بگذارم- از شدت کرامتت. دیدم که نسیم، فقط بازدم توست که در فضای قدسی فرشتگان تنفس می کنی. به اینجا رسیدم که: زیباترین و زیبنده ترین نام، همان است که خدا برای تو برگزیده است، ای کریم ترین بخشنده ی روی زمین. ای جواد!

کتاب آسمانی ترین مهربانی
کتاب آسمانی ترین مهربانی

مشخصات کتاب آسمانی ترین مهربانی

موضوع کتاب آسمانی ترین مهربانی

آثار سید مهدی شجاعی

نویسنده کتاب آسمانی ترین مهربانی

سید مهدی شجاعی

تاریخ چاپ کتاب آسمانی ترین مهربانی

1397

تعداد صفحات کتاب آسمانی ترین مهربانی

168 صفحه

قطع کتاب آسمانی ترین مهربانی

رقعی

نوبت چاپ کتاب آسمانی ترین مهربانی

نهم

قیمت کتاب آسمانی ترین مهربانی

110000 ریال

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کتاب آسمانی ترین مهربانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کتاب آسمانی ترین مهربانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.