زمان مطالعه: 1 دقیقه
نقد فیلم " بمب ؛ یک عاشقانه "

نقد فیلم " بمب ؛ یک عاشقانه "

فیلم بمب اختصاصی آسمونی : لاله عالم در فضای سرد و خشن موشک باران دهه 60 ، انجا که ادم ها نمی دانند ، فردا...

فیلم بمب
فیلم بمب
فیلم بمب اختصاصی آسمونی : لاله عالم در فضای سرد و خشن موشک باران دهه 60 ، انجا که ادم ها نمی دانند ، فردا زنده اند یا خیر ، عشقی کودکانه در پناهگاه منزلی شکل می گیرد، همزمان که عشقی در حال زوال ، دوباره شعله ور می شود. این خلاصه ای بود از فیلم بمب : یک عاشقانه ، جدیدترین اثر پیمان معادی به عنوان کارگردان و همچنین بازیگر نقش اصلی فیلم”ایرج".
نقد فیلم
نقد فیلم
شاید مثبت ترین جزء فیلم طراحی صحنه ولباس آن باشد که می تواند مخاطب را با خود همراه سازد و به فضای آن دوران ببرد و حس نوستالژی ایجاد کند. همچنین فیلمبرداری محمود کلاری از دیگر ویژگی های خوب آن در خلق فضاهای ملتهب و سرد می باشد. ریتم فیلم اما کند است و ضربه اصلی را همین ریتم کند به فیلم وارد می سازد. ابهاماتی نیز به فیلم وارد است که ناشی از ضعف فیلمنامه می باشد.
bomb-movie
bomb-movie
دلیل سردی میان زوج اصلی فیلم، ایرج و همسرش، با بازی معادی و حاتمی که باید گره اصلی داستان باشد ، تنها با اشاراتی مبهم و نا مشخص بازگو می شود. فیلم بمب : یک عاشقانه، برخلاف اسمش عاشقانه نیست اما در ستایش مفهوم عشق در تقابل با مرگ و ناامیدی است. شاید اگر معادی همه تمرکزش را بر کارگردانی می گذاشت شاهد فیلم یک دست تر و بهتری بودیم . به هرحال از نظر نگارنده این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر . فیلم متوسطی ارزیابی می شود. اختصاصی آسمونی : لاله عالم
نقد فیلم
نقد فیلم
bomb-movie
bomb-movie

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نقد فیلم " بمب ؛ یک عاشقانه "» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نقد فیلم " بمب ؛ یک عاشقانه " فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.