زمان مطالعه: 1 دقیقه
با آب لیمو یک روزه بدنتان را سم زدایی کنید

با آب لیمو یک روزه بدنتان را سم زدایی کنید

مشکلات گوارشی جزو بیماری‌ های شایع است اما ترکیب آب گرم و لیموترش راه‌ حلی موثر برای بهبود ناراحتی‌ های...
body-detox-with-lemon-juice
body-detox-with-lemon-juice


مشکلات گوارشی جزو بیماری‌ های شایع است اما ترکیب آب گرم و لیموترش راه‌ حلی موثر برای بهبود ناراحتی‌ های گوارشی است. خوردن توت فرنگی، تمشک، زغال اخته، بلوبری، سیب، ماهی کبابی درست کرده و در ترکیبات آن از آبلیمو و سبزیجات بخارپز استفاده کنید.

در نهایت پیش از آنکه به رختخواب بروید مخلوطی از آب گرم و آب لیمو را بنوشید. نکته بسیار مهم اینجاست که رژیم غذایی لیمو تنها باید یکبار در ماه انجام شود.

این نکته را فراموش نکنید که ما فقط از اضافه کردن چند قاچ لیموی تازه یا افزودن کمی آب لیموی تازه به آب و خواص آن به شما گفتیم نه یک بطری آب لیموی صنعتی که محتوی مواد نگهدارنده و سایر افزودنی‌ ها است؛ زیرا روی آوردن به این محصولات نه تنها تمام این فواید را از بین می ‌برد بلکه تبعات سوء برای سلامتی و محیط زیست به همراه دارد. پس همین حالا مشغول شوید و آب لیموی تازه بگیرید و آن را در فریزر نگه دارید تا همیشه به آب لیموی تازه دسترسی داشته باشید.

 

برای مشاهده روش جلوگیری از سرطان با آب لیمو ترش، بر روی لینک زیر کلیک کنید :

جلوگیری از سرطان با آب لیمو ترش

 

 

نظر خود را درباره «با آب لیمو یک روزه بدنتان را سم زدایی کنید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره با آب لیمو یک روزه بدنتان را سم زدایی کنید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.