زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی ورزش جدید بادی بالانس

معرفی ورزش جدید بادی بالانس

 بادی بالانس ترکیبی از حرکات ورزش تای چی ، یوگا و برخی ازتمرینات روش کنترولوژی می باشد. ورزشی قدرتی ،...
body-balance
body-balance

 بادی بالانس ترکیبی از حرکات ورزش تای چی ، یوگا و برخی ازتمرینات روش کنترولوژی می باشد. ورزشی قدرتی ، استقامتی که برروی بزرگترین و کوچکترین عضلات تاثیر می گذارد. بادی بالانس احساس شما را تغییرخواهد داد ، انعطاف پذیری بدست خواهید آورد و از نظر فیزیکی و ذهنی هوشیارتر خواهید شد. شما احساس آرامش و تمرکز بیشتری خواهید کرد.روش تمرینی کلاس های بادی بالانس همراه با موسیقی استاندارد و کروگرافی (طرح برنامه) می باشد.

 با آسمونی همراه باشید...

 با ورزش تای چی شروع می شود تا درون را آرام ساخته و به آرامی بدن را وارد مرحله دیگری سازد ، سپس به دنبال آن ازتمرینات یوگا استفاده میشود تا بدن را تحت کشش قرار داده و پس از آن ناحیه شکمی را با برخی از تمرینات کنترولوژی تقویت می بخشد و درانتها بدن را با ریلکسیشن و مدیتیشن خاص خود آرام می سازد.

هدف :

 پدید آوردن انعطاف پذیری و قدرت می باشد تا کارآیی بدن افراد را بهبود بخشد.این تمرینات هدف بسیاری از افراد جامعه می باشد بویژه از این نظر که هم چالش برانگیزاست و هم نشاط آور.

توصیف کلاس ورزش بادی بالانس :

  1- روح و روان را قوی می کند.

  2- سیستم تعادل بدن را تقویت می کند.

  3- باعث بجازشدن ذهن و آزاد سازی روح می گردد.

  4- قدرت به همراه دارد.

  5- تعادل از درون به بیرون.

  6- کنترل بر خشم را به ارمغان می آورد.

  7- نشاط آور است.

رده بندی سنی برای شرکت در کلاسهای بادی بالانس :

 بادی بالانس ورزشی است برای تمام نسل ها و این خود یکی ازشعارهای اصلی این رشته ورزشی است، پس تمام رده های سنی می توانند از این رشته مفرح ورزشی استفاده کامل را ببرند.

ورزش بادی بالانس برای چه افرادی مناسب است ؟

 به طور کلی قشر گسترده ای را در بر می گیرد. این رشته برای افرادی که احساس خستگی و کسالت می کنند، افراد سست یا lethargic بسیارمناسب می باشد. برای افرادی که تمایل به افزایش انعطاف و تقویت عضلات به صورت گسترده دارند مناسب است. همچنین حرکات اصلاح شده بادی بالانس برای زنان باردار بسیار مفید است.

بادی بالانس بر روی چه ارگانهایی کار می کند ؟

 بر روی تمام اعضا، ساختار اسکلت ،عضلات ،سیستم عصبی ، غدد مترشحه داخلی که متابولیسم را بالا می برد و سیستم ایمنی بدن ( لنفاتیک ) تاثیر گذار است.

وسایل مورد نیاز برای شرکت در کلاس های بادی بالانس :

 در این رشته ورزشی باید لباسی مناسب و راحت پوشید شود. نیازی به پوشیدن کفش ورزشی ندارد. علت این امر حفظ موقعیت درحرکات تعادلی است.در فصل سرد سال به همراه داشتن لباس اضافی توصیه می شود زیرا برای آرامش و مدیتیشن هیچ امری نباید تمرکز را بهم بزند.

 وسیله اصلی در این ورزش به همراه داشتن یک زیر انداز مناسب است.

جلسات کلاس بادی بالانس :

 از 1 تا 3 جلسه درهفته توصیه می شود. برای تاثیر هرچه بیشتر این ورزش بهتر است این امر با 3 جلسه در هفته تحقق بخشد. به صورت استاندارد هر جلسه بین 45 تا  1 ساعت برنامه ریزی می شود که حدود 10 دقیقه از آن به ریلکسیشن و آرام سازی تعلق می گیرد.

 هدف کلی بادی بالانس ایجاد آرامش ، انرژی زایی در جسم و روح شماست. این کلاس به این منظور طراحی شده تا تمام جسم را قوی وهماهنگ سازد. که به این واقعیت در زمان رهایی ماهیچه و ذهن از استرس و ارتقای ریلکسیشن به نوعی دست خواهید یافت.

 پژوهش ها این نکته را برجسته می سازد که چگونه مردم برای رها شدن از استرس و هم برای تمرینات چالش برانگیز به کلاس های بادی بالانس می آیند. برنامه های اجرایی ما قطعا در برگیرنده نتیجه می باشد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی ورزش جدید بادی بالانس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی ورزش جدید بادی بالانس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.