زمان مطالعه: 1 دقیقه
موجودات ساکن در زیر زمین

موجودات ساکن در زیر زمین

همانطور که می دانید برخی از جانوران و موجودات هستند که در زیر زمین زندگی می کنند. برای اشنایی بیشتر با...

همانطور که می دانید برخی از جانوران و موجودات هستند که در زیر زمین زندگی می کنند. برای اشنایی بیشتر با موجودات ساکن در زیر زمین این بخش آسمونی را بخوانید.

موجودات ساکن در زیر زمین
موجودات ساکن در زیر زمین



موجودات ساکن در زیر زمین

بعضی از جانوران همه یا بیشتر زمان زندگیشان را در زیر زمین می گذرانند. زندگی کردن در زیر زمین فایده های زیادی دارد که شامل حفاظت در مقابل بعضی از شکارچیان و محفوظ ماندن از دماهای بسیار زیاد (هم گرم و هم سرد) و از آب و هواهای بیش از حد خشک است. بسیاری از جانوران همچنین در زیر زمین غذاهایی مثل ریشه ها و مواد گیاهی دیگر، کرم ها، سوسک ها، حشرات، تخم حشرات و لاروهای حشرات را به دست می آورند.

بعضی از جانوران مثل کرم های خاکی و موش کور زندگیشان را به طور کامل زیر زمین می گذرانند. دیگران مثل سگ پرایری prairie dog (سگ بومی کشور آمریکا)، مدتی زیر زمین هستند و بقیه مواقع را بالای زمین می گذرانند. بعضی از جانوران قسمتی از چرخه زندگیشان را زیر زمین سپری می کنند (برای مثال بعضی از لاروهای حشرات).

فوسوریال Fossorial معنیش وابسته بودن به تونل کندن یا زندگی در زیر زمین است. جانوران فوسوریال با زندگی در زیر زمین تطبیق پیداکرده اند. موش های کور و خوک خاکی ها جانوران فوسوریال هستند.

نظر خود را درباره «موجودات ساکن در زیر زمین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره موجودات ساکن در زیر زمین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.