زمان مطالعه: 2 دقیقه
در نوروز به کجا سفر کنیم ؟

در نوروز به کجا سفر کنیم ؟

نوروز مهمترین ایام در بهار است و سفر در ایام نوروز از رونق بالایی برخوردار است . در ایام نوروز و با شروع سال...
نوروز مهمترین ایام در بهار است و سفر در ایام نوروز از رونق بالایی برخوردار است . در ایام نوروز و با شروع سال جدید، تعطیلی های رسمی زیاد در ایران وجود دارد و همین امر باعث افزایش تقاضا سفر در بین گردشگران خواهد شد . به علاوه با تغییر فصل و ورود به بهار هوا رو به گرم شدن می رود و از سرمای زمستانی دور می شود . لذا گردشگران بهار را مهمترین فصل سال و به خصوص ایام عید نوروز را بهترین تایم در فصل بهار برای گردش می دانند .

شرکت بیسان گشت مهر مفتخر است که سالانه و به خصوص در ایام نوروز تور های فوق العاده ای را به کشور های مختلف برگزار می کند . از جمله مسیر های بسیار پر طرفدار برای گردشگران ایرانی تور استانبول  و همچنین تور باکو  می باشد که آژانس بیسان گشت مهر خود مجری مستقیم تور های گفته شده نیز می باشد و همواره تور های فراوانی را به صورت هوایی و زمینی برای مسافران خود به اجرا در می آورد .

 

در نوروز به کجا سفر کنیم ؟
در نوروز به کجا سفر کنیم ؟


 

سفر به استانبول در نوروز :

استانبول یکی از شهر های بسیار پر طرفدار برای ایرانیان به حساب می آید که تقریبا در تمامی ایام سال پر رونق است اما در فصل بهار و با تغییر آب و هوا در استانبول به شدت بر تعداد مسافران تور استانبول افزوده می شود . در واقع در فصل بهار استانبول بسیار زیبا می شود . درختان پر از شکوفه های بهاری می شوند و قدم زدن در استانبول و به خصوص کنار آب دریای مدیترانه بسیار دلنشین و به یاد ماندنی است . گفتنیست که در فصل بهار فستیوال های فراوانی چون فستیوال گل لاله استانبول نیز وجود دارد که حدود 300 سال است در استانبول برگزار می شود و بسیار فوق العاده می باشد . بی شک فصل بهار در استانبول یکی از بهترین فصل ها در ایام سال است که بهترین آب و هوا را دارد و بهترین گزینه برای گردشگران و بازدید کنندگان از استانبول می باشد . دمای هوا در فصل بهار و به خصوص اوایل فروردین حد اکثر به بیست درجه می رسد و می توان گفت هوا بسیار عالی می باشد .

 

bisungasht
bisungasht


 

سفر به باکو در نوروز:

شهر باکو که در نزدیکی ایران قرار دارد و می توان گفت فاصله آن از مرز آستارا حد اکثر سه ساعت می باشد یکی از شهر های بسیار پر طرفدار برای گردشگران ایرانی است که جز بهترین میزبان ها برای ایرانیان نیز به حساب می آید . شرکت بیسان گشت مهر برای نوروز امسال تور زمینی باکو نوروز 99 برگزار می کند که می تواند بهترین گزینه سفر با ارزان ترین قیمت و کاملترین خدمات باشد .

 

در نوروز به کجا سفر کنیم ؟
در نوروز به کجا سفر کنیم ؟


 

گفتنیست فرهنگ مردمان باکو بسیار به ما ایرانیان نزدیک می باشد و نکته مهم و جالبی که باید در مورد شهر باکو دانست این است که مردمان آذربایجان همانند ما ایرانی ها نوروز را جشن می گیرند و بسیاری از سنتهایی که ما در ایام نوروز اجرا می کنیم را دارند . بی شک یکی از بهترین مکان ها در نوروز سفر به باکو می باشد چرا که هوا در ایام بهار بسیار فوق العاده است و از آن سرمای سوزناک زمستانی خبری نیست به علاوه می توانید حال و هوای عید نوروز را در باکو نیز احساس کنید . نکته مهمی که باید در مورد شهر باکو گفت نیز باکو شهریست که هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد از افرادی که طرفدار تاریخ و اماکن تاریخی هستند تا افرادی که طرفدار سبک زندگی مدرن و به روز و اروپایی می باشند . در واقع باکو را می توان به باکو ی مدرن و باکوی قدیم تقسیم بندی کرد و همین امر باعث جذب هر نوع گردشگری با هر نوع سلیقه متفاوت شده است .
نظر خود را درباره «در نوروز به کجا سفر کنیم ؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره در نوروز به کجا سفر کنیم ؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.