زمان مطالعه: 2 دقیقه
خصوصیات متولدین ماه دی

خصوصیات متولدین ماه دی

ماه دی اولین ماه فصل زمستان است. شعار این ماه من به کار می‌گیرم می‌باشد. متولدین ماه دی، تولدتان مبارک.

متولدین ماه دی در این بخش از آسمونی می‌توانند خصوصیات کلی و جزئی خود را مشاهده کنند؛ شاید بعضی از خصوصیات در افراد متولدین این ماه بر اساس سال تولدشان کمی متفاوت باشد. دی در اوستا «داثوش یا دادها» به معنی آفریننده، دادار و آفریدگار است و غالبا صفت اهورامزدا است و آن از مصدر «دا» به معنی دادن و آفریدن است. در خود اوستا صفت دی برای تعیین دهمین ماه استعمال شده‌ است.

جدول و نماد متولدین ماه دی

سمبل بز
شعار من به کار میگیرم
ستاره/سیاره حاکم ساترن (زحل)
عنصر وجود خاک
شخصیت کاردینال
فلز وجود سرب
سنگ خوش یمن یاقوت سرخ/عقیق رنگارنگ
رنگ محبوب سیاه، قهوه‌ای آبی و  سرمه‌ای
عدد خوش یمن ۸
گل محبوب ماگنولی
روز مبارک شنبه

خصوصیات کلی ماه دی

او همواره در حرکت است، ولی نمی‌داند چرا. فقط می‌داند باید موفق شود. سر قول خود به دی ماهی‌ها بمانید؛ متولدین دی ماه برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود در زندگی، ابتدا، باید فکر و ذهن شان را سروسامان دهند تا توجه و حواس‌شان روی موضوع خاصی متمرکز شود. شما به دلیل تاثیر سیاره ساترن به برتری اهمیت خاصی می‌دهید و شیفته انسانهای بر‌تر اجتماع هستید.

دارای شخصیّت عالی، خیلی لایق و کاردان، بهترین رئیس، ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پر تحمل، جدی و جاه طلب، فعال و کوشا، واقع بین، بیهوده انرژی تلف نمی‌کند، از تجربیات خود و دیگران به خوبی استفاده می‌کند.

خصوصیات مرد متولد دی

قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر، پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز. مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد.

در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می گذارد نرم می‌شود. ابراز عشق و علاقه را باید به وی یاد بدهید. مرد این ماه هرگز از روی هوس ازدواج نمی‌کند. متولدین این ماه عموما افرادی غیور، عجول و خود بزرگ بین هستند. نقطه ضعف آنها این است که دهن بین و زود تاثیر بوده و در مقابل مهربانی و عطوفت دیگران زود تسلیم هستند.

آنان انتقاد کننده اما انتقادپذیر نیستند. در عین حال برخی از آنان سخنور و صاحب فضل و هنر هستند. از لحاظ شغلی، مشاغل مدرن صنعتی و همینطور صنعت کشاورزی و دامداری را دوست دارند. این افراد اغلب از فرزندان خود نفع می‌برند. متولدین این ماه اغلب بیماری‌شان از سردی و خشکی و درد شکم و درد کمر است. انگشتر یاقوت برای آنان خوش یمن و سازگار است.

خصوصیات زن متولد دی

جاه طلب، کد بانو، منظم، کمی لجباز و زود رنج، همیشه آراسته و خوش لباس، هدف نهائی او همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیتهای چشمگیر است. از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت است.

زنان متولد این ماه عموما خوشرو، خوش بیان و هنردوست هستند و اغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت کنند.

اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توکل کنند، می‎توانند از این خطرات عبور کنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

نظر خود را درباره «خصوصیات متولدین ماه دی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خصوصیات متولدین ماه دی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.