زمان مطالعه: 1 دقیقه
ست کردن لباس پاییزی به سبک بیانسه

ست کردن لباس پاییزی به سبک بیانسه

 لباس های پاییزی تان را به سبک بیانسه Beyonce ست کنید ست کردن لباس در پاییز اصول و قواعدی دارد و اگر شما می...

beyonce
beyonce

 لباس های پاییزی تان را به سبک بیانسه Beyonce ست کنید

ست کردن لباس در پاییز اصول و قواعدی دارد و اگر شما می خواهید در پاییز 2015 شیک پوش باشید لباس های تان را به سبک بیانسه Beyonce ست کنید.

به گزارش آسمونی و نقال از سیمرغ بیانسه جیزل نولز Beyoncé Giselle Knowles متولد 4 سپتامبر 1981، خواننده و هنرپیشه آمریکایی سبک آر اند بی است.
وی در شهر هوستون، تگزاس چشم به جهان گشود. او در آغاز به خاطر اینکه خواننده اول گروه دستینیز چایلد بود مشهور شد. پس از یک دوره از کارهای موفقیت آمیز با گروه بیانسه، آلبوم خود را به نام « دیوانه وار در عشق » (crazy in love  ) وارد بازار کرد. این آلبوم تبدیل به یکی از بزرگترین آلبوم های آن سال شد و بیانسه برای آن 5 جایزه گرمی به دست آورد. آلبوم دومبیانسه به نام B"day ( روز تولد ) همزمان با تولد 25 سالگی او وارد بازار شد و دلیل این نام گذاری نیز همین است.بیانسه همچنین در عرصه سینما نیز موفقیت هایی را به دست آورده و در فیلم های هالیوودی مثل پلنگ صورتی و دختران رویایی بازی کرده است. همسر او جی-زی رپر و خواننده هیپ پاپ مشهور است. آن ها سال 2008 ازدواج کردند.

 

fashion2
fashion2

fashion
fashion

fashion5
fashion5

fashion1
fashion1

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ست کردن لباس پاییزی به سبک بیانسه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ست کردن لباس پاییزی به سبک بیانسه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.