زمان مطالعه: 1 دقیقه
مواظب خفت گیری در خروجی اتوبان های تهران باشید

مواظب خفت گیری در خروجی اتوبان های تهران باشید

متاسفانه خفت گیری در مکان های مختلف تهران رو به افزایش است . مواظب تصادف های عمدی در جاهایی همچون رمپ یا...
متاسفانه خفت گیری در مکان های مختلف تهران رو به افزایش است . مواظب تصادف های عمدی در جاهایی همچون رمپ یا خروجی های اتوبان باشید .

پست اختصاصی آسمونی

یکی از صدها ماجرای خفت گیری را که برای یک شهروند تهرانی پیش آمده، در ادامه بخوانید :

عده ای هستند که بصورت تیم شدن، توی رمپ ها یا خروجی هایی که اتوبانها رو بهم وصل میکنه ، یه نفر می ایسته و وقتی ماشینی می بینن که چهره اش موجهه و احتمال اینکه میتونن تلکش کنن ، به محض اینکه ماشین نزدیک میشه میاد جلو و عمدا دستشونو میزنن به آینه و داد و بیداد که آی زدی به دستم ...

اگر بایستید که بیچاره شدید . اگر برید جلو و نگه ندارید، یه ماشین در کنار اتوبان منتظر ایناست میرن سوارش میکنن و خودشونو به تو میرسونن با این عنوان که آره ما واسه رضای خدا اینو سوار کردیم شما مگه متوجه نشدی به این بابا زدی!!! این کارگره زن و بچه داره چرا سوارش نکردی؟؟ و تلاش میکن که بیان سوار ماشینتون بشن و اگر موفق نشدن تلاش میکنن ازت پول بگیرن که مثلا میخوان پول درمان ازت بگیرن که بگن این هزینه 200 یا 300 هزار تومنه که یه مقداری ازت پول بگیرن .. که من گفتم برید بیمارستان اگر اونجا هر چیزی بود، من با دکترش صحبت میکنم هزینه شو میدم و کرایه شمارو هم میدم . که اونام قبول نکردن و گفتن برو بابا .. که گفتم به کاهدون زدین اشتباه گرفتین از من نمیتونین پول بگیرین و گفتن برو اصلا نخواستیم .

و اندفعه باز عمدا آینه من رو شکوندن .. که منتظرن پیاده شی ببینی آینه ت چیشده که نباید پیاده شین . اصلا نگه ندارید .. من با آینه آویزون همینطور اومدم  . که باز اگر موفق نشن میان دنبالت بزور میگن بزن کنار که منم اینبار موبایلو درآوردم که ازشون عکس بگیرم که وسط اتوبان زدن رو ترمز و نیومدن جلو ..

جدای دزدی از شما اینا چاقو میندازن زیر گردنتون و سرقت میکنن ماشینو و حتی ممکنه اتفاقات بدتری براتون بیفته .

بنابراین مواظب باشید جاهایی مثل رمپی که مدرس رو به همت وصل میکنه یا اتوبان هاشمی رفسنجانی رو به یادگار جنوب وصل میکنه یا رمپی که همت رو به شیخ فضل الله وصل میکنه . چون اونا در همه اینجاها منتظرن .

پست اختصاصی آسمونی
نظر خود را درباره «مواظب خفت گیری در خروجی اتوبان های تهران باشید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مواظب خفت گیری در خروجی اتوبان های تهران باشید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.