زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین فروشندگان لوازم ضدعفونی کننده

بهترین فروشندگان لوازم ضدعفونی کننده

در دوران کرونا چطور و از کجا لوازم ضدعفونی کننده ی مطمئن خود را خریداری کنیم؟ و سؤال دیگر هم اینکه اصلا این وسایل چیستند؟

با شیوع کرونا از بهمن ماه سال 98 همه ی ما همواره در جریان چگونگی و چیستی تمهیدات پزشکی در این باره بوده ایم. از لوازم مورد نیاز گرفته تا برخوردهای اجتماعی، همه ی ما به مطالعه و اطلاع رسانی پرداختیم. لیکن این وسایل چه هستند و حالا که بهتر است خانه هایمان را ترک نکنیم، باید خرید اینترنتی انجام شود ولی کجای اینترنت باید پیدایشان کرد و خریداری نمود؟


ماسک ها: ماسک ها را جدی بگیریم. حیاتی و ضروری ترینِ لوازم این دوره، همین ماسکها هستند. وظیفه شان جلوگیری از انتقال قطرات بزاق و ویروس هاست. شما چه مبتلا باشید چه نباشید باید از ماسک استفاده کنید. میپرسید چرا؟ ماسک ساده، ماسک فیلتردار و یا ماسک N95، اگرچه محافظت N95 از مصرف کننده اش حرفه ای تر از یک ماسک ساده است، درصورت مبتلا بودن، بدون ماسک ویروسها را به خارج از بدن خود منتقل میکنید و به ادامه دادن این زنجیر مرگبار کمک خواهید کرد! حتی اگر سرفه نکنید! اگر هم مبتلا نباشید، بدون استفاده از ماسک قطعا مبتلا خواهید شد، چرا که هیچ لایه ی محافظتی ای میان دستگاه تنفسی شما و جهان آلوده ی بیرون از بدنتان وجود نخواهد داشت!


شیلد: همانطور که اسم این وسیله نشان میدهد، در کلمه شیلد به معنی محافظ است. لیکن در عمل هم به همین معناست و محافظ شما خواهد بود! اغلب میبینیم که برای محافظت بیشتر، خصوصا در داروخانه ها یا بیمارستان از حفاظی طلقی که کل صورت شما را در بر میگیرد، روی ماسک استفاده میشود. متّفق القول همه ی ما میدانیم که کار از محکم کاری عیب نمیکند. همچنین اگر بدانید انتقال این ویروس از لای منافذ یک ماسک هم ممکن است و از طریق چشمهایتان هم در خطر هستید، از استفاده از شیلدها خودداری نخواهید کرد و محصول محبوبتان در این دوره خواهند شد.


دستکش های پلاستیکی و لاتکس: استفاده از دستکش ها چندان ضروری نیست اما باعث تماس کمتر دستانتان با محیط آلوده میشود و به نظر میرسد که استفاده از یک دستکش پلاستیکی نیز به نفعمان باشد. اما به دو مورد خیلی مهم توجه کنید: 1- دستکش ها همیشه یک بار مصرف هستند. بنابراین آنها را پس از استفاده دور بیندازید! 2- از خریداری و استفاده از دستکشهای پارچه ای خودداری کنید، دستکش پارچه ای جلوی هیچگونه آلودگی را نخواهد گرفت.


ژل ها و محلول های الکلی و ضدعفونی کننده: این ها هرگونه ویروس روی سطح دستتان یا گوشی موبایلتان را خواهند کشت! چه چیزی از این بهتر؟ برای همین هم وقتی خارج از منزل هستید به اسپری ها به وفور احتیاج پیدا میکنید، هرچه باشد محیط بیرون بسیار آلوده است و اگر درصورت لزوم و اجبار از خانه خارج شدید باید یکی از اینها یا حتی هردویشان را همراه داشته باشید. گاهی هم در مواردی حتی در منزل از ژل و محلول ضدعفونی استفاده میکنیم.


تمام توزیع کنندگان این لوازم اینجا میتوانند برای دسترسی آسان، اعلام حضور کنند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین فروشندگان لوازم ضدعفونی کننده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین فروشندگان لوازم ضدعفونی کننده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.