زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین بازی های PS4 در سال 2020

بهترین بازی های PS4 در سال 2020

در این بخش با معرفی چند بازی برتر PS4 در سال 2020 در خدمت شما هستیم.

لیست بهترین بازی های PS4

خریدن یک بازیPS4 همیشه میتواند چالش برانگیز باشد. آسمونی با معرفی چند بازی برتر PS4 بر اساس نظر منتقدین بازی در سال 2020 این انتخاب را برای شما آسان خواهد کرد.

1- بازی death stranding

بازی death stranding
بازی death stranding

نام این بازی اشاره به پدیده به ساحل نشستن یا خودکشی موجودات دریایی دارد و به همین دلیل از همین ابتدا میتوان حدس زد که فضای گرفته و تقریباً افسرده ای دارد. این بازی ویدیویی در سبک جهان باز، اختیارات و تنوع انتخاب شما در طول مسیر بازی را افزایش میدهد. در تاریخ 8 نوامبر 2019 ابتدا برای پلی استیشن 4 و در جولای 2020 نیز برای ویندوز منتشر شد.
ساخت بازی به واسطه ضبط حرکت و اسکن بدن و چهره بازیگران انجام شده و به همین خاطر نیز به طر شگفت انگیزی در تمام طول بازی شاهد حرکات کاملاً طبیعی شخصیت ها هستیم. این بازی حالت چند نفره نیز دارد و یکی از جوانب داستانی در نظر گرفته شده در این بازی، ایده ارتباط بین مرگ و زندگی میباشد. سخصیت اصلی بازی، سم، جان خود را از دست میدهد و در پی آن اتفاقاتی جالب و تأمل برانگیز بازی مانند جابجایی میان جهان های مختلف و پیر شدن زیر بارانی به نام "سقوط زمان" رخ میدهد. سم به جهانی وارد میشود که با شنا میتواند خودش را به جهان زنده ها بازگرداند و این بازی با وجود قرار گرفتن در سبک اکشن، برای افرادی که به روانشناسی و فلسفه علاه مند هستند نیز میتواند جذابیت بالایی داشته باشد.

2- بازی Red dead redemption 2

بازی رد دد
بازی رد دد

این بازی ساخت شرکت راک استار در سال 2018 ساخته شد و رفته رفته نیز پیشرفت داده شده. شما در نقش آرتور مرگان، یک هفت تیرکش در غرب هستید. سبک محبوب جهان باز در این بازی نیز قابل مشاهده است که باعث غرق شدن شما در بازی خواهد شد، بدون اینکه حتی متوجه شوید!

3- بازی Ghost of Tsushima

بازی ghost of tsushima
بازی ghost of tsushima

گیمر ها و طرفداران بازی هایکامپیوتری مدتها منتظر انتشار این بازی بوده اند و سرانجام در 2020 منتشر شد. جهان باز سامورایی بسیار گسترده با جزییات طراحی بالا و دقیق، استفاده رضایت بخش از کاتانا شمشیر سامورایی برای کشت و کشتار راهزن ها، مبارزات مختلف و همچنین غنی بودن داستان بازی از نظر تاریخی میتواند باعث چشم پوشی از نقاط ضعف کوچک این بازی شود. شما در واقع عضوی موثر و درحال ساختن دوباره تاریخ سامورایی هستید.

4- بازی last of us 2

بازی لست آو آس
بازی لست آو آس

لست آو آس 2015 که قبلا معرف حضور گیمر های قدیمی بوده، اکنون قسمت دومش در سال 2020 منتشر شد که با کسب نمره متاکریتیک 94 خیلی سریع در رتبه 5 بازی برتر پلی استیشن 4 قرار گرفت. این بازی ساخت شرکت سونی امکان کنترل کامل شخصیت بازی در فضایی آخرالزمانی را ایجاد کرده. اکثر فریم ها در رنگهای سرد هستند و در حالت شخص سوم بازی مشود که شاهد درگیری شخصیت بازی تان با موجودات مریض و جهش یافته زامبی مانند خواهید بود. شما کنترل اِلی و اَبی را به دست خواهید گرفت و در اوایل بازی نیز امکان کنترل شخصیتی به نام جول را دارید. لوازم جنگی و سلاح های حمله خود را خودتان میسازید و در طول مسیر میتوانید دنبال لوازم و وسایل اولیه و ... باشید. همانطور که از نام این بازی برمی آید، شما باید در جهانی رو به افول سعی کنید زنده بمانید!

نظر خود را درباره «بهترین بازی های PS4 در سال 2020» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین بازی های PS4 در سال 2020 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.