زمان مطالعه: 4 دقیقه
بهترین سینماهای مشهد

بهترین سینماهای مشهد

  ليست بهترين سینماهای مشهد به همراه آدرس ،تلفن ،تاریخچه و خرید بلیط اینترنتی سینما شهر مشهد در...

لیست بهترین سینماهای مشهد به همراه آدرس ،تلفن ،تاریخچه و خرید بلیط اینترنتی سینما



شهر مشهد در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شد و در این راستا ،مسئولین شهری مشهد ،اقدامات فرهنگی متعددی را انجام دادند که قابل تحسین میباشد. یکی از بخش های که در مشهد 2017 بسیار پررونق شد و یکی از جاذبه های گردشگری مشهد لقب گرفت ،سینماهای مشهد بود که در این سال ،فیلم ها و مراسمات خوبی در آنها برگزار شد. سینماهای شهر مشهد که روزانه علاقمندان فراوانی را به خود جذب میکند ،یکی از تفریحات زائرین و مجاورین شهر مشهد میباشد که میتوانند با حضور در این سینماها ،لحظات خوب و مفرحی را در کنار دوستان و خانواده های خود داشته باشند.

سینما آفریقا مشهد

در کلان شهر مشهد سینماهای متعددی ساخته شده است که میتوان از قدیمی ترین سینمای مشهد که ،سینما آفریقا بوده تا مدرن ترین سینما مشهد ،که سینما هویزه میباشد نام برد. سینما آفریقا مشهد که در زمان های گذشته به آن سینما شهر فرنگ نیز گفته میشد ،یکی از سینماهای قدیم مشهد میباشد که در سال 1350 هجری شمسی ساخته شد. سینما آفریقا دارای یک سالن نمایش میباشد که ظرفیت این سالن نیز 566 صندلی میباشد. با توجه به قدمت این سینما ،در سال 1394 این سینما مورد بازسازی داخلی قرار گرفت و سالن نمایش آن با امکانات و تجهیزات روز صوتی و تصویری ،مجهز شد و جان دوباره ای به این سینمای قدیمی شهر مشهد داده شد. یکی دیگر از نکات مثبت سینما آفریقا مشهد ،قرار داشتن این سینما در یکی از مناطق پر رفت و آمد شهر مشهد میباشد که به همین علت ،هر روزه از این سینما استقبال زیادی میشود و میتوان از آن بعنوان یکی از سینماهای شلوغ و پرطرفدار مشهد نام برد. به گزارش آسونی لازم به ذکر است که روزهای نیم بهای سینما آفریقا فقط روزهای سه شنبه هر هفته میباشد که در این روز شما میتوانید بلیط تماشای فیلم در این سینما را با 50% تخفیف تهیه کنید.

قیمت بلیط سینما آفریقا مشهد : 8000 تومان آدرس سینما آفریقا مشهد : ضلع جنوب غربی میدان شریعتی ( میدان تقی آباد سابق) ،سینما آفریقا شماره تماس سینما آفریقا مشهد : 05138597454

***

پردیس سینما هویزه مشهد

یکی دیگر از سینماهای مشهد ،پردیس سینما هویزه مشهد میباشد که یکی از مدرن ترین و بهترین سینماهای کشور میباشد. پردیس سینما هویزه مشهد که در زمان های گذشته به آن سینما دیاموند نیز گفته میشد ،یکی از سینماهای قدیمی مشهد به شمار میرود که در تاریخ 22 اردیبهشت‌ماه سال 1347 هجری شمسی با ظرفیت 2200 صندلی به‌دست کامران کابلی ملاک افتتاح شد و در آن زمان بزرگترین و مجلل‌ترین سینما در خاورمیانه به‌شمار می‌آمد. این سینما که پس از انقلاب به نام سینما هویزه تغییر نام داده شد ،در سال 1390 شروع به بازسازی مجدد گردید و پس از حدود 16 ماه در شهریور ماه 1391 و با عنوان پردیس سینما هویزه مجدداً افتتاح گردید و پس از افتتاح ،لقب بزرگترین و مدرن‌ترین سینمای کشور را از دیگر سینماهای ایران بازپس گرفت.

پردیس سینما هویزه مشهد

تنها مجتمع سینمایی کشور میباشد که در آن فضاهای اداری و تجاری وجود ندارد و تنها فعالیت آن سینما است. این سینمای مشهد دارای 8 سالن نمایش با ظرفیت های متفاوت، سینما گالری، کافی‌نت مجهز و رایگان ، پله‌برقی ،سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و همچنین کافه سینما میباشد که تمامی این بخش ها بصورت کاملاً مدرن و پیشرفته ساخته شده است. در بخش خارجی ساختمان سینما هویزه مشهد بزرگترین تلویزیون شهری و سینمایی نصب شده است و همچنین از مدرن ترین فناوری روز دنیا در ساخت سیستم سرمایش و گرمایش آن استفاده شده است. 8 سالن موجود در پردیس سینما هویزه ،علاوه بر پروژکتورهای مدرن نمایش فیلم ،به سیستم نمایش دیجیتال و صوت Surround Dolby دیجیتال مجهز می باشد و یکی از سالن های این سینمای مدرن ،قابلیت پخش فیلم های سه بعدی را داراست. در سالن انتظار پردیس سینما هویزه مشهد ،علاقمندان میتوانند علاوه بر مبلمان زیبا و دکوراسیون منحصر به فرد ،از امکانات گالری عکاسی و کافی شاپ آن نیز استفاده کنند. پردیس سینمایی هویزه مشهد در آغاز سال 1394 هجری شمسی از سوی مؤسسه سینما شهر ،به عنوان سومین سینمای پرفروش ایران معرفی شد. ظرفیت پردیس سینما هویزه مشهد پس از بازسازی سال 1391 به 1124 نفر افزایش یافته است. لازم به ذکر است که روزهای نیم بهای سینما هویزه فقط روزهای سه شنبه هر هفته میباشد که در این روز شما میتوانید بلیط فیلم ها را با 50% تخفیف تهیه کنید.

قیمت بلیط پردیس سینما هویزه مشهد : 12000تومان آدرس پردیس سینما هویزه مشهد : خیابان دانشگاه، نبش چهارراه گلستان ،پردیس سینما هویزه شماره تماس پردیس سینما هویزه مشهد : 05138437576

*** سینما سیمرغ مشهد

یکی دیگر از سینماهای مشهد که بعنوان اولین پردیس سینمایی ایران نیز از آن یاد میشود ،سینما سیمرغ میباشد که در سال 1377 هجری شمسی در شهر مشهد افتتاح گردید. این سینما که در زمان افتتاح خود بعنوان مدرن ترین و یکی از بزرگترین سینماهای کشور از آن نام برده میشد ،دارای پنج سالن نمایش با ظرفیت مجموع 1200 صندلی میباشد. در محیط داخلی سینما سیمرغ مشهد یک مجتمع تجاری نیز میباشد که شامل تالار پذیرایی ،ساختمان اداری و دیگر امکانات است. این سینما که در یکی از مناطق پر جمعیت مشهد قرار دارد ،بدلیل فاصله زیادی که از دیگر سینماهای سطح شهر دارد ،از استقبال خوبی برخوردار است. سینما سیمرغ که در سال 1395 مورد بازسازی اساسی قرار گرفت و در تیرماه 1396 مجدداً افتتاح گردید دارای امکاناتی از قبیل 5 سالن نمایش، 3 سالن ویژه VIP ، سیستم پخش دیجیتال ،سیستم پخش پروژکتورهای LED پاناسونیک و سیستم صوتی دالبی سروند میباشد که به همین علت سینما سیمرغ را جزء سینماهای درجه 1 ایران میتوان نام برد.

قیمت بلیط پردیس سینما سیمرغ مشهد : 10000 تومان آدرس پردیس سینما سیمرغ مشهد : شهرک غرب (قاسم آباد) ، ضلع شمالی میدان مادر ،پردیس سینما سیمرغ شماره تماس پردیس سینما سیمرغ مشهد : 05136224550

***

سینما پیروزی مشهد

سینما پیروزی یکی دیگر از سینماهای مشهد میباشد که جزء دسته سینماهای بخش خصوصی است که در سال 1387 هجری شمسی افتتاح گردید. سینما پیروزی مشهد دارای دو سالن نمایش فیلم با ظرفیت 458 صندلی میباشد. سینما پیروزی که در منطقه پیروزی مشهد قرار دارد ،بدلیل فاصله از دیگر سینماهای سطح شهر ،از استقبال خوبی برخوردار است و در این سینما امکانات مناسبی برای تماشای فیلم وجود دارد. این سینما دارای امکانات سیستم صوتی دیجیتال میباشد.

قیمت بلیط سینما پیروزی مشهد : 8000 تومان آدرس سینما پیروزی مشهد : بلوار پیروزی، بین میدان حر و چهارراه کوثر ،سینما پیروزی شماره تماس سینما پیروزی مشهد : 05138832587

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین سینماهای مشهد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین سینماهای مشهد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.