زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین شرکت های بیمه در جهان

بهترین شرکت های بیمه در جهان

بیمه یکی از راههای آماده بودن برای بدترین شرایط است و تضمین می‌کند خسارت مالی وارده جبران شود. آسمونی در...
بهترین شرکت های بیمه در جهان
بهترین شرکت های بیمه در جهان

لندن، هنگ کنگ و شانگهای قرار دارد و از نظر سرمایه بازار در جهان حرف اول را می‌زند. 4) Berkshire Hathway. یکی از بهترین شرکت های بیمه در جهان این شرکت در سال 1889 تاسیس شد و با وارن بافت سرمایه‌دار و کارآفرین معروف جهانی در ارتباط است. این شرکت بیمه در حال حاضر از پیشروهای مدیریت سرمایه‌گذاری شرکت خوشه‌ای در قالب فعالیت بیمه و چندین صنعت دیگر نظیر حمل و نقل ریلی، امور مالی، تاسیسات و انرژی، تولید، خدمات و خرده فروشی مشغول است. خدمات بیمه شامل بیمه اولیه، بیمه اموال و تصادفات است. 5) Prudentila Plc. PUK یکی از بهترین شرکت های بیمه در جهان این شرکت یک برند بیمه و خدمات مالی برای 23 میلیون مشتری در آسیا، آمریکا و بریتانیا است. این شرکت در سال 1948 در بریتانیا تاسیس شد. PUK در بورس لندن، هنگ کنگ و نیویورک حضور دارد. تعداد کارمندان آن در سطح جهان به 22308 نفر و دارایی آن به 443 میلیارد پوند می-رسد.

best-insurance-companies
best-insurance-companies

6) United Health Group. UNH یکی از بهترین شرکت های بیمه در جهان این شرکت در صدر فهرست بیمه گران با خدمات بهداشت و درمان متنوع در آمریکا قرار دارد و به بیش از 85 میلیون نفر در هر ایالت آمریکا و 125 کشور خدمات رسانی می‌کند. در سال 2013، درآمد آن 122 میلیارد دلار و حدود 12 میلیارد دلار بیش از سال 2012 گزارش شد. 7) Munich Re Group. یکی از بهترین شرکت های بیمه در جهان این شرکت که در سال 1880 تاسیس شد در کلیه زمینه‌های بیمه فعال است و در 30 کشور با تمرکز بر آسیا و اروپا حضور دارد. بازار ابتدایی آن در آلمان قرار دارد و تعداد کارمندانش در سطح جهان به 45000 نفر می‌رسد. سود درآمد حق بیمه 51.5 میلیارد یورویی سال 2013 آن 3.3 میلیارد یورو اعلام شد. 8) Assicurazioni Generali S.p.A. یکی از بهترین شرکت های بیمه در جهان این شرکت در سال 1831 تاسیس شد و شرکت مادر گروه Assicurazioni Generali است. این گروه نه تنها یک وام دهنده پیشرو در ژاپن متشکل از چهار قسمت اصلی: خدمات پست ژاپن (برای ارسال نامه)، شبکه پست ژاپن (اداره کننده دفاتر پست کشور)، پست بانک ژاپن (مربوط به عملکردهای بانکی) و بیمه پست ژاپن (ارائه دهنده بیمه عمر). بخش بیمه از شبکه گسترده پستی کشور علاوه بر دفاتر فروش برای دسترسی و ارائه خدمات به مشتریان استفاده می‌کند. سود آن در سال 2013 از درآمد نزدیک 204 میلیارد دلار، بالغ بر 4.891 میلیارد دلار اعلام شد. این شرکت که در حال حاضر در ژاپن برترین است قصد دارد در سال 2015 وارد بازار آمریکا شده و در این منطقه شناخته شود. 10) Allianz SE. یکی از بهترین شرکت های بیمه در جهان این شرکت ه در سال 1980 تاسیس شد یک شرکت ارائه دهنده خدمات مالی برتر است که خدمات و محصولات بیمه و مدیریت دارایی ارائه می‌دهد. مشتریان این شرکت در بیش از 70 کشور گسترده شده‌اند و دارایی آن به 1.77 میلیارد یورو می‌رسد. خدمات بیمه شامل بیمه املاک و تصادفات، درمان و عمر می‌شود. درآمد سال 2013 شرکت 110.8 میلیارد یورو اعلام شد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین شرکت های بیمه در جهان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین شرکت های بیمه در جهان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.