زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین شرکت اینترنت پرسرعت در ایران

بهترین شرکت اینترنت پرسرعت در ایران

یکی از ضرورت های دستیابی به خلاقیت های علمی، دسترسی به اینترنت است و در دنیای امروزمی بینیم که ملل پیشرفته...

internet
internet

یکی از ضرورت های دستیابی به خلاقیت های علمی، دسترسی به اینترنت است و در دنیای امروزمی بینیم که ملل پیشرفته با اینترنت سریع خود را برای آینده آماده می کنند.و هرچه زمان جلو می رود و جهان پیرامون در حوزه تکنولوژی پیشرفت می کند، مردم هم توقع دارند از این پیشرفت بهره مند شوند و بتوانند از این تکنولوژی ها برای راحت تر شدن کارهایشان استفاده کنند. پورتال آسمونی در این بخش بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در ایران را به شما عزیزان معرفی می کند که در ادامه می خوانید.

**256 کیلوبیت

اما در زمینه اینترنت 256 کیلوبیتی شرکت شبکه گسترپیام آوران کویر به عنوان ارائه کننده پرسرعت‌ترین خدمات معرفی شده و پس از آن شرکت‌های مخابرات خراسان و قم به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

گروه فن‌آوا نیز به عنوان چهارمین شرکت ارائه کننده اینترنت پرسرعت در این بخش شناخته شده و پس از آن پارس آنلاین، مخابرات اصفهان، مخابرات خراسان شمالی و خراسان رضوی و شرکت آسیا تک در رده‌های بعدی این جدول قرار گرفته‌اند.

**512 کیلوبیت

بنابر اعلام مرکز متما در ارتباط با اینترنت 512 کیلوبیتی نیز شرکت‌عصر انتقال داده‌ها به عنوان ارائه دهنده پرسرعت‌ترین خدمات شناخته شده و پس از آن شرکت‌های فن‌آوری پدیدار و مخابرات قم در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

شرکت‌های شبکه ارتباطات شبدیز، شبکه گستر پیام آوران کویر و پارس آنلاین نیز رتبه‌های چهارم تا ششم این بخش را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن‌ها مخابرات سمنان، مخابرات خراسان جنوبی و خراسان در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

**اینترنت یک مگابیتی

براساس بررسی‌های صورت گرفته در سرعت یک مگابیت نیز شرکت توسعه ارتباطات هما در صدر جدول قرار گرفته و پس از آن شرکت‌های مخابرات خراسان جنوبی و رسانه اصفهان نت رتبه دوم و سوم این بخش را از آن خود کرده‌اند.

شرکت افرا نت چهارمین شرکت ارائه دهنده اینترنت پر سرعت در این بخش معرفی شده و پس از آن شرکت‌های عصر انتقال داده‌ها، مخابرات خراسان رضوی، مخابرات چهارمحال و بختیاری و داده پردازی رسپینا در رده‌های بعدی جدول قرار گرفته‌اند.

**اینترنت 2 مگابیتی

در ارتباط با اینترنت دو مگابیتی هم شرکت سروش رسانه به عنوان شرکتی شناخته شده که پرسرعت‌ترین خدمات را ارائه می کند و پس از آن نیز شرکت بزرگ نت آریا رتبه دوم این بخش را به خود اختصاص داده و شرکت توسعه ارتباطات هما نیز در رده سوم این جدول قرار گرفته است.

همچنین شرکت‌های مخابرات یزد، عصر انتقال داده‌ها، پردازگستر ارتباطات برلیان و طراحان شبکه شریف دیگر شرکت‌هایی هستند که رتبه‌های بعدی شرکت‌های پر سرعت این بخش را به خود اختصاص داده‌اند.

مقایسه قیمت خدمات 5 شرکت ADSL کشور

در جداول زیر قیمت سرویس‌های 128 تا 4096 ارائه شده توسط 5 شرکت پر‌طرفدار ایرانی که دارای بیشترین تعداد مشترکین هستند، قرار داده شده است. این شرکت‌ها اکثرا دارای دارای پوشش سراسری در کل کشور هستند و همین طور از با سابقه‌ترین‌ها بوده که تا‌ کنون جوایز زیادی را برده و مورد اعتماد کارشناسان و کاربران هستند.

نکات

تمامی این قیمت‌ها به تومان است.

سرعت آپلود و دانلود بر اساس کیلوبیت بر ثانیه است.

ضریب اشتراک به معنای استفاده همزمان چند کاربر از یک لاین یا گروه تعریف شده در Dslam  است، طبق قانون مصوب این ضریب برای سرویس ADSL2 باید 1 به 8 باشد، لازم به ذکر است شرکت داتک در بعضی مراکز از ضریب 1 به 6 استفاده می‌کند.

128 کیلوبیت بر ثانیه:

128
128

در جدول زیر قیمت سرویس 128 کیلوبیت را که یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های اینترنتی است، مشاهده می‌کنید.

256 کیلوبیت بر ثانیه:

512 کیلوبیت برثانیه:

1024 کیلوبیت بر ثانیه:

1024
1024

2048 کیلوبیت بر ثانیه:

2048
2048

4096 کیلوبیت برثانیه:

به تازگی بعضی سرویس دهنده‌ها برای جذب کاربران بیشتر به سرعت‌های بالاتر از 2048 روی آورده‌‌اند، شرکت شاتل و آسیاتک از پیشگامان این افزایش سرعت هستند که شاتل با سرعت سرویس 8192 کیلوبیت بر ثانیه تا به امروز رکورد دار است. در مقابل شرکت آسیاتک با قیمتی کمتر، سرویس‌های 4096 را ارایه می‌کند و همچنین در این سرعت، سرویس نامحدود نیز قرار داده است.

4096
4096

تمامی شرکت‌های فوق طبق تعرفه استاندارد، هزینه 9500 تومان بابت راه‌اندازی و 5000 تومان جهت پرداخت به مخابرات برای رانژه خط مشترک دریافت می‌کنند.

توضیح:

رانژه کردن اصطلاحی رایج در مراکز مخابراتی است . به عملی که طی آن شرکت مخابرات، برقراری ارتباط تلفن مشترک با اسپلیتر ISP را فراهم می‌کند، رانژه کردن می‌گویند.

به نظر شما کاربران آسمونی کدام شرکت در ایران، سرویس اینترنت بهتری ارائه می نماید؟

نظر خود را درباره «بهترین شرکت اینترنت پرسرعت در ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین شرکت اینترنت پرسرعت در ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.