زمان مطالعه: 4 دقیقه
بازی های سه بعدی اندروید 2015

بازی های سه بعدی اندروید 2015

همه روزه تعداد زیادی بازی اندروید در فروشگاه Google Play Store عرضه می شود و بیشتر بازی هایی هم که این روز ها عرضه می...

بهترین بازی های سه بعدی اندروید

همه روزه تعداد زیادی بازی اندروید در فروشگاه Google Play Store عرضه می شود و بیشتر بازی هایی هم که این روز ها عرضه می شوند حالت سه بعدی (3D) دارند.بازی های سه بعدی در واقع جای بازی های دو بعدی را که پیش از این اغلب بازی های موبایل در این سبک بودند، گرفته اند. امروز می خواهیم  در این بخش آسمونی شما رو با تعدادی از برترین بازی های سه بعدی اندروید منتشر شده در سال جاری آشنا کنیم.

1- Zombie Highway 2

best-3d-android-games-2015 (7)
best-3d-android-games-2015 (7)

در این بازی زیبا و مفرح که در واقع در سبک رانندگی می باشد، باید با ماشین خود هر چه قدر که می توانید زامبی بکشید. زامبی ها در داخل خیابان پرسه می زنند و هنگامی که با ماشین از کنارشان رد می شوید با پرتاب خود به سمت ماشین و گرفتن آن سعی می کنند تا شما را از جاده اصلی منحرف کنند.بنابر این یا باید این زامبی ها را با ماشین زیر بگیرید و یا هنگامی که از ماشین آویزان شده اند با سلاح های مختلفی که در اختیار دارید آن ها را نابود کنید. در این بازی شما می توانید امتیاز کسب شده توسط دوستان خود را نیز مشاهده کنید و حتی محلی را که آن ها در آن کشته شده اند و حتی خودشان را که پس از کشته شدن توسط زامبی ها به زامبی تبدیل شده اند، ببینید.

2- Call of Duty: Black Ops Zombies

best-3d-android-games-2015 (2)
best-3d-android-games-2015 (2)

اگر تا به حال سری بازی های رایانه ای Call of Duty را تجربه کرده باشید حتما اطلاع دارید که در برخی نسخه های این سری، یک قسمت اضافه به نام Zombies وجود دارد که در آن باید در مقابل سیل زامبی هایی که به سمت شما هجوم می آورند، مقاومت کرده و زنده بمانید.بازی اندرویدی Call of Duty: Black Ops Zombies نیز همین ایده را دنبال می کند و همانطور که از نام Call of Duty پیداست، این بازی در سبک تیراندازی می باشد که البته باز هم پای زامبی ها در میان است.نکته جالبی که در این بازی وجود دارد این است که می توانید آن را همراه دوستان خود و با تشکیل گروهی 4 نفره، انجام دهید که البته نیازی به یادآوری نیست که در این صورت باید همگی بازیکنان به یک شبکه Wi-Fi یکسان متصل باشند.

3- Balance 3D

best-3d-android-games-2015
best-3d-android-games-2015

بازی Blanace 3D یک بازی اندرویدی بسیار زیبا در سبک معمایی می باشد که در آن وظیفه دارید تا تعادل یک توپ را حفظ کنید و در عین حال آن را در مسیری خاص هدایت کنید و حواستان باشد که توپ از مسیر خود خارج نشده و به بیرون پرت نشود.برای کنترل توپ و حفظ تعادل آن در این بازی می توان از روش های مختلفی مانند دسته بازی، کلید های جهت نمای نقش بسته بر روی صفحه نمایش و همچنین شتاب سنج گوشی استفاده کرد. در ضمن سازندگان این عنوان هر چند وقت یکبار مراحل جدیدی را به بازی خود اضافه می کنند و به این ترتیب هیچگاه این بازی برای شما تکراری نخواهد شد.

4- Modern Combat 5: Blackout

best-3d-android-games-2015 (4)
best-3d-android-games-2015 (4)

اگر از بازی های تیراندازی مانند سری Call of Duty خوشتان می آید به شما پیشنهاد می کنیم حتما بازی Modern Combat 5: Blackout را امتحان کنید. این که در شماره دوم از این لیست، یک بازی اندرویدی از سری Call of Duty را برای شما معرفی کردیم ولی باید اعتراف کنیم که در بین بازی های اندرویدی، سری بازی های Modern Combat و به ویژه نسخه آخر آن یعنی Modern Combat 5: Blackout بیشترین شباهت را به نسخه های رایانه ای و کنسولی Call of Duty دارند.در این نسخه جدید قابلیت ایجاد یک تیم با کمک دوستان و رقابت با سایر تیم ها به صورت آنلاین، نیز گنجانده شده است و می توانید لحظات خوشی را همراه با دوستان خود سپری کنید. گرافیک این بازی بسیار زیبا و شگفت نگیز می باشد و بخش داستنانی آن هم که همچون همیشه عالی و بی نقص کار شده است.

5- Real Racing 3

best-3d-android-games-2015 (5)
best-3d-android-games-2015 (5)

اگر به دنبال یک بازی شبیه ساز رانندگی بسیار خوب و با کیفیت بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود هستید ما به شما بازی Real Racing 3 را پیشنهاد می کنیم.در این بازی بسیار زیبا و گرافیکی، بیش از 100 نوع خودرو مختلف از کمپانی های مشهور خودرو سازی در دسترس می باشد و می توانید رانندگی با آن ها را تجربه کنید.این مجموعه عظیم شامل خودرو هایی مانند Chevrolet، Audi، Bugatti، Mercedes-Benz، Lamborghini، Ferrari، Porsche و غیره می باشد. در این بازی همچنین می توانید به صورت همزمان با دوستان خود به رقابت بپردازید که واقعا هیجان انگیز می باشد

6- Mortal Kombat X

best-3d-android-games-2015 (3)
best-3d-android-games-2015 (3)

سری بازی های مبارزه ای Mortal Kombat جزو بازی های قدیمی و بسیار با سابقه در صنعت بازی های ویدیویی می باشد.با پیشرفت گوشی های هوشمند و مجهز شدن این ابزار ها به تکنولوژی های سخت افزاری دنیا، این سری از بازی ها هم پا به گوشی های هوشمند گذاشته است و اگر از طرفداران Mortal Kombat هستید، حالا می توانید بازی محبوبتان را بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود داشته باشید و هر از گاهی به مبارزه با حریفان بپردازید. در بازی Mortal Kombat X می توانید سه شخصیت مختلف را به دلخواه انتخاب کنید و تیمی تشکیل داده و با آن ها مراحل بازی را پشت سر بگذارید.با پیروزی در مبارزات و کسب امتیاز تجربه نیز می توانید قدرت ها و ضربه های ویژه ای را برای شخصیت های خود آزاد کنید.

نظر خود را درباره «بازی های سه بعدی اندروید 2015» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بازی های سه بعدی اندروید 2015 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.