زمان مطالعه: 1 دقیقه
محله بهجت آباد

محله بهجت آباد

نام محله : بهجت آبادموقعیت جغرافیایی : مرکز تهرانمنطقه شهرداری : منطقه 6 شهرداری تهران ، ناحیه 3بافت :...

نام محله : بهجت آباد موقعیت جغرافیایی : مرکز تهران منطقه شهرداری : منطقه 6 شهرداری تهران ، ناحیه 3 بافت : تقریبا نوساز محدودیت ترافیکی : دارد (طرح ترافیک ) محله های همسایه : سنایی ، ولیعصر ، کشاورز ، ساعی ایستگاه های مترو : ایستگاه میدان ولیعصر ، میدان جهاد و میرزای شیرازی ایستگاه های بی ار تی : ایستگاه های میدان ولیعصر و مطهری ( خط 1 ) قیمت هر متر مربع : 14 تا 20 میلیون تومان ( در سال 98 )

اطلاعات عمومی محله بهجت آباد

بافت محله : تراکم جمعیتی : حدود 18 هزار نفر در این محله زندگی می کنند . قیمت ملک : قیمت ملک در محله انقلاب از 14 میلیون تومان شروع شده و به 20 میلیون تومان خاتمه میابد ( در سال 98 ) .

اطلاعات جغرافیایی محله بهجت آباد

همسایه های بهجت آباد : محله بهجت آباد از شمال به محله ساعی و خیابان بهشتی راه دارد ، از جنوب به محله ولیعصر و خیابان کریم خان می رسد ، در غرب محله ، محله کشاوزر قرار دارد و شرق این محله سنایی است . میادین و خیابان های اصلی : خیابان های کریم خان ، ولیعصر، مطهری و زرتشت از خیابان های مهم این محله اند میدان ولیعصر نیز تنها و مهم ترین میدان این محله به شمار می آید.

اماکن مهم محله بهجت آباد

بوستان ها و فضای سبز : پارک بهجت آباد و پارک بهشت از مهم ترین بوستان های این محله اند. حمل و نقل عمومی : ایستگاه های مترو میدان جهاد ، میدان ولیعصر و میرزای شیرازی ایستگاه های بی ار تی میدان ولیعصر و مطهری نیاز ساکنین را به وسایل حمل و نقل عمومی بر اورده می کند. پمپ بنزین ها : پمپ بنزین های میرزای شیرازی و زرتشت واقع در خیابان های میرزا شیرازی و زتشت از مهم ترین پمپ بنزین های این محله به شمار می آیند. مراکز خرید و تجاری : سینما : سینما های آفریقا ، استقلال و قدس واقع در خیابان ولیعصر از سینما های مهم محله بهجت آباد به شمار می آیند. اماکن اداری : تنها یک دفتر پیشخوان دولت واقع در خیابان میرزای شیرازی وجود دارد که از اماکن اداری این محله به شمار می آید. مراکز درمانی : بیمارستان یاس واقع در سرو ، بیمارستان توس واقع در خیابان عبادی و بیمارستان هاجر واقع در خیابان ولیعصر از مراکز درمانی هستند که نیاز های اهالی را در زمینه های درمانی و بهداشتی بر آورده می کنند. مساجد : مسجد شفا و مسجد کمیل در خیابان ولیعصر از مساجد و مراکز مذهبی مهم این محله به شمار میروند.  

نظر خود را درباره «محله بهجت آباد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره محله بهجت آباد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.