زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین سایت های موسیقی ایران

بهترین سایت های موسیقی ایران

موسیقی ، آهنگ و هر آنچه که شما می‌نامید مانند یک ریتم می‌تواند حس خوبی به انسان القا کند. به همین دلیل...
در این مطلب می خوانید : [بستن]

موسیقی ، آهنگ و هر آنچه که شما می‌نامید مانند یک ریتم می‌تواند حس خوبی به انسان القا کند. به همین دلیل است که اصولا افراد به طور مداوم به دنبال دانلود آهنگ جدید یا قدیمی و هر گونه آهنگی که بتواند به آن ها حس خوب بدهد ، هستند. کاملا مشخص نیست که چرا موسیقی تا این حد برای ما جذاب است. اما اخیرا پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که از آنجایی که مغز ما عاشق پیدا کردن الگو هاست و از آنجایی که موسیقی خود مشابه الگو هاست به همین دلیل برای ما به شدت لذت بخش است.

با گسترش استفاده از اینترنت پرسرعت سایت های آهنگ زیادی در سراسر اینترنت وجود دارد که می‌توانید از آن ها برای دانلود آهنگ استفاده کنید. برخی از این سایت ها پولی و برخی رایگان هستند. اصولا برای سایت هایی که آهنگ های خارجی ارائه می‌کنند باید حق اشتراک پرداخت کنید. همچنین برخی از سایت ها که آهنگ ها را به صورت گلچین قرار می‌دهند نیز در ازای دریافت مبلغی به شما اجازه دانلود می‌دهند.

اما در میان این تعداد از سایت های مختلف کدام‌ها بهتر از بقیه هستند؟ آیا می‌توان گفت که بهترین سایت موسیقی ایرانی کدام است؟ در واقع نمی‌توان بهترین را انتخاب کرد. به این خاطر که هر کدام از سایت ها دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند که ممکن است مطابق سلیقه و میل برخی از کاربران باشد. اما در این جا سعی کرده ایم تا تعدادی از معروف ترین این سایت ها را که بسیار پرطرفدار هستند را هم به شما معرفی کنیم. پس حتما تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

سایت نکس وان موزیک

نکس وان موزیک یکی از شناخته ترین سایت های موسیقی در ایران است. می‌توان آن را یکی از فعال ترین سایت ها در این زمینه دانست که آهنگ ها را بلافاصله پس از انتشار در سایت خود قرار می‌دهد. بیشتر آثاری که در این سایت قرار می‎گیرد از خواننده های معروف است. همچنین می‌توانید بروزترین موزیک ویدئوها را نیز در این وبسایت پیدا کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه به گوش دادن جدیدترین آهنگ ها را دارید، پس نکس وان موزیک مناسب شماست.

امکانات متعددی برای این سایت در نظر گرفته شده است که یکی از بهترین آن ها آرشیو هایی است که هر ماه قرار می‌گیرد و به صورت تاریخ مرتب شده اند. اخیرا در سایت بخشی تحت عنوان فیلم و سریال هم در نظر گرفته شده است.

سایت بیپ موزیک

بهترین سایت دانلود آهنگ در زمینه آهنگ های محلی و آهنگ های ایرانی است که هر روز بروزرسانی می‌شود. این سایت کاملا مجاز است و کلیه آثار با اجازه صاحبان اثر در آن منتشر می‌شود. با این که زمان زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد اما به خاطر محتوای جالب توجهی که دارد بسیار معروف شده است. نایاب ترین آهنگ های محلی را می‌توانید از این سایت دانلود کنید. همچنین بخشی برای دانلود نوحه و مداحی در این سایت قرار گرفته است که بروزترین مداحی ها از معروف ترین و شناخته شده ترین مداح ها تا ناشناخته ترین آن ها در این بخش قرار می‌گیرد.

آهنگ های جدید خواننده های معروف نیز در این سایت وجود دارد. سادگی کار با سایت ، سبک بودن ، سرعت دانلود بسیار بالا ، ظاهر زیبا و محتوای قابل توجه از جمله ویژگی‌های این سایت است که سبب معروف شدن آن شده است. خلاصه که این سایت می‌تواند هر کاربری را راضی نگه دارد.

l
l

آپ موزیک

سایت پرطرفداری است که بخش قابل توجهی از آهنگ های ایرانی را به کاربران اراده می‌دهد. تقریبا هر آهنگی را می‌توانید در این سایت پیدا کنید به همین دلیل پرطرفدار است. معروف ترین آهنگ ها به سرعت در این سایت منتشر می‌شوند. ظاهر سایت بسیار خوب است و کاربران جذب راحتی کار و زیبایی آن می‌شوند. همچنین به خوبی با صفحات نمایش کوچک مانند موبایل و تبلت سازگار می‎شود. همه آهنگ های این سایت در نسخه های با کیفیت و با حجم بالا و کم کیفیت با حجم کمتر موجود است. به این معنی که می‌توانید طبق سرعت دانلود خود انتخاب کنید.

همچنین همه آهنگ ها دارای متن ترانه هستند و می‌توانید از پخش آنلاین آهنگ ها هم استفاده کنید. سایت سرعت بالایی دارد و  کار کردن با آن آسان است.

نظر خود را درباره «بهترین سایت های موسیقی ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین سایت های موسیقی ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.