زمان مطالعه: 1 دقیقه
در دوران آشنایی هوشیار باشید و هوشیارانه تصمیم بگیرید

در دوران آشنایی هوشیار باشید و هوشیارانه تصمیم بگیرید

در دوران آشنايي بهترین زمان برای شناخت طرفین است اگر در این زمان چنين جملاتي شنيديد بدون معطلی خودتان را ازاین شرایط برهاند وبدانيد اين رابطه به سرانجام نميرسد

                به نام یگانه عالم 

در دوران آشنایی بهترین زمان برای شناخت طرفین است اگر در این زمان چنین جملاتی شنیدید بدون معطلی خودتان را ازاین شرایط برهانید وبدانید این رابطه به سرانجام نمیرسد و طرف مقابل قصد پذیرفتن مسئولیت زندگی و ازدواج را ندارد.

دراینجا به چند مثال میپردازیم جملاتی همچون:

تو حقت خیلی بیشتر از منه ومن اذیتت میکنم وتو خیلی خوبی و من لیاقتتو ندارم که این رابطه رو ادامه بدم وجملاتی از این قبیل...

کسانیکه به هر دلیل از رابطه خسته شده اند و نمی خواهند ادامه بدهند و میخواهند روشنفکر بنظر برسند و آدم خوبی بنظر برسند وارد این بازی می شوند و با تمام کردن رابطه به این شکل، هم جایی برای اعتراض وبحث وگفتگوباطرف مقابل نمیگذارند و هم احساس عذاب وجدان کمتری می کنند.

باید بدانید که در رابطه هیچ کدام ازطرفین نباید درمورد طرف مقابل وبدون مشورت تصمیم بگیرد و هرکس خود باید درمورد موضوع فکرکند وتصمیم بگیرد.

این افراد با فریب طرف مقابل ونداشتن جرئت برای اینکه بگویند تورا نمیخواهم دست به چنین رفتار و گفتاری میزنند.

قبل از شروع رابطه باید با خودتان وطرف مقابل صادق باشید واگر آمادگی ازدواج وپذیرش مسئولیت را ندارید به خودوطرف مقابلتان دروغ نگویید و درزندگی کسی وارد نشوید که بعدا با این دروغها روح او را بیازارید.

مسئولیت پذیری چیزیست که در دوران کودکی پرورش پیدا میکند وبسیار مسئله مهم در زندگی مشترک است اگر یکی از طرفین مسئولیت پذیر نباشد یکی از ستونها ی اصلی زندگی مشترک فرو میریزد پس با دقت وهوشمندانه تصمیم بگیرید.

نظر خود را درباره «در دوران آشنایی هوشیار باشید و هوشیارانه تصمیم بگیرید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره در دوران آشنایی هوشیار باشید و هوشیارانه تصمیم بگیرید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.