زمان مطالعه: 1 دقیقه
فیلم بزم رزم ، سیمرغ بهترین دستاورد فنی مستند

فیلم بزم رزم ، سیمرغ بهترین دستاورد فنی مستند

فیلم بزم رزم به کارگردانی سیدوحید حسینی توانست در سی و پنجیمن جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین دستاورد...

فیلم بزم رزم ، سیمرغ بهترین دستاورد فنی مستند
فیلم بزم رزم ، سیمرغ بهترین دستاورد فنی مستند
فیلم بزم رزم به کارگردانی سیدوحید حسینی توانست در سی و پنجیمن جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین دستاورد فنی مستند را دریافت کند. آسمونی در این بخش به معرفی کامل فیلم بزم رزم می پردازد. از شما همراهان عزیز دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

سیدوحید حسینی در مستندی با عنوان «بزم رزم» بزرگان موسیقی ایران را مقابل دوربین برده است.

این مستند که با هدف تمرکز بر روی موسیقی دهه 60 ساخته شده است با بزرگانی چون علیزاده و کامکار به گفتگو می‌نشیند. گفتنی است این مستند در دهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور خواهد داشت.

سیدوحید حسینی درباره مستند «بزم رزم» گفت: از تابستان سال 94 بحث پژوهش کار را شروع کردم و از مهرماه سال گذشته تولید «بزم رزم» شروع و در نهایت تدوین این اثر نیز در فروردین ماه سال جاری انجام شد. این مستند پیش از این در هجدهمین جشن خانه سینمای ایران نیز شرکت کرد و در بخش های بهترین پژوهش، کارگردانی، فیلم و تدوین نامزد دریافت جایزه شد.

وی درباره موضوع مستند «بزم رزم»، افزود: این مستند یک بررسی تحلیلی درباره موسیقی دهه 60 ایران از سال 57 تا 67 است.

این کارگردان سینمای مستند درباره چرایی انتخاب موضوع بررسی موسیقی دهه 60، اظهار کرد: به شخصه به موسیقی دهه 60 علاقه مند هستم همچنین بررسی هایی که انجام دادیم حاکی از این بود که تا به امروز به این موضوع نگاه تحلیلی نشده و فعالیتی جدی در این زمینه وجود نداشته است. البته در تلویزیون به صورت جسته و گریخته به موضوع موسیقی دهه 60 پرداخته شده اما به صورت کامل نبوده است.

حسینی درباره نام هنرمندانی که در این مستند با آنها گفتگو شده است، گفت: در مستند «بزم رزم» با حدود 20 چهره موسیقی همچون حسین علیزاده، مجید درخشانی، بیژن کامکار، کامبیز روشن روان، حسام الدین سراج، علی اکبر شکارچی و ... گفتگو شده است.

کارگردان مستند «بزم رزم» در پایان با اشاره به مدت زمان 125 دقیقه ای این مستند، یادآور شد: «بزم رزم» یکی از طولانی‌ترین مستندهای دهمین جشنواره «سینماحقیقت» است. در ابتدا خودم هم از طولانی بودن این مستند و اینکه چه اتفاقی برای آن می افتد، می ترسیدم ولی حالا در انتظار بازخورد مخاطبان هستم.

نظر خود را درباره «فیلم بزم رزم ، سیمرغ بهترین دستاورد فنی مستند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره فیلم بزم رزم ، سیمرغ بهترین دستاورد فنی مستند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.