زمان مطالعه: 2 دقیقه
راهنمای خرید اسباب بازی های شارژی

راهنمای خرید اسباب بازی های شارژی

معمولا کودکان علاقه زیادی به ماشین و موتور واقعی دارند. به همین خاطر است که برای کودکان انواع گوناگونی از...
راهنمای خرید اسباب بازی های شارژی
راهنمای خرید اسباب بازی های شارژی


معمولا کودکان علاقه زیادی به ماشین و موتور واقعی دارند. به همین خاطر است که برای کودکان انواع گوناگونی از اسباب بازی های شارژی نظیر ماشین و موتور شارژی ساخته شده است. این وسایل شباهت زیادی به نمونه واقعی این محصولات دارند و برای کودکان بسیار وسوسه انگیز هستند.

همه محصولات و اسباب بازی های شارژی باید از نظر کیفی استانداردهای مختلف صادرات و واردات را داشته باشند. در قسمت مرتبط با مشخصات فنی محصول تمامی این استانداردها درج شده است. با در نظر گرفتن این مسئله که ممکن است خانواده ها فقط یک بار بتوانند محصولی مانند ماشین و موتور شارژی را برای فرزندان خود خریداری کنند، سعی داریم در این نوشته راهکارهایی را برای انتخاب دقیق این اسباب بازی به شما معرفی کنیم. برای خرید یک محصول آگاهانه تا پایان همراه ما باشید.

سرعت و موتور ماشین

برای فروش محصولات شارژی کودک، وب سایت‌های گوناگونی این خدمات را ارائه می دهند. در این فروشگاه‌های اینترنتی با مراجعه به بخش مشخصات فنی، سرعت‌ و موتور ماشین و موتور شارژی مشخص می شود. معمولا این ماشین و موتور ها در دو نوع دو سرعته و سه سرعته در بازار موجود می باشند.

ماشین و موتور شارژی دو سرعته

  1. بر روی داشبورد این محصولات کیدی با وضعیت آهسته و سریع قرار گرفته شده است که با فشار دادن آن می توان وضعیت سرعت ماشین شارژی را تعیین کرد. در اسباب بازی های دو سرعته کنترل از راه دور ماشین از نوع رادیویی است و برد آن حداکثر 10 تا 15 متر می باشد.
  2. ماشین و موتور شارژی سه سرعته
روی داشبورد این گونه از اسباب بازی ها معمولا دکمه ای برای تنظیم وجود ندارد. به جز مدل هایی که تنظیم سرعت توسط دنده انجام می گیرد. در ماشین و موتور شارژی سه سرعته به دلیل وجود سیستم شروع آهسته با فشار بر روی پدال گاز، ماشین و موتور آهسته شروع به حرکت می کند و به مرور حداکثر سرعت را تجربه می کند. کنترل از راه دور محصول دارای برد 2/4 گیگاهرتز است و دارای وای فای و بلوتوث است. معمولا برد کنترل آن بالای 15 متر و بدون خطا است و جهت دهی ماشین شارژی در کمترین مدت زمان انجام می شود.

ماشین شارژی دو موتوره یا سه موتوره، کدام بهتر است؟

اکثر خریداران بعد از انتخاب ظاهر ماشین اولین سوالی که از فروشنده می پرسند در مورد تعداد موتور وسیله است. معمولا شرکت های تولید کننده با در نظر گرفتن رده سنی و استاندارد های مرتبط با ایمنی موتور منحصر به فرد و مناسب را برای اسباب بازی تعبیه می کنند. اصولا قدرت موتور و گیربکس مناسب برای سنین مختلف به شرح زیر است:

قدرتموتور و گیربگس مناسب برای رده سنی 1 الی 6 سال:

دو موتور 25 وات

دو موتور 30 وات

دو موتور 35 وات

قدرت موتور و گیربگس مناسب برای رده سنی 3 الی 8 سال:

دو موتور 35 وات

چهار موتور 35 وات

دو موتور 45 وات

شرکت ها و برند های گوناگونی در زمینه تولید و عرضه ماشین و موتور شارژی فعال هستند، فلامینگو، بیبی لند، راستار و ....تعدادی از این برندها هستند. شما می توانید با مراجعه به قسمت فروشگاه ینترنتی سایت بازیزا مدل های مختلف اسباب بازی دخترانه و پسرانه را مشاهده و با مطالعه توضیحات مرتبط با آن انتخاب و خریدی آگاهانه داشته باشید.

همچنین می توانید با آموزش بازی های گروهی مانند اسم فامیل، پانتومیم، مافیا و ... لحظات شادی را با اعضای خانواده و دوستان داشته باشید. پس با بازیزا همراه باشید.
نظر خود را درباره «راهنمای خرید اسباب بازی های شارژی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای خرید اسباب بازی های شارژی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.