زمان مطالعه: 1 دقیقه
محله بهار در منطقه 7  تهران

محله بهار در منطقه 7 تهران

نام محله : بهارموقعیت جغرافیایی : مرکز تهرانمنطقه شهرداری : منطقه 7 شهرداری تهران ، ناحیه 3بافت : تقریبا...

نام محله : بهار موقعیت جغرافیایی : مرکز تهران منطقه شهرداری : منطقه 7 شهرداری تهران ، ناحیه 3 بافت : تقریبا نوساز محدودیت ترافیکی : دارد (طرح ترافیک ) محله های همسایه : سهروردی ، ایرانشهر ،فردوسی ، کاج ایستگاه های مترو : ایستگاه های دروازه دولت ، طالقانی ، شهدای هفتم تیر ایستگاه های بی ار تی : ایستگاه شریعتی قیمت هر متر مربع : 14 تا 20 میلیون تومان ( در سال 98 )

اطلاعات عمومی محله بهار

بافت محله : تراکم جمعیتی : حدود 18 هزار نفر در این محله زندگی می کنند . قیمت ملک : قیمت ملک در محله بهار از 14 میلیون تومان شروع شده و به 20 میلیون تومان خاتمه میابد ( در سال 98 ) .

اطلاعات جغرافیایی محله بهار

همسایه های بهار : محله بهار از شمال به محله سهروردی و خیابان بهار شیراز راه دارد ، از جنوب به محله فردوسی و خیابان انقلاب می رسد ، در غرب محله ، محله ایرانشهر و خیابان مفتح قرار دارد و شرق این محله کاج است . میادین و خیابان های اصلی : خیابان های بهار ، شریعتی، مفتح و بهار شیراز از خیابان های مهم این محله اند میدان شهدا هفتم تیر نیز تنها و مهم ترین میدان این محله به شمار می آید.

اماکن مهم محله بهار

بوستان ها و فضای سبز : پارک سه راه طالقانی واقع در خیابان طالقانی تنها بوستان این محله است. حمل و نقل عمومی : ایستگاه های مترو دروازه دولت ، طالقانی و شهدا هفتم تیر نیاز ساکنین را به وسایل حمل و نقل عمومی بر اورده می کند ، همچنین ایستگاه بی ار تی شریعتی نیز در دسترس اهالی قرار دارد. پمپ بنزین ها : جایگاه اختصاصی 155 واقع در خیابان بهار شیراز تنها پمپ بنزین موجود در این محله است. مراکز خرید و تجاری : محله بهار بورس لباس کودک است و مراکز خرید و اداری زیادی در این محله وجود دارد. سینما : سینما ایران و سینما سروش در خیابان شریعتی از سینما های مطرح این محله به شمار می آیند. اماکن اداری : دو دفتر پیشخوان دولت یکی در خیابان شریعتی و دیگری اتوبان مدرس از اماکن اداری این محله به شمار می آیند. مراکز درمانی : بیمارستان ایرانشهر در خیابان شریعتی و بیمارستان آراد واقع در خیابان سمیه از مراکز درمانی این محله محسوب می شوند که نیاز اهالی را در این زمینه بر آورده می کنند. مساجد :

نظر خود را درباره «محله بهار در منطقه 7 تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره محله بهار در منطقه 7 تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.