زمان مطالعه: 4 دقیقه
آشنایی با مجموعه دستگاه قالیشویی عزیزی ماشین

آشنایی با مجموعه دستگاه قالیشویی عزیزی ماشین

فرش و قالی از قدمتی بسیار کهن در آئین ایرانیان برخوردار است، فرشهایی با کیفیتهای متفاوت و در انواع نخ و رنگ...
فرش و قالی از قدمتی بسیار کهن در آئین ایرانیان برخوردار است، فرشهایی با کیفیتهای متفاوت و در انواع نخ و رنگ که هر کدام گوشه ای از فرهنگ و آداب و سنن ایرانیان را به رخ میکشد و نه تنها به عنوان یک عضو ثابت در منازل برای گرم و نرم نگه داشتن اتاقها و خانه استفاده میشود بلکه نمای ظاهری خانه بسیار به این تکه از اسباب اثاثیه منزل بسته است، بنابراین کثیف شدن و جرم گرفتن آن علاوه بر ضررهای زیادی که برای سلامت اعضا در پی دارد، باعث زشت و کثیف به نظر رسیدن کل خانه نیز هست و از همینجاست که موضوع قالیشویی و تجهیزات قالیشویی راهشان را به خانه های شما باز می کنند، این مقاله به شما میگوید چطور یک قالیشویی خوب انتخاب کنید تا هم فرشتان را به خوبی تمیز کند و هم از آسیب به آن جلوگیری کند.

علاوه بر این در مقاله به نکاتی برای شستشوی درست فرش اشاره می کنیم تا به طول عمر فرشتان اضافه کنید.

آشنایی با مجموعه دستگاه قالیشویی عزیزی ماشین
آشنایی با مجموعه دستگاه قالیشویی عزیزی ماشین


اهمیت انتخاب تجهیزات قالیشویی

از آنجایی که فرش یک اثاثیه اصلی در خانه است و تغییر و یا تعویض آن به لحاظ اقتصادی در یک بازه زمانی کوتاه به صرفه نیست بسیار مهم است که از بین تجهیزات قالیشویی مانند دستگاه قالیشویی و یا خشک کن فرش وسیله ای را انتخاب کنید که علاوه بر تمیز شویی فرش به کیفیت و تار و پود فرش آسیب نرساند؛

شاید شما تا کنون این تجربه را داشته اید که از یک دستگاه قالیشویی استفاده کرده اید که نتوانسته باشد نظر شما را به لحاظ تمیزی جلب کند و یا باعث کنده شدن نخ های فرشتان بشود، این مسئله زمانی اهمیت بیشتر پیدا می کند که شما با یک فرش دستباف گران قیمت و یا با نخ های ظریف و ابریشمی طرف هستید، بنابراین انتخاب دستگاه قالیشویی مناسب شرط بسیار مهمی برای لوازمتان خواهد بود.

اگر شما به عنوان یک قالیشویی قرار است از تجهیزات مدرن و تمام اتوماتیک قالیشویی از جمله خشک کن فرش اتوماتیک و آبگیر لوله ای استفاده کنید فراموش نکنید مسئولیت شما در انتخاب تجهیزات قالیشویی چندین برابر خواهد بود، زیرا مشتریان ناراضی باعث رکود کار و خراب شدن برند شما می شود و در نهایت آنچه انتظار شما را می کشد سود اقتصادی نخواهد بود.

این نکات را در خرید تجهیزات قالیشویی نادیده نگیرید

1-    وزن مناسب ماشین قالیشویی

ماشین قالیشویی زمانی که خالی است سنگین است و وقتی مخزن آن را پر می کنید سنگین تر هم می شود، بنابراین سعی کنید وزن آن را در زمانی که تجهیزات را انتخاب می کنید در نظر بگیرید، زیرا با ماشین های سنگین ممکن است شما کنترل کافی برای کارتان نداشته باشید و یا نتوانید به خوبی از آن استفاده کنید.

اگر از دستگاههای تمام اتوماتیک استفاده می کنید در این قسمت باید نکات مهمتری از جمله فضایی که دستگاه اشغال می کند، زمان و انرژی که برای شستشوی هر فرش می گیرد و نیز نحوه تمیز کردن فرش ها و جنس برس هایی که در آن به کار رفته را در نظر بگیرید.

در کنار استفاده از تجهیزات قالیشویی که یک شرط بسیار مهم در استفاده شستشوی فرش هاست مسئله بسیار مهم حضور یک کارشناس فرش در کنار شماست، چرا که شستشوی یک فرش دستباف و یا یک فرش ظریف با مواد متفاوت و روشهای متفاوتی انجام می شود و اینجا تنها شرط تجهیزات شما نیست.

دستگاه فرچه تک موتوره – دستگاه فرچه دوموتوره – دستگاه شلاقزن –  دستگاه آبگیر لوله ای با درب –  دستگاه آبگیر لوله ای بدون درب – دستگاه آبگیر غلطکی – دستگاه آبگیر دیگی – دستگاه اتوماتیک قالیشویی – دستگاه خاکگیر – دستگاه پتوشور و…..

 

شماره تماس : 02133158557 – 09125095994

azizimashin
azizimashin


2-    از روشهای استاندارد استفاده کنید

یکی از نکاتی که اغلب نادیده گرفته می شود این است که همیشه کارخانه جات توصیه هایی را برای شستشوی فرش تولیدی خودشان در اختیارتان می گذارند، این توصیه ها برای استفاده از آب گرم، آب سرد، استفاده از شوینده ها و غیره می تواند راه خوبی برای پاک کردن لکه های معمولی باشد و لازم نیست برای یک لک معمولی از ماشین قالیشویی استفاده کنید.

3-    تنظیمات، لوازم جانبی و طول شیلنگ را بررسی کنید

برای انتخاب تجهیزات قالیشویی به همه قسمتهایی که لازم است با آن کار کنید توجه کنید، برخی از ماشینهای قالیشویی فقط یک مخزن آب دارند و این باعث می شود تا نتوانید تمیز کننده ها را به طور جداگانه در آن استفاده کنید ولی برخی از آنها دارای دو مخزن جدا برای تمیز کننده و آب هستند و با محاسباتی که در تنظیمات ماشین انجام می شود در مصرف آب و تمیز کننده صرفه جویی می شود که این در کار شما و هزینه صرف شده برای هر فرش بسیار تأثیر گذار است.

علاوه بر آن مهم است که قصد شما از خرید تجهیزات قالیشویی چیست، اگر قرار است در یک خانه با موکتهایی که بر روی پله های آن کشیده شده نیز کار کنید قطعا به طول شیلنگ بلندتری احتیاج دارید و نیز تجهیزاتی که برخی کارخانه جات به عنوان خشک کن فرش استفاده می کنند در زمان و کیفیت نهایی کار موثر است.

4-    تولید صدا در تجهیزات قالیشویی

برای شستن یک فرش به این دلیل که شما را خسته و یا عصبی نکند و مهمتر از آن صدای تولیدی باعث آسیب رسیدن به گوش شما نشود توصیه می کنیم از محافظت کننده های شنوایی مانند هدفون ها برای کمتر کردن صدا استفاده کنید در هر صورت این تجهیزات تولید سر و صدا می کنند.

5-    برای کارتان زمان بگذارید

شستشوی فرش با بهترین تجهیزات و ماشین قالیشویی و خشک کن فرش بدون اینکه شما زمان کافی و دقت کافی به خرج دهید یک نتیجه مطلوب نمی دهد، اگر به دنبال این هستید که با یک خشک کن فرش و تنها با وسایل قالیشویی کارتان را انجام دهید باید بگویم کمی بیشتر دقت کنید، شما برای کار قالیشویی باید ابتدا مبلها را جا به جا کنید، لوازم روی فرش را کنار بزنید، فرش را جمع کنید، نوع آن را تشخیص دهید، روش شستشو و همین طور تمیز کننده مناسب را انتخاب کنید و سپس کارتان را شروع کنید پس کار قالیشویی نیاز به صبر و دقت دارد.

کارشناسان ما می توانند پاسخگوی تمام سوالات شما باشند اگر در رابطه با خرید تجهیزات قالیشویی سوالی دارید همین حالا تلفن را بردارید و از ما بپرسید.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی با مجموعه دستگاه قالیشویی عزیزی ماشین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با مجموعه دستگاه قالیشویی عزیزی ماشین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.