زمان مطالعه: 1 دقیقه
شهاب مظفری خواننده محبوب این روز های موسیقی پاپ

شهاب مظفری خواننده محبوب این روز های موسیقی پاپ

شهاب مظفری خواننده محبوب این روز های موسیقی پاپ کشور که روز های 31 سالگی اش را میگذراند، مدت کمی پس از شروع...
شهاب مظفری خواننده محبوب این روز های موسیقی پاپ کشور که روز های 31 سالگی اش را میگذراند، مدت کمی پس از شروع فعالیت حرفه ای خود به محبوبیت بسیار زیاد بین نسل جوان و نوجوان، مخاطبین همیشگی سبک پاپ پیدا کرد.

شهاب مظفری خواننده محبوب این روز های موسیقی پاپ
شهاب مظفری خواننده محبوب این روز های موسیقی پاپ


شهاب مظفری اولین آهنگ خود را نزدیک به 11 سال پیش منتشر کرد ولی به این دلیل که بدون مجوز کار میکرد به این اندازه شناخته نشد، وی تنها دو سال است که با مجوز رسمی به انتشار آهنگ مشغول است و در کل این مشغول به اجرای کنسرت های فراوان است.

شهاب مظفری علاوه بر خوانندگی به آهنگسازی و ترانه سرایی نیز مشغول است که در آهنگسازی بیشتر از ترانه سرایی خود را نشان داده. پس از شروع پخش سریال ستایش 3 همه منتظر تیتراژ این سریال بودند. به این علت که سابقه نشان داده آهنگ های خوانده شده برای تیتراژ های این سریال از محبوبترین آهنگ های آن دوره میشود و همین به موفقیت کار های صاحب اثر بیش از پیش کمک میکند.

avangtv
avangtv


و اینبار قرعه به نام شهاب مظفری افتاده بود که تیتراژ فصل سوم سریال ستایش در آونگ موزیک را بخواند و مطمئنا از شهاب مظفری و محبوبیت هایش در آینده بیشتر از این روز ها خواهیم شنید.
نظر خود را درباره «شهاب مظفری خواننده محبوب این روز های موسیقی پاپ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شهاب مظفری خواننده محبوب این روز های موسیقی پاپ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.