زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدل های آرایش پاییزی

مدل های آرایش پاییزی

همه خانم ها و دختر خانم ها بنا به طبیعتشان دوست دارند لباس و پوشاک و نوع آرایششان براساس مد و براساس فصل...

makeup1
makeup1



همه خانم ها و دختر خانم ها بنا به طبیعتشان دوست دارند لباس و پوشاک و نوع آرایششان براساس مد و براساس فصل باشد. با توجه به اینکه در فصل پاییز هستیم در این مقاله نکاتی در مورد آرایش کردن در فصل پاییز و همچنین جدیدترین مدل آرایش برای پاییز را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم. از اینکه مثل همیشه آسمونی را همراهی می کنید سپاسگزاریم.

آرایش پر رنگ

وقتی لب ها با رنگ های تندی مثل شرابی تیره، جگری تند یا برنز آرایش شود، بسیار شیک و در عین حال تجملی جلوه خواهید کرد.

انتخاب رنگ تان هر چه باشد، بگذارید لب ها اول باشند و به چشم آیند و بعد سایر قسمت های صورت به دنبال آن باشند. با چنین آرایشی برای لب ها باید سایه چشم بسیار کم رنگ و ملایم باشد.

آرایش براق

اگر تا به حال خجالت می کشیدید که از آرایش های براق استفاده کنید، دیگر نترسید. برای دادن برجستگی بیشتر به چشم ها، روی پلک بالایی از سایه بژ براق یا طلایی استفاده کنید. در خط چسبیده به مژ ه ها سایه را پر رنگ تر کنیدو بعد ریمل بزنید.

نکته: لب ها را هم می توانید براق یا رنگی کنید. برای مطبوع تر کردن این آرایش می توانید پایین مژ ه ها را هم کمی از همان سایه بژ یا طلایی بزنید.

آرایش بنفش

بنفش رنگی کاملاً خودنمایانه و جلوه گر است. اما این رنگ سایه های مختلفی دارد. با آرایش بنفش چهره ای کاملاً جدید به دست خواهید آورد. می توانید از آبی متمایل به ارغوانی، بنفش یاسی و یا از ارغوانی تیره استفاده کنید. برای دلخواه همه، سایه های بنفش وجود دارد از مخلوط کردن این رنگ ها با هم نترسید چون به چهره شما توازن می دهد و خیلی بهتر است که همان یک رنگ را برای همه قسمت های صورت استفاده کنید.

آرایش تیره

فکر نکنید که یک آرایش تیره و سیاه شما را ترسناک جلوه خواهد داد.  این نوع آرایش هم برای روز و هم برای شب مناسب خواهد بود. این سه قدم را برای انجام چنین آرایشی دنبال کنید.
  1. به آرامی با مداد چشم سیاه و نرم بالا وپایین پلک را بکشید، توجه کنید که کاملاً این خط چشم چسبیده به مژه ها باشد.
  2. بعد آن را با برس مخصوص یا حتی انگشتانتان کاملاً صاف کنید.
  3. سپس با برس نرم متوسط کمی سایه تیره بالای پلک بزنید. هر چه بالاتر از مژه ها می روید این سایه باید کم رنگ تر شود. غروب خورشید را در نظر بگیرید، در افق رنگ ها پررنگ تر هستند و هر چه بالاتر می رود کم رنگ تر می شود. همین رنگ را در زیر چشم هم استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. برای صاف کردن گوشه ها از سایه کم رنگ استفاده کنید تا با آن مخلوط شود و در آخر ریمل سیاه را به مژه ها بزنید.
جدیدترین مدل آرایش برای پاییز

makeup8
makeup8



makeup2
makeup2



 

makeup7
makeup7



makeup4
makeup4

نظر خود را درباره «مدل های آرایش پاییزی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدل های آرایش پاییزی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.