زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرید اقساطی

خرید اقساطی

برای خیلی از ما اتفاق افتاده است که خودرویی را دوست داریم و می خواهیم خریداری کنیم ولی به آن اندازه پول...
برای خیلی از ما اتفاق افتاده است که خودرویی را دوست داریم و می خواهیم خریداری کنیم ولی به آن اندازه پول نداریم و در پرداخت بخشی از هزینه خودرو دچار مشکل می شویم. در اینجاست که یکی از محبوب ترین روش ها به ذهن شما می آید یعنی خرید خودرو اقساطی با شرایط مناسب و حتی بدون پیش پرداخت. در شرایط فعلی که خرید نقدی خودرو مشکل شده، خرید خودرو اقساطی با استقبال زیادی روبرو شده است. در این روش شما می توانید از ابتدای خرید، مالک خودرو شوید و هزینه ی آن راه طی یک مدت مشخص پرداخت نمائید و میزان کسری بودجه شما برای خرید آن اتومبیل توسط شرکت ها و موسسات مختلفی تامین می شود.

خرید اقساطی
خرید اقساطی


ولی سوال مهمی که پیش می آید، از کجا می توانیم یک مرکز فروش خودرو مطمئن پیدا کنیم؟ این‌که خودروی اقساطی را از کجا بخرید و به کجاها اعتماد کنید، نیازمند تحقیق و کسب آگاهی است. برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید تا شرایط خریدن انواع خودروهای اقساطی با برندهای گوناگون آشنا شوید.

autokhosravani
autokhosravani


همیشه اعتماد ما به کسانی که آنها را می شناسیم، بیشتر است. مجموعه اتوخسروانی به عنوان معتبرترین و بزرگترین فروشنده خودروهای وارداتی در ایران، نامی است که همه آن را می شناسند. قدمت 40 ساله ی این برند و اصالت و ماندگاری این مجموعه طی سالیان دراز نشان دهنده مشتری مداری و توجه مدیران این مجموعه به حقوق و رضایت مشتری است و همین فلسفه باعث ماندگاری این برند طی سالهای سخت جنگ و تحریم و اوضاع آشفته اقتصادی بوده است.

مجموعه اتوخسروانی به اصالت و ریشه دار بودن شهره است ولی از جمله مواردی که باعث شده است این برند به بزرگترین مجموعه فروش خودروهای وارداتی در ایران تبدیل شود، خلاقیت ها و طرح های جذاب فروش و همچنین ضمانت و خدمات پس از فروش فوق العاده ی آن است.

شما می توانید با مراجعه به سایت اتوخسروانی جدیدترین طرح های فروش نقد و اقساط خودرو آگاه شوید. همچنین اگر قصد خرید خودروی دست دوم و کارکرده را دارید، با مشاوره این مجموعه می توانید خریدی مطمئن داشته و از ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

در این مجموعه شما با هر خریدی که انجام می دهید، خدمات پس از فروش شگفت انگیز اتوخسروانی را دریافت می کنید. این خدمات عبارتنداز:
  • یکسال گارانتی تعویض ( یعنی اگر طی یکسال خودروی شما دچار هر گونه مشکل فنی غیرقابل حل شد، اتوخسروانی بدون هیچ موردی، یک خودروی صفر مشابه در اختیار شما می گذارد.)
  • 80درصد تخفیف بیمه
  • ارسال رایگان خودرو درب منزل
  • دارای شعبه سیار ( شما می توانید با درخواست از اتوخسروانی، شعبه خرید خودرو را درب منزل خود بیاورید.)
  • کارواش رایگان سالانه ( با توجه به خودرویی که خریداری کرده اید، تعداد مشخصی کارواش سیار سالانه دریافت می کنید.)
  • خدمات هوم سرویس
در صورتی که پس از خرید، مشکلی برای خودرو پیش آمده باشد که به دلیل تصادف یا استفاده نادرست شما ایجاد نشده، شما می توانید با طرح " ضمانت تعویض خودرو " در اتوخسروانی، صاحب یک خودروی صفر مشابه شوید بدون اینکه هیچگونه وجه اضافی پرداخت نمائید و یا هزینه ای به شما تحمیل گردد.

خرید اقساطی
خرید اقساطی


ما در مجموعه اتوخسروانی تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین خودروها را با مناسب ترین قیمت و بالاترین سطح ضمانت و کیفیت ارائه دهیم. امیدواریم فلسفه مشتری مداری در همه حوزه های صنعتی و کسب و کاری در ایران، نهادینه شود. با مراجعه به سایت اتوخسروانی از جدیدترین طرح های فروش آگاه شوید و درباره طرح اقساطی خرید خودرو که تنها توسط این شرکت اجرا می شود، آگاهی یابید.

با شرایط گفته شده، اگر قصد خرید اقساطی خودرو را دارید، از همین اکنون میتوانید با تحقیق و بررسی شرایط و کسب آگاهی‌های لازم اقدام به خرید خودروی مورد نظرتان کنید. در ضمن اگر به راهنمایی‌های بیشتری نیاز دارید با شعب این برند تماس گرفته و به نزدیک ترین شعبه مراجعه کنید و از مشاورۀ رایگان کارشناسان خبره این مجموعه کمک بگیرید.

تلفن های تماس با شعب این مجموعه :

شعبه کاشانک ( دفتر مرکزی ) :26111197 شعبه نیاوران : 22299015 شعبه کاشانی : 44004355 شعبه بام لند : 40447841 شعبه هنگام : 77241561 شعبه پاسداران : 26154501 شعبه عباس آباد : 88700289

 
نظر خود را درباره «خرید اقساطی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خرید اقساطی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.