کاربرد برنامه اتوکد

اتوکد نام نرم‌ افزاری است که برای ترسیم نقشه‌ های مهندسی و صنعتی به کار میرود. این نرم افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. که از سال 1982 تا به امروز در نسخه های گوناگون تولید شده است. و در هر نسخه جدید، امکانات و قابلیت های متنوع تری ارائه شده است. کاربران Autocad امکان استفاده از محیطهای دو بعدی و سه بعدی را دارند. به طور کلی autocad به عنوان جایگزینی عالی برای میز و وسایل نقشه کشی مهندسان شناخته می شود. نرم افزار AutoCAD یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی های دو بعدی و سه بعدی و همچنین ترسیم فنی است. در واقع، وجود عبارت CAD در نام این نرم افزار مخففی از عبارت Computer Aided Design به معنی طراحی به کمک نرم افزار است.

توانمندی نرم افزار اتوکد Auto CAD چیست؟
نرم افزار AutoCAD به اندازه ای قدرتمند است که حتی برای کوچکترین موارد نیز کنترل ها و تنظیمات فراوانی را ایجاد کرده و به کاربران امکان می دهد تا براحتی بتوانند Object های دو و سه بعدی ر ا خلق کرده و یا به ترسیم نقشه های مورد نیاز خود بپردازند. ابزارها و دستورات نرم افزار اتوکد به اندازه ای پیشرفته و حرفه ای است که هر کاربری با فراگیری نحوه استفاده از آن می تواند اوضاع کاری خود را بطور کلی دگرگون کند.
کاربردهای نرم افزار اتوکد Auto CAD چیست و ویژه چه کسانی است؟ ویژگیهای بارز اتوکد در طراحی و ترسیم نقشه هایی دقیق و حرفه ای، نگاه بسیاری از مهندسین عمران، مهندسی مکانیک، معماری، راه سازی، ساخت تولید، برق، الکترونیک، طراحی صنعتی، نقشه کشی، ترسیمات دقیق و… را به سوی خود جلب کرده است.
بازار کار نرم افزار اتوکد Auto CAD چیست؟
کاربردهای بیشمار این نرم افزار، زمینه ساز اشتغال بخش عمده ای از کاربران کامپیوتر بوده و می توان این نرم افزار قدرتمند را بعنوان یک بنگاه اشتغال زایی حرفه ای معرفی کرد. بنابراین، فراگیری نحوه استفاده از این نرم افزار قدرتمند به شما کمک می کند تا هر چه سریع تر مسیر صحیحی را برای کسب در آمد انتخاب کرده و به سوی آن حرکت کنید.

محیط های کاری نرم افزار اتوکد Auto CAD

1- محیط دوبعدی AutoCAD Classic
2- محیط سه بعدی 3D Modeling
3- Drafting & Annotation

اتوکد و دوره آموزشی نقشه کشی ساختمان اتوکد و دوره آموزشی نقشه کشی ساختمان نرم افزار اتوکد بهترین برنامه نقشه کشی و طراحی ساختمان در دنیاست که مجهز به قدرتمندترین، انعطاف پذیرترین و عالی ترین ابزارها در صنعت نقشه کشی می باشد. این نرم افزار یکی از بی رقیب ترین برنامه های کاربردی نقشه کشی به صورت دو بعدی و سه بعدی می باشد و بهترین کارایی را در زمینه نقشه کشی و طراحی عرضه می دارد. اتوکد از نادرترین برنامه های است که میلیون ها کاربر در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند و مجهز به ابزارهای نقشه کشی free-form و قابلیتهای بسیار قدرتمند می باشد.

فرمت اصلی نرم افزار اتوکد dwg است.

نظر خود را درباره «نرم افزار اتوکد،بهترین برنامه نقشه کشی و طراحی دوبعدی و سه بعدی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نرم افزار اتوکد،بهترین برنامه نقشه کشی و طراحی دوبعدی و سه بعدی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.