زمان مطالعه: 1 دقیقه
علت حذف خودکار ویدئو از اینستاگرام

علت حذف خودکار ویدئو از اینستاگرام

گاهی پیش آمده که خواسته‌ایم یک ویدئو را در اینستاگرام آپلود و منتشر کنیم اما بلافاصله پس از انتشار، توسط اینستاگرام به‌صورت خودکار حذف شده است.

حذف خودکار ویدئو از اینستاگرام

 همان‌طور که می‌دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام در میان رقبایش از سرعت رشد بیشتری برخوردار است و هر چندوقت یک‌بار تغییرات خوبی را در جهت حفظ آهنگ رشد خود اِعمال می‌کند تا کاربرانش را راضی نگه دارد. یکی از این تغییرات که از چند ماه پیش استارت زده شده است، شدت دادن بیشتر به قوانین کپی‌رایت (حق نشر) است. ناگفته نماند که از ابتدای خلقت اینستاگرام، نگاه ویژه‌ای به قوانین کپی‌رایت شده است اما از زمان الحاق آن به کمپانی فیس‌بوک، شدت این سخت‌گیری‌ها چند برابر شده و از چهار ماه پیش، این سخت‌گیری‌ها حتی بیش از پیش شده است.

پیامی که در زمان حذف ویدیو ظاهر می شود:

علت حذف خودکار ویدئو از اینستاگرام
علت حذف خودکار ویدئو از اینستاگرام

دلایل حذف ویدئو در اینستاگرام

تا پیش از این اگر شما یک پست (عکس، موسیقی یا ویدئو) که شامل قوانین کپی‌رایت می‌شد را بدون اجازه صاحب اثر، بر روی صفحه خود آپلود و منتشر می‌کردید اتفاق خاصی نمی‌افتاد مگر صاحب اثر یا وابستگان او فرم تخلف را پر و برای اینستاگرام ارسال می‌کردند (ریپورت) و پس از بررسی‌های لازمه پس از چندین روز اقدامات لازم صورت می‌گرفت اما اکنون دیگر وضعیت مانند سابق نیست. این روزها اگر شما بدون اجازه یک ویدئو را که حاوی یک موسیقی بین‌المللی باشد که رایگان نباشد را در اینستاگرام منتشر کنید، همان لحظه به‌صورت هوشمند اینستاگرام آن را شناسایی و حذف می‌کند! 
پس از حذف هوشمند ویدیو توسط فناوری‌های جدید اینستاگرام، یک پیغام در قسمت «فعالیت‌های اخیر» (همان آیکون قلب) نمایش داده می‌شود و یک ایمیل برای صاحب اکانت فرستاده می‌شود که توضیحاتی را راجع‌به این رخداد مانند: تاریخ، ساعت و همچنین علت حذف و صاحب اثر در آن می‌باشد. در ادامه اینستاگرام به شما توضیح می‌دهد که شما تنها می‌توانید ویدئوهایی که اجازه انتشار آنها را دارید را آپلود و پخش کنید. در انتها از شما می‌خواهد که اگر درخواست قانونی برای پخش آن را دارید با زدن دکمه Appeal آن را ثبت کنید.

نظر خود را درباره «علت حذف خودکار ویدئو از اینستاگرام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره علت حذف خودکار ویدئو از اینستاگرام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.