زمان مطالعه: 1 دقیقه
26 جولای، روز خاله و عمه و عمو و دایی

26 جولای، روز خاله و عمه و عمو و دایی

در بعضی کشورها یک روز وجود دارد به اسم روز عمه و عمو و دایی و خاله که مصادف با 26 جولای هر سال است.

در این روز به فامیلهایشان سر می زنند و از محبتهای این افراد مهربان قدردانی می کنند. چه خوبه ما هم زود به زود به دیدن عمه و عمو و دایی و خاله مون برویم و خوشحالشان کنیم. حتما شما هم خاطرات زیادی با این افراد دارید و آنها جزء جدایی ناپذیری از کودکی یا حتی الانتان باشند. پس معطل نکنید و همین الان یه زنگ بهشان بزنید یا اگه می تونید که چه بهتر، به دیدنشان برید!

روز دایی و عمو و خاله و عمه
روز دایی و عمو و خاله و عمه

بعد از پدر و مادر و خواهر و برادر فامیل درجه یک محسوب می شوند، خاله، دایی، عمه و عمو نیز جزو فامیل درجه دو می باشند که در دنیای امروزه تعدادشان کم و کمتر می شود به طوریکه در آینده فرزندان بچه های ما از این نسب ها فقط یک اسم می شنوند و برایشان وجود خارجی ندارند و لذت داشتن خاله، دایی، عمه و عمو برایشان آرزو می شود و این نتیجه تک فرزند بودن بچه ها می باشد . حال که افراد فامیل برای ما وجود دارد بگذاریم فرزندان ما ارتباط خوبی با آنها داشته باشند تا بتوانند در آینده به کودکانشان روزهای باهم بودن فامیل هایشان را تعریف کنند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «26 جولای، روز خاله و عمه و عمو و دایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 26 جولای، روز خاله و عمه و عمو و دایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.